Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
a našel tam přesně to, na co se předtím zeptal, což e-mail plný frází jako třeba velice bych ocenil, kdybyste mi poskytl informace, které moji kolegové potřebují a na které jsem se Vás výslovně dotazoval v předcházející komunikaci udělalo lehce nadbytečný?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Cyklistické vlákno
Tak alespoň ty dotazy jsou takové kultivované.
Taky to mohlo být stylem "ty cype, wole, jak to mám kurva udělat, když nemám info pro kolegy"-
Taky to mohlo být stylem "ty cype, wole, jak to mám kurva udělat, když nemám info pro kolegy"-
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Cyklistické vlákno
Vidíš, a na mě to má přesně opačnej efekt. Přehnanou kultivovanost považuju buď za pasivní agresivitu nebo za škrobenost a okamžitě zpozorním, protože si tak říkám, jaký má ten člověk ve skutečnosti úmysly. Upřímnej a čestnej člověk se nepotřebuje schovávat za fráze, formalismus a vybranej jazyk, stačí mu říkat jak to je...
Uznávám, že na poměry většinový populace jsem asi hulvát, nicméně ze zkušenosti vím, že daleko líp se dělá s člověkem, který namísto nešťastnou shodou náhod došlo bohužel k pochybení, jehož následky budeme řešit v nejkratším možném termínu řekne kolega to asi zkurvil, za hodinu zavolám
Uznávám, že na poměry většinový populace jsem asi hulvát, nicméně ze zkušenosti vím, že daleko líp se dělá s člověkem, který namísto nešťastnou shodou náhod došlo bohužel k pochybení, jehož následky budeme řešit v nejkratším možném termínu řekne kolega to asi zkurvil, za hodinu zavolám
Naposledy upravil(a) Stepan dne čtv 16 bře 21:42, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
A jaký asi by mohl být efekt různých čecháčkovských jazykových libůstek jakými jsou třeba různé zbytečné prodlužování slov, dále poejování slov místo použití srandandního tvrdého Y jako napřýklad ve slově BAŇÝK PYČO nebo předponace všemožných výrazů véčkem?
Vosobně bejvám z těchdlenctěch wyfikundací vopravdu, ale vopravdu vextrémně vodvařenej vy vole.
Vosobně bejvám z těchdlenctěch wyfikundací vopravdu, ale vopravdu vextrémně vodvařenej vy vole.
Re: Cyklistické vlákno
Me je popisovany pristup taky blizsi, (6 let v autodilech, kdy denne komunikujes s tema "hovadama" v monterkach, kdy tady na severovychode pica je bezna spojka a ne sproste slovo) ale to musis presne vedet s kym se takto bavis. Delam v pojistovne (neprodavam, zase resim auta a servisy) a jen od leta, co tam jsem, se tebou popisovany lepsi pristup,hodne nevyplatil dvema lidem. Likvidator resil se servisem nejakou skodu, technik mu prisel uplne v pohode, tak to ukoncil nejak ve stylu "...tak tady nebudeme delat curaky, pojdme to uzavrit takto..." Skoda se vyplatila a za 14 dni se ta veta dostala k rediteli odboru a bylo veselo.
Pak kolega pouzil jen trochu nevhodnou formulaci v mailu do servisu a bohuzel to byl zrovna servis, kam jezdi soukrome reditel B-1. Kolega uz ve firme dneska neni a vzalo to i vedouciho tymu... Takze ja v mailech pouzivam presne ty formulace o kterych pises, ze jsou skrobene apod, ale mam jistotu, ze kdyby se ten mail dostal nekam nahoru, tak mi nikdo nemuze nic rict. Osobne se s temi vedoucimi a majiteli servisu bavim stejnym stylem, jako oni se mnou i s obcasnym sprostym slovem, kdyz to z te situace vyplyne.
Pak kolega pouzil jen trochu nevhodnou formulaci v mailu do servisu a bohuzel to byl zrovna servis, kam jezdi soukrome reditel B-1. Kolega uz ve firme dneska neni a vzalo to i vedouciho tymu... Takze ja v mailech pouzivam presne ty formulace o kterych pises, ze jsou skrobene apod, ale mam jistotu, ze kdyby se ten mail dostal nekam nahoru, tak mi nikdo nemuze nic rict. Osobne se s temi vedoucimi a majiteli servisu bavim stejnym stylem, jako oni se mnou i s obcasnym sprostym slovem, kdyz to z te situace vyplyne.
