Octavia IV
Re: Octavia IV
Zdražili všichni napříč trhem.
Pokud mají vyprodáno na rok a půl dopředu nebojím se o ně.
Pokud mají vyprodáno na rok a půl dopředu nebojím se o ně.
2.9T RWD
Re: Octavia IV
Když to dělají všichni, tak je to podle tvého vidění normální? Ale on svět není jen EU. Naopak EU ztrácí a bude ztrácet na významu a vlivu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
A myslíš, že se lidem v EU úspory zúročily? Jestliže je inflace násobně vyšší než úroky? A když to trvá několik let, tak se to u řady položek té polovině blíží. Zajímavé je, že ty položky stojí skoro pořád stejně vztaženo ke zlatu. Ale zůstaňme u tématu vlákna Octavia, nebudeme řešit energie, potraviny, bydlení, tam je to podstatně horší.
Ve 2014 stála O3 RS 620 tis., 1 unce zlata 25 tis., tedy O3 RS byla za cca 25 uncí zlata. Ve 2023 stojí O4 RS 1.060 tis., 1 unce zlata 42 tis., tedy O4 RS je pořád stejně za 25 uncí zlata. Ti co si ponechali namísto zlata korunky, a takových byla většina, mají docela smůlu. Na argument, že je nová O4 RS lepší než byla O3 RS se lze zeptat uživatelů. Pokud si najdou čas v době mezi návštěvami autorizáku a ladění softwaru.
Ve 2014 stála O3 RS 620 tis., 1 unce zlata 25 tis., tedy O3 RS byla za cca 25 uncí zlata. Ve 2023 stojí O4 RS 1.060 tis., 1 unce zlata 42 tis., tedy O4 RS je pořád stejně za 25 uncí zlata. Ti co si ponechali namísto zlata korunky, a takových byla většina, mají docela smůlu. Na argument, že je nová O4 RS lepší než byla O3 RS se lze zeptat uživatelů. Pokud si najdou čas v době mezi návštěvami autorizáku a ladění softwaru.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
Bozicku to sou kecy. Kdyz nic jinyho tak ta o3rs ma uplne zoufalou výbavu proti o4, coz ma taky velky podíl na cene
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Octavia IV
Jj, má spoustu elektronických asistentů a "výborný" infotaiment, což spolehlivě zajistí pravidelnou návštěvu servisu. Tohle není jedna paní povídala, kamarád je šéfem autorizáku a stěžuje si, že jsou z toho šediví. Samozřejmě mimo protokol, ofiko bude tvrdit, jak je O4 vynikající, je to jeho chleba. Hele něco tvrdit, k tomu je potřeba mít informace. Opět jsi rychleji psal než myslel. Jinak jsme na autoforu a pro většinu fandů býval vždy podstatný motor, brzdy, podvozek, kola, řízení a to je totožné.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
mattone: zde bych úplně nesouhlasil.
Provozuji obě verze (dokonce i O2RS dříve).
Ano, O4 nabídne HUD, lepší asistenty nebo onen "lepší" infotaiment. Ale ruku na srdce - opravdu to člověk potřebuje? Nebylo by lepší, kdyby u takového auta šel objednat raději samosvor nebo laděný výfuk (a ne vrčení z repráčku), potažmo skořepiny, atd.
O3 měla v podstatě všechno, co řidic potřebuje a hlavně, to šlo trvale vypnout; ať již v menu nebo diagnostikou.
Provozuji obě verze (dokonce i O2RS dříve).
Ano, O4 nabídne HUD, lepší asistenty nebo onen "lepší" infotaiment. Ale ruku na srdce - opravdu to člověk potřebuje? Nebylo by lepší, kdyby u takového auta šel objednat raději samosvor nebo laděný výfuk (a ne vrčení z repráčku), potažmo skořepiny, atd.
O3 měla v podstatě všechno, co řidic potřebuje a hlavně, to šlo trvale vypnout; ať již v menu nebo diagnostikou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
To jestli je to lepsi je jiná věc. Ale zrovna tsi ma samosvor ne? V o3 byl az pro 245.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Hlavně je to nepotřebné. Stejně jako e-call a podobné kokotiny, které umělé zvyšují cenu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time