Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Před pár týdny za benešovem potřebuju už fakt lepší kameru
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ajajaj, taková škoda.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
ja jsem ted videl v D kousek pred Rozvadovem, auto s CZ znackou, frajer zastavil v zatacce v rychlem pruhu a bez vesty obchazel auto
Pravda vyděsí
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27906
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
jaké IQ musí mít člověk, který takhle jede s policejním autem za prdelí?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Je uz bezpecna vzdialenost nejako pevne definovana, alebo stale plati ze musi byt dostatocna na to aby to clovek stihol ubrzdit?
Ak je definovana, cim to meraju?
Ak je definovana, cim to meraju?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2741
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No, ne že by ohledně bezpečné vzdálenosti předvedl něco, co by se vymykalo normálu
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Je tam vobec nieco teoreticky pokutovatelne okrem plnej ciary?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27906
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ne. Není. Odpověď na obě otázky.
Ale pokud spěchám, tak je zbytečné si říkat o kontrolu a tím pádem zdržení.
Ale pokud spěchám, tak je zbytečné si říkat o kontrolu a tím pádem zdržení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Přestože existují obecné doporučené vzdálenosti, není pevně stanoveno jedno konkrétní měřítko, které by se vztahovalo na všechny situace.
Obecně platí, že bezpečná vzdálenost by měla být dostatečná, aby řidič měl dostatek času na reakci a bezpečné zastavení v případě nutnosti. Tato vzdálenost závisí na různých faktorech, včetně rychlosti vozidla, povětrnostních podmínek, stavu vozovky, viditelnosti a reakční schopnosti řidiče.