Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Takze na tom najezdej buhvi kolik set az tisíc km? To ti zaplatí kdo..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Škoda Auto obecně
mattonne: Nikdo, auto si mám odvézt a těch 300km si najet sami.
HM: Mně to taky olej spíš žere, ale příslušný pilot je kliďas a bájí o spotřebách pod 5,5. Děsivé teritorium.
Co se má projevit za 300 kilometrů je otázkou. Dle informací o tom, jak rychle tam ten olej přibejval, při úkolu "najet 300 stůj co stůj" nejspíš začne přetejkat. Někudy někam
Jenom tak offtopic -> Můj 2.0TDI se chystá po dlouhé době, s najetými +-185kkm, do skutečného servisu na rozvody a "co se najde". Tak doufám, že je ve výborné kondici, protože upřímně nemám absolutně žádnou představu, co bych si dokázal za rozumný prachy / náklady koupit, abych si jako polepšil...
HM: Mně to taky olej spíš žere, ale příslušný pilot je kliďas a bájí o spotřebách pod 5,5. Děsivé teritorium.
Co se má projevit za 300 kilometrů je otázkou. Dle informací o tom, jak rychle tam ten olej přibejval, při úkolu "najet 300 stůj co stůj" nejspíš začne přetejkat. Někudy někam
Jenom tak offtopic -> Můj 2.0TDI se chystá po dlouhé době, s najetými +-185kkm, do skutečného servisu na rozvody a "co se najde". Tak doufám, že je ve výborné kondici, protože upřímně nemám absolutně žádnou představu, co bych si dokázal za rozumný prachy / náklady koupit, abych si jako polepšil...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
HM: zpravidla slouží k prokázání úniku nějaké kapaliny.
Že by auto olej vyrábělo, to asi i v servisu vědí, že ne
Takže v tomto případě budou zkoumat přírůstek. Jestli tam opravdu bude, tak tam něco odněkud teče. Pak už jenom zjistit co a odkud. Tam zase moc možností ale není.
Že by auto olej vyrábělo, to asi i v servisu vědí, že ne
Takže v tomto případě budou zkoumat přírůstek. Jestli tam opravdu bude, tak tam něco odněkud teče. Pak už jenom zjistit co a odkud. Tam zase moc možností ale není.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Tohle není předmětem sporu. Ryska / objem vypuštěného "oleje" i diagnostika vozidla se shodují v tom, že tam něco teče.
Limit byl posunut na 1000km. Písemný (!) pokyn k ježdění s vozidlem, které vykazuje a samo nahlašuje závady, ovšem nikdo nechce vydat... Jak v Marakeši.
Obecně mi ta situace připadá poměrně pičózní. Tomu motoru to jednoznačně nemůže prospívat, v dlouhodobém horizontu (umíme osobáky provozovat klidně do půl milionu) jeho životnost bude omezena. Trošku mi to připadá jako snaha natáhnout to řešení do konce záruky a pak se třeba poserte.
Zároveň se to při pokusu o "prodej obratem" imo ukáže v servisních záznamech a ňákej Kubrt nebo jinej samozvanej expert na to bude požadovat slevu.
Člověk by řekl, že vzhledem k tomu, kolik u nich dotyčný už utratil, by měli možná držet hubu, vyměnit to komplet "všechno" a neobtěžovat zákazníka servisními praktikami vhodnými tak možná do V3S.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Konec záruky není směroplatný, pokud byla reklamace započata před tímto datem a nebyla ukončena.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Samozřejmě, jen konstatuji, že celý ten proces z jejich strany nebudí moc velkou důvěru. Správné mazání motoru považuji, ze svého laického pohledu, za absolutně zásadní a olej (výrazně) naředěný naftou nepovažuji za vhodné mazivo. A pokud samotná reklamace zatím probíhá stylem...
1. Auto samo hlásí chybu.
2. Řidič fyzicky kontroluje stav a hlásí chybu.
3. Servis za pomoci diagnostiky potvrzuje chybu.
4. Servis vypustí z auta výrazně více "oleje" než tam reálně patří.
5. Servis oznamuje zákazníkovi, ať jezdí dál a uvidí, co se bude dít.
...začínám celkem rychle ztrácet klid.
O dlouhodobých následcích na kondici motoru jako takového bych si nedovolil ani pochybovat. A na to už ti nikdo nic nedá v žádným případě. Tak bych možná čekal, že to aspoň budou řešit fofrem a nebudou vysírat.
Tímhle způsobem se dle mého může projevovat jen zmetek nebo diletant. Nevěřím tomu, že příslušné oddělení ŠA řídí diletantni. A zmetek ti klidně měsíc před koncem záruky "něco" vymění, tím tu reklamaci uzavře a seš tam, kde rozhodně nechceš bejt.
1. Auto samo hlásí chybu.
2. Řidič fyzicky kontroluje stav a hlásí chybu.
3. Servis za pomoci diagnostiky potvrzuje chybu.
4. Servis vypustí z auta výrazně více "oleje" než tam reálně patří.
5. Servis oznamuje zákazníkovi, ať jezdí dál a uvidí, co se bude dít.
...začínám celkem rychle ztrácet klid.
O dlouhodobých následcích na kondici motoru jako takového bych si nedovolil ani pochybovat. A na to už ti nikdo nic nedá v žádným případě. Tak bych možná čekal, že to aspoň budou řešit fofrem a nebudou vysírat.
Tímhle způsobem se dle mého může projevovat jen zmetek nebo diletant. Nevěřím tomu, že příslušné oddělení ŠA řídí diletantni. A zmetek ti klidně měsíc před koncem záruky "něco" vymění, tím tu reklamaci uzavře a seš tam, kde rozhodně nechceš bejt.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Moje zkušenost je nedat se, psát přímo do fabriky. Mně jednou takto dali nové pneu kvůli špatně nastavené geometrii už z výroby a podruhé nové brzdové kotouče. Vždy až po dopisu do fabriky, předtím se v servisu cukali a nedali nic. Servis je tlačen z fabriky uznávat co nejméně, tak se bojí, že jim to nebude uhrazeno. Vše se řeší případ od případu, co si kdo vyhádá. V Německu je stejné i u prémie. Pro němčináře odkaz, jak i slovutné Audi vyjebávalo se zákazníky. A vyhrál ten, kdo se nedal.
https://www.autobild.de/artikel/oel-sau ... 25331.html
https://www.autobild.de/artikel/oel-sau ... 25331.html
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
ŠA řídí celkově diletanti. Neschopní a blbí kindermanažeři.
Na tohle mají postupy a pokud je servis do puntíku nedodrží, fabrika jim to hodí na hlavu.
Promluvil bych at 1st a garančním technikem. Pak bych začal prudit lidi v Boleslavi
Na tohle mají postupy a pokud je servis do puntíku nedodrží, fabrika jim to hodí na hlavu.
Promluvil bych at 1st a garančním technikem. Pak bych začal prudit lidi v Boleslavi
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Jako tipl bych si, ze je to jenom hra na hodnyho a zlyho policajta, ale v servisu na to taky zrovna nefandi, ale jak rikas, zaruku vlastne resi SA a servis dodava jen “ruce”, nerozhoduje o nicem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Mně bylo 2x mimo protokol vedoucím autorizáku řečeno, že oni mi to zamítnou, protože by jim to fabrika neuhradila, ale abych napsal přímo na technické oddělení fabriky svoji reklamaci s odborným zdůvodněním. Jako strojař jsem si dal chvíli práci, sepsal to a následně mi reklamaci ofiko zamítli, ale jako projev dobré vůle vyhověli. Pochopitelně poznali, že jsem v tom něco vystudoval a nechtěli to dál rozmazávat. Jeden případ v roce 2007, druhý ve 2018, jak je to teď, to nevím. Spíše předpokládám jako všude zhoršení, tlak nic neuznat bude ještě větší.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.