Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Dovolím si to vaše filozofování přerušit... po třech měsících točení nohama v garáži na trenažéru to vypadá, že bych fčíl o víkendu (so+ne ráno) zase vyrazit točit nohama venku. Hurá!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
ja jsem byl dnes skoro po 2 mesicich nedobrovolne pauzy. ale teda zima a vitr, ale i tak konecne!
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Závisláci , já si pěkně počkám až bude trochu sucho, abych si tu krásu neušpinil (tenhle týden sem byl ještě 2krat na běžkách).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Ja mel taky v planu vyjet o tomhle vikendu. Nahazoval jsem nove slx brzdy, tak sem je chtel zajet. Ale v patek u nas spala na gauci tchyne (hlidala nam deti, kdyz jsme vecirkovali) a hned v sobotu jsme jeli objednavat novy gauc, pze se mamince spatne spinkalo... A prece kdyz uz budes vytahovat tu starou sedacku, tak bys ten obyvak mohl vymalovat ne?... Skoro sto let stary barak, takze omitky nejsou uplne stopro, vysoke stropy a mistnost cca 5,80 x 4,50, kde je ted pomerne tmava barva, takze pocitam 3 vrstvy. Neco mi rika, ze cely vikend mam co delat...
Re: Cyklistické vlákno
Kavis: jestli tě čeká malování, tak mrkni na tohle: (Bosch PFS 5000 E). Primalex jsem tím ještě nezkoušel, ale dělal jsem s tím členitý plechový schody syntetikou a na první dobrou to bylo až neuvěřitelně dobrý a strašně rychlý (to co bych válečkem nebo štětkou dělal den, bylo za hoďku a fous hotový). Jen je teda potřeba malý vrstvy a řídká barva a vždy mezi vrstvama nechat lehce zavadnout. Teď mě taky čeká malování a úplně se na to těším (hlavně stropy - bo to je standardně vždycky na hovno).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Ja se na neco takoveho dival v lidlu, maji to vyrazne levnejsi. Ale jednou jsem s necim podobnym pracoval (nejaky bosch, ale bylo to jako z toho lidlu s integrovanym ventilatorem) . Strikal jsem s tim chodbu a schodiste. Musis si to naredit tek nejak idealne, huste to prska kapky a moc ridke to pak zase tece po stene a moc to nekryje. Prislo mi, ze je velka spotreba barvy. A taky mi prijde, ze se ten primalex neslije jako akryl apod. Kdyz je jasny den a podivas se dobre na tu plochu, tak jdou videt tahy. Na chodbe to az tak nevadi, ale v obyvaku by mi to asi vadilo. Jsem na to trochu pacient, nesnasim ani lakovane auta, protoze na kazdem neco najdes i kdyz to na prvni pohled vypada, ze to je udelane dobre Samozrejme neni vyloucene, ze kdyz s tim nekdo opravdu umi, tak se mu to podari slit lepe, ja s tim delal poprve. A taky z toho bylo docela dost bordelu, jak to prasilo.
Re: Cyklistické vlákno
jerry píše: ↑stř 15 bře 08:06Velmi dobře jsem znal člověka, který měl na ZŠ čtyřky, protože na vše kašlal a tak se vyučil "jen" vyučil. Lidově řečeno dostal rozum až po pubertě. Ale měl přirozeně hodně vysoké IQ, fantastické technické a logické myšlení. Propracoval se na velký autojeřáb, kdy řešil na montáži hodně technologicky složité postupy. Sám si nastudoval různá technická vysokoškolská skripta. Dokázal sestavit několik vodních elektráren, přičemž plno materiálu nakoupil jako vyřazený šrot, čímž dosáhl velmi nízké náklady. Ty elektrárny dodnes běží
Následně si nechal patentovat několik vynálezů a měli jsme plno společných plánů. Ale bohužel smrt v mladém věku byla rychlejší. Tímto mu aspoň dávám tichou vzpomínku. Dodám, že svojí inteligencí, schopností technického myšlení a nápady předčil nejen mě, ale i takřka všechny moje spolužáky ze strojní fakulty. Talent a schopnosti si vždy cestou najdou, naopak žádná škola neudělá z průměru génia. Ale dobrá škola není nikdy na škodu. Minimálně má absolvent ten správný štempl
Když jsme u toho vzdělávacího koutku. Nejvíc mě děsí, když se všude v rámci vzdělávání relativně malých dětí propaguje "schopnost projevovat názor" nebo "nebát se vystupovat proti proudu".
Drtivá většina lidí, mezi 20 a řekněme 40, se kterýma přicházím do styku, by se měla především učit držet hubu. Blbečků, co jsou z nějakýho důvodu hrozně entitled ke sdílení svého světonázoru, máme plné humanitní obory. V hospodě ať si každej dělá co chce, ale oni s tím šaškujou už i v práci.
Výše popsané soft-skilly mají dle mého názoru zcela přirozeně vyplynout ze zcela konkrétních znalostí v oboru, kde daný člověk působí.
Když má 25 letej dispečer vysvětlit 50 letýmu řidičovi, že se to na to auto kurva vejde, musí to říkat protože to sám pár let zpátky dělal. A ne protože mu ve škole natřískali do hlavy "sebevědomí" a jakejsi snowflake pocit.
A mimochodem, k neformálnímu vzdělání, mý dva nejoblíbenější "manuální" zaměstnanci, jsou dva kluci, oba s cca čtvrtinou dospělého života prosezenýho v base. Jeden za majetkovou, druhej za násilnou.
Že by nepřišli do práce včas, nebo se flákali, vůbec neexistuje. Jeden z nich neustále kope do práce celý svoje oddělení, protože kurva čuráci já tady lítám a vy se jenom zašíváte. Druhej z nich mi tuhle povídá, že nerozumí, proč by měl svými osobními záležitostmi obtěžovat své kolegy či zaměstnavatele. Jsem byl úplně naměkko.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Cyklistické vlákno
Včera mi mladej low-level zaměstnanec zákazníka odpovídal na nějaký e-mail týkající se konkrétní dodávky, v celkové hodnotě asi 0,01% realizovaného ročního objemu. Totální eskalace do nesmyslu, v kopiích pomalu půlka boardu, kdyby mi podobný věty vypisoval někdo (v rámci firmy) skutečně důležitej, domlouval bych už osobní jednání.
Tak jsem mu odepsal, ať se podívá do (jednostránkové) přílohy e-mailu, na který mi odpovídá.
Když se o tom tak bavíme, tak jsem si projel LinkedIn. Má to tam. PORG. Já vím, asi neškodná korelace.
Z vesnický malotřídky by podobnej trotl nevylez, z přesvědčení o vlastní výjimečnosti by ho rychle vyléčili.
Tak jsem mu odepsal, ať se podívá do (jednostránkové) přílohy e-mailu, na který mi odpovídá.
Když se o tom tak bavíme, tak jsem si projel LinkedIn. Má to tam. PORG. Já vím, asi neškodná korelace.
Z vesnický malotřídky by podobnej trotl nevylez, z přesvědčení o vlastní výjimečnosti by ho rychle vyléčili.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Cyklistické vlákno
A jaké bylo pokračování té story? Otevřel jednostránkovou přílohu a... (ani nedýchám)
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW