Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Něco z těch nabízených dílů se prodalo, aktualizuju nabídku:
1. Nový / nepoužitý (v OEM krabici) šaltr (přehazovačka) SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, žádný e-tap!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Nové nepoužité brzdové desky Shimano G03S resin (2 páry)
4. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
5. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte.
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Nový / nepoužitý (v OEM krabici) šaltr (přehazovačka) SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, žádný e-tap!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Nové nepoužité brzdové desky Shimano G03S resin (2 páry)
4. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
5. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte.
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Plus mám jeden zoufalý výkřik do tmy - jaxi stavím toho nového bajka, zápasím (marně) s trochu utíkajícími "tubeless" koly, neska po mnoha (jiných) pokusech sem ty kola (čerstvě nafučené na 4atm) vzal do vany doma: Ráfkama to nejde (= páska páskuje), ventilkama to nejde, ale obě utíkají (mikro bublinky na milionu míst) PLOŠNĚ skrz bočnice plášťů (Ritchey Z-max Shield, tubeless ready). Jemi sakra divné, že to to mlíko (směs NoTubes obyč a NoTubes Race) neucpalo, jsou to opravdu mikro dírky, ale milion jich je. Kura, čo s tým?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Amulet, protože je dražší a ve větší slevě, takže je levnější. Za míň penež víc muziky.mattonecz píše: ↑ned 11 čer 12:30Nekdo nejaky tip které z těchto 2 spíše a proc?mattonecz píše: ↑ned 11 čer 06:55 Ja si objednal toto: https://www.bikero.cz/focus-whistler-3- ... vid=513737
To staci na občasné projetí ne?
Prip. https://www.amuletbikes.cz/cs/p/amulet- ... 022-amulet
Re: Cyklistické vlákno
foukat méně nez 4 atm, dát více mléka, pořádně se projet, ať se mléko rozlije.pavproch píše: ↑sob 17 čer 13:07 Plus mám jeden zoufalý výkřik do tmy - jaxi stavím toho nového bajka, zápasím (marně) s trochu utíkajícími "tubeless" koly, neska po mnoha (jiných) pokusech sem ty kola (čerstvě nafučené na 4atm) vzal do vany doma: Ráfkama to nejde (= páska páskuje), ventilkama to nejde, ale obě utíkají (mikro bublinky na milionu míst) PLOŠNĚ skrz bočnice plášťů (Ritchey Z-max Shield, tubeless ready). Jemi sakra divné, že to to mlíko (směs NoTubes obyč a NoTubes Race) neucpalo, jsou to opravdu mikro dírky, ale milion jich je. Kura, čo s tým?
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Fčera odpo sem do obou kol dal trojnásobné množství mlíka (mix NoTubes obyč a NoTubes Race), pořádně je protočil a... do rána i přesto (částečně) utekly, zadní víc. Už sem se rozhodl - udělám radikální krok - mám doma ještě i jiné pláště, tak je tam zkusím nandat (stejné jako mám na stávajícím bajku a tam mi neucházejí ani trochu = Ritchey Zmax Evo dozadu a Schwalbe Thunder Burt dopředu). Uvidíme, stejně fčíl nemám s novým bajkem co dělat, bo čekám na ty grommety.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
jsem daval na cyklokrosku challenge baby limus, ne tubeless ready verzi a udelalo to presne tohle , ale po prvni projizdce se tech milion direk zalepilo a uz to nedela. akorat teda nefoukam na 4 atm
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Koupil sem ho, ale za 20 druhy den sleva na 18. Moje klasikaLudvak píše: ↑sob 17 čer 13:34Amulet, protože je dražší a ve větší slevě, takže je levnější. Za míň penež víc muziky.mattonecz píše: ↑ned 11 čer 12:30Nekdo nejaky tip které z těchto 2 spíše a proc?mattonecz píše: ↑ned 11 čer 06:55 Ja si objednal toto: https://www.bikero.cz/focus-whistler-3- ... vid=513737
To staci na občasné projetí ne?
Prip. https://www.amuletbikes.cz/cs/p/amulet- ... 022-amulet
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Cyklistické vlákno
Další aktualizace nabídky dílů na bajka (přidány další věci):
1. Nový / nepoužitý (v OEM krabici) šaltr (přehazovačka) SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, žádný e-tap!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Nové nepoužité brzdové desky Shimano G03S resin (2 páry)
4. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
5. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
6. Nová nepoužitá sedlovka Ritchey WCS Link - Blatte (Alu, průměr/délka: 27,2/400 mm) – koupil sem ji nedávno jako dočasný zdroj jednoho šroubu a kamenu, už mi ale z Ritchey (US) poslali náhradní, takže je opět kompletní (ale o jeden den sem nestihnul 14 dní na vrácení, no).
7. Středová ložiska BB30 (dia 42 mm x dia 30 mm a šířka 7 mm) 2 ks - nová, nepoužitá (originál Cannondale KR047)
8. Střed SRAM PressFit BB30 (dia 46 mm) pro rámy se šířkou středu až 92 mm - 1 ks, nový nepoužitý.
9. 2 ks nový nepoužitý plášť Ritchey Z-max Evo (29*2,1") s keflarovou patkou, tubeless ready, bohužel ale plošně utíkají, čili (asi) pro použití s duší.
10. 2 ks nový nepoužitý plášť Ritchey Z-max Evo SHIELD (29*2,1") s keflarovou patkou, tubeless ready, bohužel ale plošně utíkají, čili (asi) pro použití s duší.
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte.
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
1. Nový / nepoužitý (v OEM krabici) šaltr (přehazovačka) SRAM XX1 pro max 50z (koupeno 2019) - řazení lankem, žádný e-tap!
2. Nový nepoužitý řetěz SRAM NX Eagle (12speed) v OEM krabičce (2 ks).
3. Nové nepoužité brzdové desky Shimano G03S resin (2 páry)
4. Brzdový kotouč Ashima ARO 08 (160mm) - nový, nepoužitý v OEM balení se šrouby.
5. Nové nepoužité sedlo Selle Italia Flite (bohužel ale ne Made in Italy, nýbrž Šmejd in Čajna).
6. Nová nepoužitá sedlovka Ritchey WCS Link - Blatte (Alu, průměr/délka: 27,2/400 mm) – koupil sem ji nedávno jako dočasný zdroj jednoho šroubu a kamenu, už mi ale z Ritchey (US) poslali náhradní, takže je opět kompletní (ale o jeden den sem nestihnul 14 dní na vrácení, no).
7. Středová ložiska BB30 (dia 42 mm x dia 30 mm a šířka 7 mm) 2 ks - nová, nepoužitá (originál Cannondale KR047)
8. Střed SRAM PressFit BB30 (dia 46 mm) pro rámy se šířkou středu až 92 mm - 1 ks, nový nepoužitý.
9. 2 ks nový nepoužitý plášť Ritchey Z-max Evo (29*2,1") s keflarovou patkou, tubeless ready, bohužel ale plošně utíkají, čili (asi) pro použití s duší.
10. 2 ks nový nepoužitý plášť Ritchey Z-max Evo SHIELD (29*2,1") s keflarovou patkou, tubeless ready, bohužel ale plošně utíkají, čili (asi) pro použití s duší.
Vše bez záruky, bez „papírů".
Cenu (ani minimální) neurčuju, nabídněte.
Prvotní kontakt tady skrz SZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Btw, na novém Scalpelu je stavba dokončena, fčera sem už i na něm chvíli yezdil kolem chalupy, potřebuju ešče ale pár věcí doladit, než ho vezmu na výlet. V prvé řadě šaltr - nechce sfiňa jedna chodit až na největší 12-kolo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.