Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Náchod dneska spouští 2x okamžitě a 1x usekové měření
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2906
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Z 22 aut jich 5 porušilo - a to ještě nevíme, zda to byl jen byrokratický problém nebo vážně jeli Prahou na skrz.
Takže omezil ten zákaz nějak těžkou dopravu, má význam? No nemá... Ale politický bodíky od ovčanů se počítaj
Takže omezil ten zákaz nějak těžkou dopravu, má význam? No nemá... Ale politický bodíky od ovčanů se počítaj
Chápeš to?
Re: Policejní kontroly a měření
Ze čtvrtina jede tam, kam nemá (a to to byl hodně malý vzorek, takže reálně třeba teetina), ti přijde v pořádku?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Jasně. Je to TD - ten ví nejlíp, co je správné a jak se to má dělat. Všechno ostatní je kravina a všichni ostatní jsou pitomci.
Ale asi by se mu taky nelíbilo, kdyby mu tohle jezdilo pod okny a je jedno, zda z administrativního problému,, jak tomu říká on nebo z jiného důvodu.
Ale asi by se mu taky nelíbilo, kdyby mu tohle jezdilo pod okny a je jedno, zda z administrativního problému,, jak tomu říká on nebo z jiného důvodu.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Policejní kontroly a měření
Upřímně od Vypichu jede dolu Patočkovou do tunelu 0,0 nic kamionu. Násobně více mě mrdá, že jsou vjezdy do tunelů zavřeny. Není problém čekat i 30 minut. Kolona jako kráva, ale v tunelu vesele svítí 70. A pak v 23h jedu zpět, nikde nikdo a 50. To zase irituje mě.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2906
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
petr_riha:
1) 5 z 22 není čtvrtina
2) těch 22 bylo vytipovaných, nebrali všechny (třeba popeláře, auta DP, kanalizace apod.)
3) sám nevím, co PČR (a magistrát) považuje za tranzit - jestli i vozidla jedoucí do Horoměřic, na Troju nebo do Krče.
Jestli kamion jede na Troju pod okny po Miladě Horákové nebo po Liberecké je reálně celkem úplně jedno. Pokud jede někam do Prahy, pod nějakými okny určitě pojede
řidičBOB: 20let jsem žil u Spořilovské - ještě v době, kdy se jezdilo oběma směry. Vadilo mi to? Vadilo, proto jsem se odstěhoval.
To je jako s těma dementama, co nadávaj na letiště - když si koupí barák u letiště, tak tam holt lítaj letadla
Eeee jo - rozumím.
V Praze je to je nastavený úplně dementně a vymyslel to debil - spousty zákazů se dá snadno objet kontraproduktivně zastavěnou částí (konkrétní nebudu záměrně, nebudu si srát do vlastního hnízda) a naopak spousty zákazů jsou nesmyslný, protože by tam nikdo nikdy nikam neprojížděl a jen to vystavuje riziku pokuty ty, co tam stejně jedou, protože tam prostě jedou.
A pak jsou tu perly, kdy je zákaz kam nesmím a po 200m další zákaz, kam můžu
No a třeba nezapomenu na Barrandov, kde dopravní obsluha nesmí přijet po D0, ale musí projet nesmyslně celou Prahou po JS - takže pokud jedu ze Stodůlek na Barrandov, logicky bych jel po D0, abych nejezdil Prahou a pod okny lidí - omyl! Musím jet Radlická>tunel>Barrandov nahoru.
Přitom by stačilo na všechny sjezdy z D0 a Jižní/Štěrboholské spojky dát B4+Tranzit a auto co prostě nejede do Prahy, by se do ní legálně nedostalo a naopak ti co do Prahy jedou, by jeli dle svého a nekoncetrovali by se všichni na dvě příjezdové cesty - kde se pak držkuje, že jich tam je moc.
Tak to třeba je v Plzni - a máš pocit, že by tam bylo "překaminováno"? Ne - protože každej jede kudy chce. Kdyby dali zákaz na Kotěrovskou, Slovanskou a Klatovskou, všichni by jezdili přes Bory a? A na Borech by bylo moc kamionů, že... Takhle jede každej kudy chce/potřebuje a je to prostě rozmělněný
Když třeba jedu do Petrovic, musím přes Jižní město - nevím v čem by bylo horší, kdybych jel přes Říčany (kam si právě dali zákaz).
Ted právě nadaváj a řvou obyvatelé Jižního města, že jim tam jezdí moc kamionů - no bodejť, když tam jezdí i ti, co jezdili přes Říčany
B4+Tranzit (nebo samotná B4) má význam tam, kde existuje trasa vedoucí mimo zastavěnou oblast. Pokud někdo autem nad 12t jede do Prahy, té zastavěné oblasti se prostě nevyhne - takže zákazem vyhovíš lidem bydlící v oblasti A, ale poserou se z toho lidi žijící v oblasti B.
Předseda: No a to nevíš, že dispo tunelu zavrá v tunelu i pruhy jen tak - oranžová šipka 2x, červený kříž a nikde nic. Údajně to dělaj proto, aby se usměrnil provoz v tunleu a bylo to plynulejší.
Tunely se zavíraj proto, aby v něm nebyla kolona - byl by to průser při požáru vozidla. Tam je prostě problém nevyřešených výjezdů - jenže jak vidíš, dle Boba nám vládnou inteligenti, takže je v to pořádku!
1) 5 z 22 není čtvrtina
2) těch 22 bylo vytipovaných, nebrali všechny (třeba popeláře, auta DP, kanalizace apod.)
3) sám nevím, co PČR (a magistrát) považuje za tranzit - jestli i vozidla jedoucí do Horoměřic, na Troju nebo do Krče.
Jestli kamion jede na Troju pod okny po Miladě Horákové nebo po Liberecké je reálně celkem úplně jedno. Pokud jede někam do Prahy, pod nějakými okny určitě pojede
řidičBOB: 20let jsem žil u Spořilovské - ještě v době, kdy se jezdilo oběma směry. Vadilo mi to? Vadilo, proto jsem se odstěhoval.
To je jako s těma dementama, co nadávaj na letiště - když si koupí barák u letiště, tak tam holt lítaj letadla
Eeee jo - rozumím.
V Praze je to je nastavený úplně dementně a vymyslel to debil - spousty zákazů se dá snadno objet kontraproduktivně zastavěnou částí (konkrétní nebudu záměrně, nebudu si srát do vlastního hnízda) a naopak spousty zákazů jsou nesmyslný, protože by tam nikdo nikdy nikam neprojížděl a jen to vystavuje riziku pokuty ty, co tam stejně jedou, protože tam prostě jedou.
A pak jsou tu perly, kdy je zákaz kam nesmím a po 200m další zákaz, kam můžu
No a třeba nezapomenu na Barrandov, kde dopravní obsluha nesmí přijet po D0, ale musí projet nesmyslně celou Prahou po JS - takže pokud jedu ze Stodůlek na Barrandov, logicky bych jel po D0, abych nejezdil Prahou a pod okny lidí - omyl! Musím jet Radlická>tunel>Barrandov nahoru.
Přitom by stačilo na všechny sjezdy z D0 a Jižní/Štěrboholské spojky dát B4+Tranzit a auto co prostě nejede do Prahy, by se do ní legálně nedostalo a naopak ti co do Prahy jedou, by jeli dle svého a nekoncetrovali by se všichni na dvě příjezdové cesty - kde se pak držkuje, že jich tam je moc.
Tak to třeba je v Plzni - a máš pocit, že by tam bylo "překaminováno"? Ne - protože každej jede kudy chce. Kdyby dali zákaz na Kotěrovskou, Slovanskou a Klatovskou, všichni by jezdili přes Bory a? A na Borech by bylo moc kamionů, že... Takhle jede každej kudy chce/potřebuje a je to prostě rozmělněný
Když třeba jedu do Petrovic, musím přes Jižní město - nevím v čem by bylo horší, kdybych jel přes Říčany (kam si právě dali zákaz).
Ted právě nadaváj a řvou obyvatelé Jižního města, že jim tam jezdí moc kamionů - no bodejť, když tam jezdí i ti, co jezdili přes Říčany
B4+Tranzit (nebo samotná B4) má význam tam, kde existuje trasa vedoucí mimo zastavěnou oblast. Pokud někdo autem nad 12t jede do Prahy, té zastavěné oblasti se prostě nevyhne - takže zákazem vyhovíš lidem bydlící v oblasti A, ale poserou se z toho lidi žijící v oblasti B.
Předseda: No a to nevíš, že dispo tunelu zavrá v tunelu i pruhy jen tak - oranžová šipka 2x, červený kříž a nikde nic. Údajně to dělaj proto, aby se usměrnil provoz v tunleu a bylo to plynulejší.
Tunely se zavíraj proto, aby v něm nebyla kolona - byl by to průser při požáru vozidla. Tam je prostě problém nevyřešených výjezdů - jenže jak vidíš, dle Boba nám vládnou inteligenti, takže je v to pořádku!
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
TD: opět argumentace řidiče mixu. Letiště je na svém místě řadu desetiletí. Souhlasím, že koupit si tam barák a pak na to nadávat, je projev idiocie. Ale mohl bys mi prozradit, zda to stejné platí o kamionové dopravě v ulici Evropská?
Výjezdy jsou vyřešené, ale pak přišli idioti, co na přilehlé ulice namaloval x přechodů po sobě, případně zúžili počet jízdních pruhů. Ale to je úplně jiný příběh...
Výjezdy jsou vyřešené, ale pak přišli idioti, co na přilehlé ulice namaloval x přechodů po sobě, případně zúžili počet jízdních pruhů. Ale to je úplně jiný příběh...
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2906
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Můžeš být klidně konkrétní, co ti na mé argumentaci nesedí - konstatuji pouze fakta, která mám za ta léta nejen okoukaný, ale prostě tím žiju, protože denodenně těma místama někam jezdím.
Asi tak to samý, jako že ty rozumíš aniradarům a měřícím zařízením.
Tak Evropská ze své podstaty je vytížená silnice, která svádí auta od letiště do Prahy a obráceně. Mě to přijde totožný jako stížnosti lidí v centru, co si koupí byt na barem... A ejhle, ono to tam večer žije.
Ted si hodně lidí koupilo byty u betonárky na Rohanu... A hádej co se tam tím pádem děje. Dementi
A at si každej myslí cokoliv, jakkákoliv nákladní nebo kamionová doprava patří do města, jako cokoliv jiného - stavbou a údržbou domů a silnic počínaje, odvozem bordelu konče.
A to, že kamion místo toho aby jel po Evropské, tak musí po D0, Štěrboholské, Novopacké, Kbelské a zpět po Liberecké - řekni mi, v čem jen ten přínos, komu nebo čemu se tím pomohlo?
Nejen že zatíží okolí Prahy podstatně vyšším množstvím emisí (tím jak ji celou objíždí), je ta doprava dražší, ale komplikuje svou přítomností dopravu i tam, kde by vůbec být nemusel. A pak projede pod okny těm lidem co bydlí na Liberecké... Bravo, vyřešeno
Asi tak to samý, jako že ty rozumíš aniradarům a měřícím zařízením.
Tak Evropská ze své podstaty je vytížená silnice, která svádí auta od letiště do Prahy a obráceně. Mě to přijde totožný jako stížnosti lidí v centru, co si koupí byt na barem... A ejhle, ono to tam večer žije.
Ted si hodně lidí koupilo byty u betonárky na Rohanu... A hádej co se tam tím pádem děje. Dementi
A at si každej myslí cokoliv, jakkákoliv nákladní nebo kamionová doprava patří do města, jako cokoliv jiného - stavbou a údržbou domů a silnic počínaje, odvozem bordelu konče.
A to, že kamion místo toho aby jel po Evropské, tak musí po D0, Štěrboholské, Novopacké, Kbelské a zpět po Liberecké - řekni mi, v čem jen ten přínos, komu nebo čemu se tím pomohlo?
Nejen že zatíží okolí Prahy podstatně vyšším množstvím emisí (tím jak ji celou objíždí), je ta doprava dražší, ale komplikuje svou přítomností dopravu i tam, kde by vůbec být nemusel. A pak projede pod okny těm lidem co bydlí na Liberecké... Bravo, vyřešeno
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Co se mi nelíbí na tvé argumentaci, jsem napsal v předchozím poštu. Že to nechápeš, je mi vcelku jedno a extra vysvětlováním pro pomalejší, nemíním ztrácet čas.
Ono je to ve tvém případě zcela zbytečné.
Ono je to ve tvém případě zcela zbytečné.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)