Re: Cyklistické vlákno
Stepan píše: ↑čtv 16 bře 12:49 Vidíš, a na mě to má přesně opačnej efekt. Přehnanou kultivovanost považuju buď za pasivní agresivitu nebo za škrobenost a okamžitě zpozorním, protože si tak říkám, jaký má ten člověk ve skutečnosti úmysly. Upřímnej a čestnej člověk se nepotřebuje schovávat za fráze, formalismus a vybranej jazyk, stačí mu říkat jak to je...
Uznávám, že na poměry většinový populace jsem asi hulvát, nicméně ze zkušenosti vím, že daleko líp se dělá s člověkem, který namísto nešťastnou shodou náhod došlo bohužel k pochybení, jehož následky budeme řešit v nejkratším možném termínu/i] řekne kolega to asi zkurvil, za hodinu zavolám
Tak ono asi závisí na oboru a na lidech v něm pracujících.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Cyklistické vlákno
Toto považuju za absolutní samozřejmost. Vzhledem k věku bych si nikdy nedovolil to směřovat "do neformálna" sám, víceméně přesně kopíruju to, co dělá zákazník. I co do hlasitosti / rychlosti mluveného projevu, případně třeba vynechávání pozdravu v e-mailech. A samozřejmě, sprostý slovo musí říct vždycky protistrana jako první...
Nicméně, ačkoliv to nikdy nikomu neomlátím o hlavu, nějak působit to na mě může. A od toho se odvíjí spooousta věcí. A jak s oblibou všem říkám "křik Vám opravdu nepomůže"
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Cyklistické vlákno
Pardon, jsem tam tu kurzívu naklikal nějak blbě.
Samozřejmě,že ano. A upřímně, tohle byl i jeden z důvodů, proč jsem vzdal jakoukoliv snahu o budování kariéry v Praze a utekl na vesnici k vlastnímu / rodinnému.
Vzhledem k mým finančním požadavkům a reálným možnostem by připadalo v úvahu pouze zaměstnání v oblasti salesu IT / financí, nebo nějaká více analytická role ve financích.
Oboje jsem si na 1,5+ zkusil během studia. A stačilo mi. Prostředí, ať už fyzické nebo sociální, se mi krutě nelíbilo.
S workerama na nohou mezi partou UKček je mi prostě líp než v nějakým proskleným openspacu s bandou šampionů v barevných košilích
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Cyklistické vlákno
Včera jsem se vrátil z mezinárodní konference. Železná opona je jasně viditelná dodnes. Neschopnost jasně formulovat svůj názor/požadavky, vystoupit ze zajetých kolejí a určitá malost a zaraženost je více než viditelná.Stepan píše: ↑čtv 16 bře 07:46Když jsme u toho vzdělávacího koutku. Nejvíc mě děsí, když se všude v rámci vzdělávání relativně malých dětí propaguje "schopnost projevovat názor" nebo "nebát se vystupovat proti proudu".
Drtivá většina lidí, mezi 20 a řekněme 40, se kterýma přicházím do styku, by se měla především učit držet hubu. Blbečků, co jsou z nějakýho důvodu hrozně entitled ke sdílení svého světonázoru, máme plné humanitní obory. V hospodě ať si každej dělá co chce, ale oni s tím šaškujou už i v práci.
Výše popsané soft-skilly mají dle mého názoru zcela přirozeně vyplynout ze zcela konkrétních znalostí v oboru, kde daný člověk působí.
Výše popsané soft-skilly nepřijdou. Východ sedí na prdeli, myslí si o všech že jsou úplně blbí a lituje se.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Asi záleží na oboru, ale mě zas přijde, že co se týká odbornosti, tak to s náma není až tak strašný (spíš naopak). A třeba zrovna to formulování požadavků jsem už narazil několikrát a docela se divil jak s náma ty zápaďáci někdy zkouší vyjebat...HondaMan píše: ↑pát 17 bře 08:59 Včera jsem se vrátil z mezinárodní konference. Železná opona je jasně viditelná dodnes. Neschopnost jasně formulovat svůj názor/požadavky, vystoupit ze zajetých kolejí a určitá malost a zaraženost je více než viditelná.
Výše popsané soft-skilly nepřijdou. Východ sedí na prdeli, myslí si o všech že jsou úplně blbí a lituje se.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).