janom píše: ↑čtv 13 dub 05:57
Tak ako som registroval zmienky o "tatkových" autách také zlé to hádam nebude, aj keď fun factor a emočné spojenie s pandou boli asi inde. Na dočasné riešenie každopádne WIN.
Vobec nechcem aby to znelo tak ze sa stazujem, to fakt vubec, keby som nechcel tak do toho nemusim vobec ist
Len ano jak poses, bude to slusny rozdiel a odklon od mojich presvedceni co tu sirim A tak prinajhorsom do toho swapnem manual
Stepan: To je pravda, od STI to nema nakoniec az tak daleko
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Já nabral plnou N95 a začalo to žrát. Akrutálně mi po 250km svítí asi 10,5. Z toho min 100 km jsem prosvištěl dálnici z Liberce 180+, kdy to v praze ukazovalo 12,5. Mimochodem jsem dojel A7 55 TFSI a nikdo druhému neujel. A to jsme atakovali i 240. Docela zajímavé: 340hp vs 280. Skoro 2t vs 1500.
Předseda píše: ↑pát 28 dub 12:12
Já nabral plnou N95 a začalo to žrát. Akrutálně mi po 250km svítí asi 10,5. Z toho min 100 km jsem prosvištěl dálnici z Liberce 180+, kdy to v praze ukazovalo 12,5. Mimochodem jsem dojel A7 55 TFSI a nikdo druhému neujel. A to jsme atakovali i 240. Docela zajímavé: 340hp vs 280. Skoro 2t vs 1500.
Ridici kodiaqu RS jsou zpravidla velky zavodnici a ja uprimne nechapu, co je k tomu motivuje nikdy jsem v tom nejel, ale pomer vykon-vaha-velikost neni nijak uzasnej nebo se pletu..?
honziss: nevím.. já o Kodiqu RS nic nepsal. Ale to auto mi příjde fajn - aspoň to jede. Člověk to ale nesmí prostě brát jako RS, ale jako kodiaq s normálním motorem. Všechno ostatní je takové šlapací
A co se týče poměru výkon/váha tak BMW je na tom lépe. Když nad tím tak přemýšlím, tak vlastně co se divím.. s Z4MC 343hp jsem sekundoval RS4 450hp. Teda pokud nešlo o předjíždění kolony a odpich z 80 nahoru. To pak RS vždy vystřelila jako z praku, kdežto logicky Z4MC jsem musel furt držet nad 4tis.
pavproch: to mi příjde brutálně moc. V kontextu, že kamarád má 17/100 na 335i @ 420hp. Nechceš to spíš vyměnit za ZMC? Spotřeba stejná, ale má to o 80hp víc, lepší brzdy a točí 8.