BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

brasci píše:deli: súhlas, tie chrómové lištičky to je des, mne sa nepáčia ani tie okolo okien a to nie len na sedme, ale tak celkovo...
já mam zase chromové lištičky kolem oken rád :D ale to na předku/zadku mi přijde jako něco dobastleného z Tesca, asi bych to auto bral v nějaké šédé, aby to nebylo tak výrazné :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Prasík
Řidič začátečník
Příspěvky: 109
Registrován: sob 02 dub 12:56

Re: BMW Divize

Příspěvek od Prasík »

rikin: tak to bych chtěl vidět, jak jede 730d stejně jako 130i... to je blbost :)
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

To ten mocný krouťák vocpoda :)
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Deli píše:Obrázek
Obrázek
Nějak nedávam ty stříbrné lištičky, jak na předku, tak na zadku :-? Kdo to vymyslel? :D

pjanda: Pěkný test :) Myslíte si, že 30d dává větší "smysl" než 40i?
Ten chrom na prednim a zadnim narazniku je opravdu ujety. Zdalky to vypada jako mlhovky, z blizka jako zrcatka pro posledni kontrolu stalosti pletove masky pred definitivnim odchodem do gay klubu. Jak jsem to napsal primo v clanku, jako by to tam nekdo pridal pote, co uz to autp dodelal a "neco mu na nem chybelo"...

Diky za pochvalu, ja jsem z toho testu moc dobry pocit nemel, ale zatim me za nej nikdo do haje neposlal, snad se dockam zde ;) 40i podle me vedle 30d (popr 40d) velky smysl nedava, rozdil v dynamice bude maly, komfort zasadne jiny take nebude, ale spotreba bude o dost vyssi. Protoze 7er vnimam jako cestak, kde dojezd je dost podstatny atribut, dal bych prednost 30d. Jina vec je 50i pro ty, kteri chteji vykon. Tomu zadna jina verze konkurovat nemuze.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Rikin píše:Pavle, zkousel jsi porovnavat tu 730d v dynamice s nejakym jinym autem? Pritel od me sestry s ni najel tisice km kdy ja jsem s nim jel v moji 130i a ta 730d jela naprosto stejne jako 130ka, dynamika zrychlovani byla stejna ve vsech rychlostech, on to auto nijak neupravoval, mel ho pujcene z autorizaku. Ale podle me to neni mozne aby auto, ktere ma pul tuny navic jelo stejne, neco v tom bude... Jo a moji 130kou to nebylo, sam vis jak jezdi...
Ano, vzhledem k pro me prekvapivym pocitum z dynamiky jsem to srovnal s 330i, ktera byla o neco malo rychlejsi. Ale vubec ne tak vyrazne ja by se od 190 kW na 1 500 kg vs. 180 kW na 1 940 kg dalo ceka, mozna jeste o neco mene nez byla 130i rychlejsi oproti 330i.

Pokud pisu, ze je to prekvapive rychle na dany pomer vykonu a hmotnosti, je to pravda, ale neni to zase takove prekvapeni, aby totalne zbouralo fyzikalni zakony ;) Presto si myslim, ze ten motor je minimalne "underrated", jak pekne rikaji americane, protoze by to dle vsech ukazatelu melo jet citelne pomaleji. Pokud jsi ale potkal 730d, ktera byla rychlejsi nez 130i, musela byt upravena, da se z toho celkem snadno dostat kolem 300 koni...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

brasci píše:Vyzerá to na zaujímavý test, v piatok si ho prečítam...
Tesi me, ze jsem ovlivnil Vas casovy program ;)
brasci píše:Tie kolesá majú aký priemer?

