PepaSFI píše: ↑čtv 18 kvě 18:22
to bude nějaká óbrpičutákovina, někde něco netěsní nebo se viklá nějakej konektor. Pokud se rozsvítí kontrolka motoru, je v paměti zapsaná závada a tu je potřeba vyčíst. A podle toho se odpíchnout dál, jestli to vynechává zážehy nebo blbě míchá směs, jestli z nějakýho čidla přichází nesmysly a proč. Jinak to je bloudění na slepo, takhle můžeš vyměnit půl auta a k ničemu to nebude.
Celý víkend špekuluju, co dál? Pokračovat ve výměnách naslepo (asi jako první zkusím vyměnit lambdu, je tam ještě původní) nebo zkusit diag v autorizáku (enemže přečtou něco jiného než tu "neznámou chybu"?!?!)
zajímavé NATOm je to, že se tenhle problém objevuje už asi 12 let, zprvu padala do nouzáku třeba jen jednou za deset tis km, plíživě ta četnost rostla, až fčíl padá do nouzáku třeba i 2x na 20 km = někde se něco opotřebovávalo, ale co? (= To moc na nějaký ten kunektor nebo těsnění nevypadá.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Tak 2 hodiny cesty (hodka tam, hodka zpět) a par stovek v nákladu. Takhle jezdíš sice někam blíž, ale xkrat. Finančně i časově jsi v tom za mnohem více.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Eeee, to je/bude logisticky náročnější, od nás do Ovy je to nejblíž po dálnici = Pindica nemá dáln. známku + moje zkušenost a autorizákama je že "na počkání ne" = to znamená se nechat dopravit zpět a paq (druhý den) zase tam pro Pindicu. Proto se kloním spíš k těm výměnám naslepo u Michala, mám to k němu pár km (= dojdu zpět pěšky) + Pindicu si chcu nechat nafurt, tak mi vlastně výměna starých komponent za nové vyhovuje.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Dělej, jak myslíš. Se servisem na počkání jsem nikdy problém neměl (u koncernu, pokud jsem objednany, mimo koncern i bez objednání, pravda, ze známosti). Je to tvůj čas a tvoje peníze.
Mmch. než dojdes tech par km pěšky, budeš autem doma z Ostravy. Pak ale vlastně nevím, proč si zde stěžujes, když volis opakovaně postup, který se neosvědčil. Ale je mi to celkem buřt
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
právě že ta diagnostika není jen přečtení čísla chyby, to jde i krabičkou za dvě stovky, je to taky online výstup z různých provozních hodnot a jeho vyhodnocení. Ne všecko se ukáže v seznamu chyb, to je vlastně až následek, příčina se musí umět najít. Například špatná Lambda sonda se nemusí vůbec ukázat jako chyba, jen to bude blbě dělat směs a projeví se to jako nějaká jiná chyba. Například tak že to bude blbě zapalovat a vynechávat zážehy. A ten kdo se vyzná se kromě svíček kabelů a kdovíčeho, podívá na signál lambdy a uvidí že z ní lezou úplný kraviny. A takových věcí je spousta.
pavproch píše: ↑ned 21 kvě 16:46
Dík za (ostřeji formulovanou) radu. Já si tady stěžuju hlavně NATO, že se nemůžu rozhodnout kterou cestou se vydat.
Jeď do autorizáku, ten Tvůj Michal si s tím evidentně neví rady (nic proti němu, ale univerzální mechanik nikdy nebude znát všechny špeky, jako autorizák). Možná zbytečně vymýšlíte vymyšlené.