BMW Divize
Re: BMW Divize
pjanda: Opravdu jsem nechtěl říct, že vy reálnou dynamiku nepoznáte Nicméně k celkovému "dojmu dynamična" ten zátah zdola přispívá a možná nebýt jej, ani by vás nenapadlo srovnávat to s 330i.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Arnie: Ja Vas chapu Ale mluvim o pocitu pri jizde, kdy se otacky pohybuji nekde mezi 3 500 a 5 000 ci o par set otacek nize. Tam nastup vykonu dieselu v nizsich ot. nehraje roli...
Ale jinak je samozrejme prijemne mit k dispozici vyznamnou cast maximalniho vykonu v nizsich a strednich otackach. To neni nic spatneho a u dieselu je to objektivni plus Vyhoda 3,0d v poslednicch specifikacich je, ze se chova rozumne i ve vysokych otackach, tj. prilis nevadne a nedela dojem, ze je na poslednim tazeni, pokud od nej zadate co nejvice vykonu.
Ale jinak je samozrejme prijemne mit k dispozici vyznamnou cast maximalniho vykonu v nizsich a strednich otackach. To neni nic spatneho a u dieselu je to objektivni plus Vyhoda 3,0d v poslednicch specifikacich je, ze se chova rozumne i ve vysokych otackach, tj. prilis nevadne a nedela dojem, ze je na poslednim tazeni, pokud od nej zadate co nejvice vykonu.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Tak to zní dobře. Že bych nakonec přece jen do F30 pořídil řadový šestiválec?pjanda píše:Vyhoda 3,0d v poslednicch specifikacich je, ze se chova rozumne i ve vysokych otackach, tj. prilis nevadne a nedela dojem, ze je na poslednim tazeni, pokud od nej zadate co nejvice vykonu.
(... ne, to nehrozí, odhlučnění určitě nebude na dostatečné úrovní)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
hehe ještě než jsem se odpenězoval bydlením jsem poočku sledoval jestli se neobjeví nějaká e60 530iT po několika měsících koukání se neobjevil ani kus...beaumont píše: Přitom kombinace 528i Touring manuál M-packet s minimem elektroniky je pro mě momentálně jednou z nejlákavějších ve výrobním programu BMW. Jenže novou si kupovat určitě nebudu a protože nikdo jiný si takové auto nekoupí, tak ani jako ojetou za pár let
ale 530DA těch bylo a je mraky.
Hypoteticky nejhorší ovšem je, že ikdybych si koupil 5er jako novou, tak ji pro změnu neprodám.
- v kozí roh se to tady obrátilo
Slow and serious
Re: BMW Divize
No jo, nejlepší našetřit, koupit novou a pak si ji nechat 15 let a 300.000 km. Jenže při "kvalitě" současných aut je to taky sázka do loterie, byť u dobré značky (BMW) s nejjednodušší dostupnou technikou (R6 + manuál) a rozumnou údržbou (olej měnit po 10 - 15 tis.km, ne podle idiotských proměnlivých intervalů...).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Uz jsem ho tu nejakou chvili nevidel, tak asi ano a pote, co zjistil, jake auto si vlastne koupil, to s nim seklo
Ne, myslim, ze rikal, ze jede nekam pryc a auto prevezme az se vrati... Takze ne
Ne, myslim, ze rikal, ze jede nekam pryc a auto prevezme az se vrati... Takze ne
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Taky jsem se obával, že si to hodil po prvním svezení, když tady tak dlouho nebyl.
RWD
Re: BMW Divize
Alebo je tak nadšený, že sa ešte stále vozí...
Re: BMW Divize
mam E60 ktera uz ma skoro 265 tis, pravidelnou "reinkarnaci" kazdeho pul roku a rekl bych ze to auto je porad jako novy...beaumont píše:No jo, nejlepší našetřit, koupit novou a pak si ji nechat 15 let a 300.000 km. Jenže při "kvalitě" současných aut je to taky sázka do loterie, byť u dobré značky (BMW) s nejjednodušší dostupnou technikou (R6 + manuál) a rozumnou údržbou (olej měnit po 10 - 15 tis.km, ne podle idiotských proměnlivých intervalů...).
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW