Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Neska sem byl připuštěn k Pindici (sfítilo hladové woko, jak jinak, dostala teda zase plnou Vervy100) a zároveň sem prohodil př. za z. kola na léto - viz vlkno o přezouvání), ale... ujel sem s ní asi 20km a přitom mi třikrát spadla do nouzáku, z toho 2x tak, že vůbec nejela (nutno zastavit, a opakovaně startovat). Nejen přiom (ale už i dřív) sem si fšimnul, že těsně předtím, než spadne do nouzáku, tak začne kuckat v tahu (výrazně) a pad se rozfítí kontrolka motoru. (V minulosti) Diag nikdy nic neukázala. Opakované startování: někdy 2x . někdy 5x než kontrolka zase zahasne a motor de bez kuckání.
Drahá i juniorka reportujou každou chvíli, že jim spadla do nouzáku, stává se to už neúnosným, musím to řešit, přemýšlím a napadá mě: Kuckání = může být, že vynechává zapalování / rozdělovač? Proč to ale diag nezaznamená, jemi záhadou. No nic, du si otevřít EPER a budu študit čím (v elektrice na motoru) začít s postupnýma výměnama, než NATO přijdu, co falíruje.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

Co kdybys to dal do autorizáku?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

to by musel mít kliku na autorizák kde se vyznají. Fiatí servisy se obvykle vyznačují značnou dávkou zazmrdovanosti a celkově to tam funguje podivně. Když jsem loni sháněl kolečko rozvodů, tak mi tvrdili že takový díl není protože podle katalogu to nepasovalo a že neví co budou dělat s tím co přišlo když to nechci. Chce to někoho kdo se vyzná. OBD zaznamenává chyby podle jejich charakteru, něco tam zůstane dlouho, něco krátce a pak je tam ještě dlouhodobá paměť kterou ale některé ty OBD krabičky a aplikace do telefonu nevidí. Anebo to je závada mimo veškerou elektroniku, něco co to natvrdo shodí a pak zas naskočí. Osobně bych tipnul ukostření motoru, někde uhnilý kabel.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Lachende Bestien »

Pokud mě paměť neklame, tak ukostření už se jednou řešilo a snad mělo být funkční.
Ovšem i mistr tesař se někdy utne.
Nebo se mistrovi nechtělo měnit kabel, protože se v jeho přítomnosti závada neprojevila, kabel nesehnal...
PepaSFI píše: čtv 20 dub 18:40Když jsem loni sháněl kolečko rozvodů, tak mi tvrdili že takový díl není protože podle katalogu to nepasovalo a že neví co budou dělat s tím co přišlo když to nechci.
A poradil jste jim, že stačí trocha vazelíny, otočit se a sundat kalhoty? :p
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: čtv 20 dub 15:16 stává se to už neúnosným, musím to řešit,
Neska to drahé během cesty do/z RpR = 10 km 3x spadlo do stavu, že to nechtělo vůbec jet, mně fčíl na 20 km asi 8x. Byl sem u Michala, diag říká "neznámá chyba 12 020", dal jsem mu povel ať pátra po fernetu + ať objedná cívky a časovací jednotku zapalování. NATO přijdem, ale bude to bolet a stát nějaké peníze, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

taková chyba v OBD není. Buď je blbá diagnostika nebo je nějak zblblá jednotka OBD v autě a ukazuje nesmysly. Třeba výpadkem napájení, nějakým chaotickým stavem. Vadné cívky to pozná, minimálně jako vynechání zážehu, to má svoje číslo, dokonce to pozná i který válec. Nejdřív bych zkusil jinou diagnostiku, spousta lidí má krabičku co jde koupit za pár korun v kdejakým eshopu, aplikaci do telefonu, na přečtení chyb to stačí a pár základních údajů to taky umí sledovat, jako otáčky, teplotu, signál z lambdy, napětí v síti a další.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2529
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Brus »

ja bych taky uplne nezatracoval autorizak, alespon na tu diagnostiku.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Sem připraven do toho nějakou koňuru vrazit a k Michalovi to mám "za rohem" (zatímco autorizák 65 km), tak napřed nechám Michala pátrat po té neznámé chybě + vyměnit ty cívky (165tis km a sou tam původní) + ten časovač zapalování a uvidím, když to nepomůže, tak mi nezbyde opravdu nic jiného než ten autorizák.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
audis
Autoškolák
Příspěvky: 77
Registrován: pát 21 říj 22:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od audis »

Když jsem měl Ford fiesta 1,1 (1990 vstřikování), náhodně po pár km nebo desítek nebo stovek km náhodně za jízdy nebo stání, zhasl motor. Opetovny start naskočil někdy po druhé, někdy po desáté, někdy nastarrtovala až manželka když mi došla trpelivost nechápu jak. Vadné relé v relé skříni napájecí cosi v motoru. Za náhodný čas se rozpojilo a za nahodny čas zase začalo pracovat správně, do dalšího vypadku. To nevymyslis.
Mohli bychom prosím bez povinností a bez nároků hned zítra ráno vystoupit z EU?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Hmmm, tak Pindica bude stát jak mrtvá mrcha ešče pár dnů, Michal NATO momentálně nemá čas (má moc práce). Což je vlastně ale dobře, tím pádem Leguán (víc) yezdí a nestojí doma.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět