BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

pjanda: Opravdu jsem nechtěl říct, že vy reálnou dynamiku nepoznáte :) Nicméně k celkovému "dojmu dynamična" ten zátah zdola přispívá a možná nebýt jej, ani by vás nenapadlo srovnávat to s 330i.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Arnie: Ja Vas chapu :) Ale mluvim o pocitu pri jizde, kdy se otacky pohybuji nekde mezi 3 500 a 5 000 ci o par set otacek nize. Tam nastup vykonu dieselu v nizsich ot. nehraje roli...

Ale jinak je samozrejme prijemne mit k dispozici vyznamnou cast maximalniho vykonu v nizsich a strednich otackach. To neni nic spatneho a u dieselu je to objektivni plus :) Vyhoda 3,0d v poslednicch specifikacich je, ze se chova rozumne i ve vysokych otackach, tj. prilis nevadne a nedela dojem, ze je na poslednim tazeni, pokud od nej zadate co nejvice vykonu.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

pjanda píše:Vyhoda 3,0d v poslednicch specifikacich je, ze se chova rozumne i ve vysokych otackach, tj. prilis nevadne a nedela dojem, ze je na poslednim tazeni, pokud od nej zadate co nejvice vykonu.
Tak to zní dobře. Že bych nakonec přece jen do F30 pořídil řadový šestiválec? ;-)

(... ne, to nehrozí, odhlučnění určitě nebude na dostatečné úrovní)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

beaumont píše: Přitom kombinace 528i Touring manuál M-packet s minimem elektroniky je pro mě momentálně jednou z nejlákavějších ve výrobním programu BMW. Jenže novou si kupovat určitě nebudu a protože nikdo jiný si takové auto nekoupí, tak ani jako ojetou za pár let ;)
hehe ještě než jsem se odpenězoval bydlením jsem poočku sledoval jestli se neobjeví nějaká e60 530iT po několika měsících koukání se neobjevil ani kus...

ale 530DA těch bylo a je mraky.

Hypoteticky nejhorší ovšem je, že ikdybych si koupil 5er jako novou, tak ji pro změnu neprodám.
- v kozí roh se to tady obrátilo ~x( ~x(
Slow and serious
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

No jo, nejlepší našetřit, koupit novou a pak si ji nechat 15 let a 300.000 km. Jenže při "kvalitě" současných aut je to taky sázka do loterie, byť u dobré značky (BMW) s nejjednodušší dostupnou technikou (R6 + manuál) a rozumnou údržbou (olej měnit po 10 - 15 tis.km, ne podle idiotských proměnlivých intervalů...). :-?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Už má pavproch auto?
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Uz jsem ho tu nejakou chvili nevidel, tak asi ano a pote, co zjistil, jake auto si vlastne koupil, to s nim seklo ;)

Ne, myslim, ze rikal, ze jede nekam pryc a auto prevezme az se vrati... Takze ne :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Taky jsem se obával, že si to hodil po prvním svezení, když tady tak dlouho nebyl. :D
RWD
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

Alebo je tak nadšený, že sa ešte stále vozí... :)
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

beaumont píše:No jo, nejlepší našetřit, koupit novou a pak si ji nechat 15 let a 300.000 km. Jenže při "kvalitě" současných aut je to taky sázka do loterie, byť u dobré značky (BMW) s nejjednodušší dostupnou technikou (R6 + manuál) a rozumnou údržbou (olej měnit po 10 - 15 tis.km, ne podle idiotských proměnlivých intervalů...). :-?
mam E60 ktera uz ma skoro 265 tis, pravidelnou "reinkarnaci" kazdeho pul roku a rekl bych ze to auto je porad jako novy...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět