Onboard videa
Re: Onboard videa
Nemyslim ze sa da disku takto pomoct bez poskodenia auta.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Jo, to máš recht.A držet libovolný předmět u ucha a přitom sledovat provoz je podle mě mnohem menší potenciální riziko než např. šudlat prstem po vyj....ném displeji při hledání požadované funkce.
Nebo si třeba jen ladit rádio a měnit stanice.
Oči v těchto případech směřují všude jinde než tam, kam mají.
No, něco tomu dle mě taky předcházelo - dřívejší bouračka či nepěkný kráter v silnici. Nebo prostě fakt blbej kusNemyslim ze sa da disku takto pomoct bez poskodenia auta.
Viděl jsem prasklé hliníky, ale vždy na návěsu - kde ty disky dostávaj strašnej čoud do zlomu - boční pohyb
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Ladit stanice lze dnes bez toho, aby člověk sundal ruce z volantu...
Ale co, lopata řekla, že to není problém, tak prostě není!
Ale co, lopata řekla, že to není problém, tak prostě není!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
taky na pohodu - něco jako třeba pít nebo ladit rádio!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
jo profík - ten se pozná hned! Respektovat takovou kravinu, jako je B15
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Že to NĚKDE a NĚKDY lze vážně není synonymum pro to, že to lidi dělaj.Ladit stanice lze dnes bez toho
Zacouvat taky lze bez nesmyslného otáčení hlavou dozadu... a dělaj to lidi? Dělaj
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Fakt mě vysírá, že nepoužití jediného komunikačního prostředku, jehož nepoužítí je čistokrevný záměr a který umí předejít DN, není bodově ohodnoceným přestupkem.
"Znám" jednoho řidče busu MHD (potkal jsem ho už 3x), který blinkry nepoužívá vůbec - a může bejt klidnej, nic mu za to defacto nehrozí.
"Znám" jednoho řidče busu MHD (potkal jsem ho už 3x), který blinkry nepoužívá vůbec - a může bejt klidnej, nic mu za to defacto nehrozí.
Chápeš to?
Re: Onboard videa
včera jsem na té D5 trčel 35 min, než jsme levej mohli vycouvat a jet pravým. Byla tam nehoda OA a moto. Toho to odpinklo od auta až ke středovým svodidlům směr Plzen. Snad bude dobrej.
Ale proč to vlastně píšu: tyhle zůžení jsou pro IZS dost na píču. Velká cisterna směrem Praha jakž-takž projela, protože pravá krajnice se opravuje. Ale směr Plzeň je to 2+1 pruh oddělený nízkým svodidlem. PČR s Kodiaqem tam zůstala zaseknutá. Borec koukal, jak by se ta svodidla dala oddělat a nic.
A to mě přivádí na tu myšlenku: jakým způsobem jsou tato svodidla smontována? Chápu, že asi na fest, aby to plnilo účel. Zároveň ale bych očekával, že by třeba co 100m mohl být nějaký rychlo-spojovací systém umožnující IZS přejet do protisměru
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Já na moto dojel až k té nehodě. Je fakt, že ti lidé stojí jak kryplové na středové čáře. Autobusáka v zákazu nekomentuji...rovnou jsem ho oznámil, kokota.
Nicméně to napálil do těch svodidel na té motce a svodidla vydržela, což bude asi jejich primárním cílem.
Nicméně to napálil do těch svodidel na té motce a svodidla vydržela, což bude asi jejich primárním cílem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time