řidičBOB píše: ↑ned 11 čer 09:50
Osobně mi přijde, že v Pze jde těm sračům ze Slavičína a podobných prdelí, o co možná největší nasrání obyvatel Prahy.
Píčoval jsem politicky odpovědné osobě nejmenovaného města, že se s tím systémem parkování (...) asi úplně posrali v kině, že můžou jít úplně do prdele a že mě v mojí oblíbený hospodě na náměstí už nikdo nikdy neuvidí, protože na jejich P+R i placení parkování prostě seru.
Odpověď byla, až překvapivě, upřímná:
Naši voliči tady mají trvalá bydliště a popsané problémy mít nebudou. Ty tady trvalé bydliště nemáš, takže nás nebudeš ani nemůžeš volit. Tvůj názor není relevantní.
A vono to tak prostě je. Obyvatelům té příslušné městské části, tzn. Prahy 1, to neuškodí, možná jim to i pomůže. Že to vysírá občany všech okolních částí, není vyloženě důležitý...
Truck Daškam píše: ↑ned 11 čer 10:00
Stepan: Tak primárně může bydlet v Praze... Mě by ani ve snu nenapadlo táhnout z Prahy a jezdit sem za prací. Autobusu se stále může vyhnout tím, že auto hodí na P+R a vleze rovnou do metra
Spousta lidí, co pracuje v Praze, si na život v Praze jednoduše nevydělá. Bez urážky, řídit mix můžeš i v Berouně. Dělat nějakej VŠ office job s kilem+ moc ne. A průser je, že to kilo+ v Praze nic moc neznamená.
Žádnej z obyvatel "paneláku na ležato" v nějaký prdeli za Kladnem, tam nebydlí kvůli tomu, že ve vile na P6 by byl moc velkej hluk a ve stometrovým bytě na Vinohradech ošklivý podlahy...
Ty všemožný P+R mi přijdou jako možná super myšlenka, ale za současnýho stavu mi, pořád, přijde lepší prostě dojet autem. Když si představím, že jedu do Prahy "zeshora", jak je ten parkhaus u Hornbachu. Než se vprdelím do toho parkovacího domu, přejdu na druhou stranu do metra, dojedu někam metrem, nedejbože ještě z toho metra někam kousek dál, autem už "tam" dávno budu.
V daleko větším pohodlí, s taškou v kufru a kabátem doma na věšáku, protože ho cestou vůbec nepotřebuju oblékat.
Jasně, až tam fláknou mýtnou bránu za stovku na den nebo tu osobní dopravu ještě víc domrdaj, tak se ta MHD stane relativně atraktivnější. Ale ne kvůli tomu, že by se zlepšila, ale kvůli tomu, že se IAD uměle podrazily nohy...
Což mi připomíná trošku elektromobilitu