Sedma je jedno z mála áut, ktoré sa mi páči s čo najmenšími kolesami čo sa na to dávajú...
18". Vizualne byla dost mala, pouzivaji se i o nekolik palcu vetsi a vypadaji lepe. Ale myslim, ze mensi kola mela velkou zasluhu na velmi rozumnem chovani teto 7er na ceskych silnicich. Po dlouhe dobe nejake auto, se kterym se dalo dobre jezdit i po Praze :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

pjanda píše:Pokud jsi ale potkal 730d, ktera byla rychlejsi nez 130i, musela byt upravena, da se z toho celkem snadno dostat kolem 300 koni...
Rychlejsi urcite ne Pavle, ale neujizdeli jsme si. :)

Kdyz vezmu papirove stejne rychle auto se kterym mam hodne najetych km A6 3.0 TDI 176 kW, tak to je oproti te sedmicka uplny shitak po strance dynamiky, mirny kopecek a s plynem na podlaze uz se to nad 180km/h ani nehne. Takhle jsem cekal ze pojede i ta sedmicka... tzn nepojede...
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

pjanda píše: Diky za pochvalu, ja jsem z toho testu moc dobry pocit nemel, ale zatim me za nej nikdo do haje neposlal, snad se dockam zde ;)
tentokrat musim povedat, ze z toho testu takisto velmi dobry pocit nemam ;) neviem, mi to pride divne. Ako logicky a rozumovo to mozno zmysel dava. Sam som skusal minulu generaciu 7er (Bangl po FL). A 730d bol proste dizel zo vsetkym co k tomu patri. Zvukoval kulisa, charakter... Skusal som tu istu modelovu radu 740i a to auto bolo pocitovo nieco uplne ine. Mozno na tom dynamicky nebolo o dost lepsie ale ten charakter 8valca a zvuk oproti 30d... Za mna do takejto limuziny patri normalny motor. Denno denne mi parkuje pod oknom 730d (e65 po FL) a ked vecer parkuje tak je to dizel so vsetkym co k tomu patri. Takze pokial novy model v tomto nie je o 100% inde, tak proste nie... K limuzine toho kalibru toto proste nepatri (za mna).
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

jansci: Jen do me ;) Ale pokud chcete diskutovat o zaverech, nikoli podani, pak to auto nejprve musite poznat :)

Nerikam, ze to je nejaky zazrak, ale i na me, benzinoveho fundamentalistu ;) to pusobilo dobre a smysluplne. Od takoveho auta zkratka neocekavam sportovni vykony, pouze adekvatni dynamiku (tu to auto rozhodne ma) a kultivovany projev (ten je v ramci moznosti tez pritomen).

Ze to muze byt jeste lepsi, o tom neni pochyb, mam zkusenosti i se 760i, ktera byla samozrejme jinde. Ale je treba to brat tak, jak jsem se ostatne snazil naznacit v testu samem - je to zakladni verze, pro cloveka, ktery si ji sam ridi a u takoveho neocekavam pozadavky odpovidajici Vasi predstave. Ma ocekavani navic byla podobna jako Vase, a ta F01 rozhodne prekonava, trebaze ne o 100 procent.

Snazim se na auta divat ocima jejich potencialnich zakazniku, tedy v prve rade musim nejprve vubec najit typ zakaznika, pro nejz to ci ono auto dava smysl. Za 730d ho vidim a jsem presvedcen, ze jeho ocekavani to auto splni velmi dobre.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Rikin píše: Rychlejsi urcite ne Pavle, ale neujizdeli jsme si. :)

Kdyz vezmu papirove stejne rychle auto se kterym mam hodne najetych km A6 3.0 TDI 176 kW, tak to je oproti te sedmicka uplny shitak po strance dynamiky, mirny kopecek a s plynem na podlaze uz se to nad 180km/h ani nehne. Takhle jsem cekal ze pojede i ta sedmicka... tzn nepojede...
To souhlasi, 730d jede na tak velke auto s trilitrovym dieselem zcela vyjimecne. Ale aspon ta "nase" na 330i a tedy ani na 130i nestacila, byt to nebyl zadny propastny rozdil. Pred primym srovnanim jsem si ale vubec nebyl jisty, jestli 330i vubec rychlejsi bude...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět