Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Neska sem byl připuštěn k Pindici (sfítilo hladové woko, jak jinak, dostala teda zase plnou Vervy100) a zároveň sem prohodil př. za z. kola na léto - viz vlkno o přezouvání), ale... ujel sem s ní asi 20km a přitom mi třikrát spadla do nouzáku, z toho 2x tak, že vůbec nejela (nutno zastavit, a opakovaně startovat). Nejen přiom (ale už i dřív) sem si fšimnul, že těsně předtím, než spadne do nouzáku, tak začne kuckat v tahu (výrazně) a pad se rozfítí kontrolka motoru. (V minulosti) Diag nikdy nic neukázala. Opakované startování: někdy 2x . někdy 5x než kontrolka zase zahasne a motor de bez kuckání.
Drahá i juniorka reportujou každou chvíli, že jim spadla do nouzáku, stává se to už neúnosným, musím to řešit, přemýšlím a napadá mě: Kuckání = může být, že vynechává zapalování / rozdělovač? Proč to ale diag nezaznamená, jemi záhadou. No nic, du si otevřít EPER a budu študit čím (v elektrice na motoru) začít s postupnýma výměnama, než NATO přijdu, co falíruje.
Drahá i juniorka reportujou každou chvíli, že jim spadla do nouzáku, stává se to už neúnosným, musím to řešit, přemýšlím a napadá mě: Kuckání = může být, že vynechává zapalování / rozdělovač? Proč to ale diag nezaznamená, jemi záhadou. No nic, du si otevřít EPER a budu študit čím (v elektrice na motoru) začít s postupnýma výměnama, než NATO přijdu, co falíruje.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Co kdybys to dal do autorizáku?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fiat a vše kolem nich
to by musel mít kliku na autorizák kde se vyznají. Fiatí servisy se obvykle vyznačují značnou dávkou zazmrdovanosti a celkově to tam funguje podivně. Když jsem loni sháněl kolečko rozvodů, tak mi tvrdili že takový díl není protože podle katalogu to nepasovalo a že neví co budou dělat s tím co přišlo když to nechci. Chce to někoho kdo se vyzná. OBD zaznamenává chyby podle jejich charakteru, něco tam zůstane dlouho, něco krátce a pak je tam ještě dlouhodobá paměť kterou ale některé ty OBD krabičky a aplikace do telefonu nevidí. Anebo to je závada mimo veškerou elektroniku, něco co to natvrdo shodí a pak zas naskočí. Osobně bych tipnul ukostření motoru, někde uhnilý kabel.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Fiat a vše kolem nich
Pokud mě paměť neklame, tak ukostření už se jednou řešilo a snad mělo být funkční.
Ovšem i mistr tesař se někdy utne.
Nebo se mistrovi nechtělo měnit kabel, protože se v jeho přítomnosti závada neprojevila, kabel nesehnal...
Ovšem i mistr tesař se někdy utne.
Nebo se mistrovi nechtělo měnit kabel, protože se v jeho přítomnosti závada neprojevila, kabel nesehnal...
A poradil jste jim, že stačí trocha vazelíny, otočit se a sundat kalhoty?
Re: Fiat a vše kolem nich
Neska to drahé během cesty do/z RpR = 10 km 3x spadlo do stavu, že to nechtělo vůbec jet, mně fčíl na 20 km asi 8x. Byl sem u Michala, diag říká "neznámá chyba 12 020", dal jsem mu povel ať pátra po fernetu + ať objedná cívky a časovací jednotku zapalování. NATO přijdem, ale bude to bolet a stát nějaké peníze, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
taková chyba v OBD není. Buď je blbá diagnostika nebo je nějak zblblá jednotka OBD v autě a ukazuje nesmysly. Třeba výpadkem napájení, nějakým chaotickým stavem. Vadné cívky to pozná, minimálně jako vynechání zážehu, to má svoje číslo, dokonce to pozná i který válec. Nejdřív bych zkusil jinou diagnostiku, spousta lidí má krabičku co jde koupit za pár korun v kdejakým eshopu, aplikaci do telefonu, na přečtení chyb to stačí a pár základních údajů to taky umí sledovat, jako otáčky, teplotu, signál z lambdy, napětí v síti a další.
Re: Fiat a vše kolem nich
ja bych taky uplne nezatracoval autorizak, alespon na tu diagnostiku.
Pravda vyděsí
Re: Fiat a vše kolem nich
Sem připraven do toho nějakou koňuru vrazit a k Michalovi to mám "za rohem" (zatímco autorizák 65 km), tak napřed nechám Michala pátrat po té neznámé chybě + vyměnit ty cívky (165tis km a sou tam původní) + ten časovač zapalování a uvidím, když to nepomůže, tak mi nezbyde opravdu nic jiného než ten autorizák.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Když jsem měl Ford fiesta 1,1 (1990 vstřikování), náhodně po pár km nebo desítek nebo stovek km náhodně za jízdy nebo stání, zhasl motor. Opetovny start naskočil někdy po druhé, někdy po desáté, někdy nastarrtovala až manželka když mi došla trpelivost nechápu jak. Vadné relé v relé skříni napájecí cosi v motoru. Za náhodný čas se rozpojilo a za nahodny čas zase začalo pracovat správně, do dalšího vypadku. To nevymyslis.
Mohli bychom prosím bez povinností a bez nároků hned zítra ráno vystoupit z EU?
Re: Fiat a vše kolem nich
Hmmm, tak Pindica bude stát jak mrtvá mrcha ešče pár dnů, Michal NATO momentálně nemá čas (má moc práce). Což je vlastně ale dobře, tím pádem Leguán (víc) yezdí a nestojí doma.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.