Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3389
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od mattonecz »

Takze na tom najezdej buhvi kolik set az tisíc km? To ti zaplatí kdo..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

mattonne: Nikdo, auto si mám odvézt a těch 300km si najet sami.
HM: Mně to taky olej spíš žere, ale příslušný pilot je kliďas a bájí o spotřebách pod 5,5. Děsivé teritorium.
Co se má projevit za 300 kilometrů je otázkou. Dle informací o tom, jak rychle tam ten olej přibejval, při úkolu "najet 300 stůj co stůj" nejspíš začne přetejkat. Někudy někam :D

Jenom tak offtopic -> Můj 2.0TDI se chystá po dlouhé době, s najetými +-185kkm, do skutečného servisu na rozvody a "co se najde". Tak doufám, že je ve výborné kondici, protože upřímně nemám absolutně žádnou představu, co bych si dokázal za rozumný prachy / náklady koupit, abych si jako polepšil... :ar!
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

HM: zpravidla slouží k prokázání úniku nějaké kapaliny.
Že by auto olej vyrábělo, to asi i v servisu vědí, že ne :D
Takže v tomto případě budou zkoumat přírůstek. Jestli tam opravdu bude, tak tam něco odněkud teče. Pak už jenom zjistit co a odkud. Tam zase moc možností ale není.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

řidičBOB píše: stř 19 črc 05:55 Jestli tam opravdu bude, tak tam něco odněkud teče. Pak už jenom zjistit co a odkud. Tam zase moc možností ale není.
Tohle není předmětem sporu. Ryska / objem vypuštěného "oleje" i diagnostika vozidla se shodují v tom, že tam něco teče.
Limit byl posunut na 1000km. Písemný (!) pokyn k ježdění s vozidlem, které vykazuje a samo nahlašuje závady, ovšem nikdo nechce vydat... Jak v Marakeši.

Obecně mi ta situace připadá poměrně pičózní. Tomu motoru to jednoznačně nemůže prospívat, v dlouhodobém horizontu (umíme osobáky provozovat klidně do půl milionu) jeho životnost bude omezena. Trošku mi to připadá jako snaha natáhnout to řešení do konce záruky a pak se třeba poserte.
Zároveň se to při pokusu o "prodej obratem" imo ukáže v servisních záznamech a ňákej Kubrt nebo jinej samozvanej expert na to bude požadovat slevu.

Člověk by řekl, že vzhledem k tomu, kolik u nich dotyčný už utratil, by měli možná držet hubu, vyměnit to komplet "všechno" a neobtěžovat zákazníka servisními praktikami vhodnými tak možná do V3S.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Konec záruky není směroplatný, pokud byla reklamace započata před tímto datem a nebyla ukončena.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

Samozřejmě, jen konstatuji, že celý ten proces z jejich strany nebudí moc velkou důvěru. Správné mazání motoru považuji, ze svého laického pohledu, za absolutně zásadní a olej (výrazně) naředěný naftou nepovažuji za vhodné mazivo. A pokud samotná reklamace zatím probíhá stylem...

1. Auto samo hlásí chybu.
2. Řidič fyzicky kontroluje stav a hlásí chybu.
3. Servis za pomoci diagnostiky potvrzuje chybu.
4. Servis vypustí z auta výrazně více "oleje" než tam reálně patří.
5. Servis oznamuje zákazníkovi, ať jezdí dál a uvidí, co se bude dít.

...začínám celkem rychle ztrácet klid.

O dlouhodobých následcích na kondici motoru jako takového bych si nedovolil ani pochybovat. A na to už ti nikdo nic nedá v žádným případě. Tak bych možná čekal, že to aspoň budou řešit fofrem a nebudou vysírat.

Tímhle způsobem se dle mého může projevovat jen zmetek nebo diletant. Nevěřím tomu, že příslušné oddělení ŠA řídí diletantni. A zmetek ti klidně měsíc před koncem záruky "něco" vymění, tím tu reklamaci uzavře a seš tam, kde rozhodně nechceš bejt.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Moje zkušenost je nedat se, psát přímo do fabriky. Mně jednou takto dali nové pneu kvůli špatně nastavené geometrii už z výroby a podruhé nové brzdové kotouče. Vždy až po dopisu do fabriky, předtím se v servisu cukali a nedali nic. Servis je tlačen z fabriky uznávat co nejméně, tak se bojí, že jim to nebude uhrazeno. Vše se řeší případ od případu, co si kdo vyhádá. V Německu je stejné i u prémie. Pro němčináře odkaz, jak i slovutné Audi vyjebávalo se zákazníky. A vyhrál ten, kdo se nedal.
https://www.autobild.de/artikel/oel-sau ... 25331.html
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

ŠA řídí celkově diletanti. Neschopní a blbí kindermanažeři.
Na tohle mají postupy a pokud je servis do puntíku nedodrží, fabrika jim to hodí na hlavu.
Promluvil bych at 1st a garančním technikem. Pak bych začal prudit lidi v Boleslavi
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

Jako tipl bych si, ze je to jenom hra na hodnyho a zlyho policajta, ale v servisu na to taky zrovna nefandi, ale jak rikas, zaruku vlastne resi SA a servis dodava jen “ruce”, nerozhoduje o nicem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Mně bylo 2x mimo protokol vedoucím autorizáku řečeno, že oni mi to zamítnou, protože by jim to fabrika neuhradila, ale abych napsal přímo na technické oddělení fabriky svoji reklamaci s odborným zdůvodněním. Jako strojař jsem si dal chvíli práci, sepsal to a následně mi reklamaci ofiko zamítli, ale jako projev dobré vůle vyhověli. Pochopitelně poznali, že jsem v tom něco vystudoval a nechtěli to dál rozmazávat. Jeden případ v roce 2007, druhý ve 2018, jak je to teď, to nevím. Spíše předpokládám jako všude zhoršení, tlak nic neuznat bude ještě větší.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět