Rychlodotazy
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlodotazy
Ono je taky otázka, zda ta hmotnost 3 elektrokol, není už lehce na hraně
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rychlodotazy
jj, dost mozna uz je to pres.
stav koule na to bude mit imho velky vliv. Precejen to drzi jen trenim.
stav koule na to bude mit imho velky vliv. Precejen to drzi jen trenim.
Pravda vyděsí
Re: Rychlodotazy
Jako stará škola vozím dvě kola 8 kg (silničky) nebo 10 a 12 kg (pevňáky) na střešním nosiči. I když stará škola? Na Tour taky vozí kola jen na střeše a vydrží to psí kusy. Ale holt to nejsou kola na baterky
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Rychlodotazy
Tak tahat to na kouli má spoustu výhod. Na střeše bych se na to vysral, obzvláště na vyšší SUV. Ale je fakt, že jsem viděl borce s Kodiaqem, a měl k tomu epesní zelené plastové schůdky s logem Škoda... měl jsem chuť zeptat se, co ta sranda stála, ale je mi to vlastně buřt. Spíše jsem žasl.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Rychlodotazy
Na tour je vozi na strese protoze to je nejlepsi pomer kapacita/auto/dostupnost. A jede se tam pomalu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Rychlodotazy
Na NXku jsem vozil 2 kola na strese 4 roky, coz u me v sezone znamena v prumeru 1x tydne cesta tam a zpet a uz bych to nikdy neudelal. Je to opruz nandat/sundat, hluk, spotreba, nevejdu se vsude...
Rozkladaci thule na tazny ma kolecka, slozeny se vejde v pohode do kufru a v kombinaci s elektrickym taznym na touaregu je to pohadka. Prijedu a do 5ti minut mam kola sundany a nosic v kufru, proste to je vymysleny.
Rozkladaci thule na tazny ma kolecka, slozeny se vejde v pohode do kufru a v kombinaci s elektrickym taznym na touaregu je to pohadka. Prijedu a do 5ti minut mam kola sundany a nosic v kufru, proste to je vymysleny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlodotazy
Jj, mám ho taky. Ale ještě jsem ho nikdy nepoužil.
Ale co kdyby náhodou...
Ale co kdyby náhodou...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rychlodotazy
3 elektrokola budou podle mě určitě přes čáru, jestli se nepletu, tak i ten muj držák thule na 4 kola má nosnost jen 50 kg… Naštěstí vozim dve klasická a dve dětská a kola máme všichni velmi lehká, takže se vejdeme do limitu
Ad skládací držák závidím, ja mám ještě starý poctivý neskladaci a je to těžká kráva Bohužel skládací pro 4 jsem zatím neobjevil…
Ad skládací držák závidím, ja mám ještě starý poctivý neskladaci a je to těžká kráva Bohužel skládací pro 4 jsem zatím neobjevil…
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Re: Rychlodotazy
Je fajn, že si každý může vybrat střešní nebo zadní nosič podle svého vkusu. Obojí má své výhody a nevýhody. Jinak se lidí neptám, proč mají SUV, je mi to fuk a na rozdíl od tebe ani nežasnupetr_riha píše: ↑pát 07 črc 13:59 Tak tahat to na kouli má spoustu výhod. Na střeše bych se na to vysral, obzvláště na vyšší SUV. Ale je fakt, že jsem viděl borce s Kodiaqem, a měl k tomu epesní zelené plastové schůdky s logem Škoda... měl jsem chuť zeptat se, co ta sranda stála, ale je mi to vlastně buřt. Spíše jsem žasl.
honziss: Mrkni, co vydrží plně naložené střešní nosiče na úzkých rozbitých kostkách na Paris-Roubaix. Chtěl bych při těch hupech vidět zadní nosič naložený kolama na baterku.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.