Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Hop pro ten můj in(g)zeráth o dva příspěvky výše...
Dám to (opravdu) za pár desetikoňur až stokoňur, hlavně že se těch bebechů zbavím... opravdu nikdo nic nechce?
Dám to (opravdu) za pár desetikoňur až stokoňur, hlavně že se těch bebechů zbavím... opravdu nikdo nic nechce?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Něco se prodalo, aktualizace inzerátu:
1. Nová / nepoužitá (v OEM krabici) přehazovačka SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, není to AXS!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
4. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
5. Nová nepoužitá sedlovka Ritchey WCS Link - Blatte (Alu, průměr/délka: 27,2/400 mm).
6. Středová ložiska BB30 (dia 42 mm x dia 30 mm a šířka 7 mm) 2 ks - nová, nepoužitá (originál Cannondale KR047)
7. Střed SRAM PressFit BB30 (dia 46 mm) pro rámy se šířkou středu až 92 mm - 1 ks, nový nepoužitý.
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte.
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Nová / nepoužitá (v OEM krabici) přehazovačka SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, není to AXS!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
4. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
5. Nová nepoužitá sedlovka Ritchey WCS Link - Blatte (Alu, průměr/délka: 27,2/400 mm).
6. Středová ložiska BB30 (dia 42 mm x dia 30 mm a šířka 7 mm) 2 ks - nová, nepoužitá (originál Cannondale KR047)
7. Střed SRAM PressFit BB30 (dia 46 mm) pro rámy se šířkou středu až 92 mm - 1 ks, nový nepoužitý.
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte.
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Aktualizace 14.7.2023:
1. Nová / nepoužitá (v OEM krabici) přehazovačka SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, není to AXS!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
4. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
5. Nová nepoužitá sedlovka Ritchey WCS Link - Blatte (Alu, průměr/délka: 27,2/400 mm).
6. Skoro nová (1x použitá) řídítka Ritchey WCS Carbon (sweep 9 st), seříznutá na 63cm.
7. Středová ložiska BB30 (dia 42 mm x dia 30 mm a šířka 7 mm) 2 ks - nová, nepoužitá (originál Cannondale KR047)
8. Střed SRAM PressFit BB30 (dia 46 mm) pro rámy se šířkou středu až 92 mm - 1 ks, nový nepoužitý.
9. Skoro nová (1x použitá) přední kompletní brzda (páka, hadice, třmen) Shimano XTR BRM9100.
10. Skoro nová (1x použitá) zadní POUZE brzdová páka (bez hadice a třmenu!) Shimano XTR SRM9100.
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte. NEBOJTE SE NABÍDNOUT TŘEBA JEN PÁR STOKOŇUR, ráth se těch bebechů zbavím.
1. Nová / nepoužitá (v OEM krabici) přehazovačka SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, není to AXS!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
4. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
5. Nová nepoužitá sedlovka Ritchey WCS Link - Blatte (Alu, průměr/délka: 27,2/400 mm).
6. Skoro nová (1x použitá) řídítka Ritchey WCS Carbon (sweep 9 st), seříznutá na 63cm.
7. Středová ložiska BB30 (dia 42 mm x dia 30 mm a šířka 7 mm) 2 ks - nová, nepoužitá (originál Cannondale KR047)
8. Střed SRAM PressFit BB30 (dia 46 mm) pro rámy se šířkou středu až 92 mm - 1 ks, nový nepoužitý.
9. Skoro nová (1x použitá) přední kompletní brzda (páka, hadice, třmen) Shimano XTR BRM9100.
10. Skoro nová (1x použitá) zadní POUZE brzdová páka (bez hadice a třmenu!) Shimano XTR SRM9100.
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte. NEBOJTE SE NABÍDNOUT TŘEBA JEN PÁR STOKOŇUR, ráth se těch bebechů zbavím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Sa teda pochlubím... po výměně (nebrzdících) brzd XTR za (brzdící) XT ten kus černého karbonu má 9.1 kgs.pavproch píše:Scalpel je ready
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Prořídlo to. Aktualizace 17.7.2023:
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 250,-
2. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna) = 500,-
3. 2 roky ježděné, ale 100% funkční SPD pedály PD-M780 (XT) = 500,-
4. 1x použitá řídítka Ritchey WCS Carbon (sweep 9 st) seříznutá na 63cm = 500,-
Vše bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby = 250,-
2. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna) = 500,-
3. 2 roky ježděné, ale 100% funkční SPD pedály PD-M780 (XT) = 500,-
4. 1x použitá řídítka Ritchey WCS Carbon (sweep 9 st) seříznutá na 63cm = 500,-
Vše bez záruky, bez „papírů".
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Pedály jsou taky teleskopické? Rozkrok nezastavíš...
Jinak jsem donedávna teleskopickou sedlofku považoval za další nechutně předraženou zbytečnost a svého druhu kurvítko, ale byl jsem poučen, že pro lidi ochotné sypat do býků 50, 100 a více klacků, kteří často jezdí hřebenofky hlavně ve velmi členitých terénech á la Bezkydi, se naopak jedná o celkem esenciální záležitost.
Jinak jsem donedávna teleskopickou sedlofku považoval za další nechutně předraženou zbytečnost a svého druhu kurvítko, ale byl jsem poučen, že pro lidi ochotné sypat do býků 50, 100 a více klacků, kteří často jezdí hřebenofky hlavně ve velmi členitých terénech á la Bezkydi, se naopak jedná o celkem esenciální záležitost.
Re: Cyklistické vlákno
Tohle na mě neska vyplivla neblokovatelná reklama na auto.cz.
Váhu tam nepíšou, ale bude to taky odhadem něco nad 9 kilo, postavil sem si ho (IMHO) výbavou líp a levněji (o trochu). Mít bajka, který se mnou komunikuje skrz appku, to bych teda nedal. To samé "Lefty". Brrrrr.
Teleskop sedlovka je IMHO blbost (další kurwítko), když to začne drncat moc, tak se prostě zvednu ze sedla (stojím v pedálech) a nohama to drncání utlumím.
Váhu tam nepíšou, ale bude to taky odhadem něco nad 9 kilo, postavil sem si ho (IMHO) výbavou líp a levněji (o trochu). Mít bajka, který se mnou komunikuje skrz appku, to bych teda nedal. To samé "Lefty". Brrrrr.
Teleskop sedlovka je IMHO blbost (další kurwítko), když to začne drncat moc, tak se prostě zvednu ze sedla (stojím v pedálech) a nohama to drncání utlumím.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tomu nerozumím, k čemu (když ne k tlumení rázů) teda ten teleskop je dobrý?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.