pavproch píše: ↑úte 14 bře 18:30
@snow: Taky kuju za nabídku, radši ale asi pudu do toho komerčního odkazu (co kdyby náhodou byl nějaký zkrat při jízdě - předpokládám, že pojištění "na blbost" mají).
Jasne v pohode rozumiem, ale poistene na blbost to mame aj my
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Ultimátní daily kára, tam by se mi kolo taky vyšlo jak do 1er ...
Akorát nechápu proč na to dávají yokohama gumy?! To musí bmw šetřit?
S těma válcema místo gum (275 a 285mm) to musí generovat šílený přetížení v zatáčkách ... To už asi chce sakra koule to dostat na limit na okresce.
Tak vkusně implementovanou přístrojovou desku jsem jaktěživ nezpařil.
Dokonalá potěcha pro oko řitičovo.
Exteriér až neuvěřitelně zdařilý na poměry dnešní degenerace a korporátního nepotismu (o zbytnělých ledvinách by se dalo polemizovat), 285ky vepředu mě taky dostaly, navíc ten ultranízký profil a tuhý podvozek, ale jak budou fungovat na mnohých chechostánských silnicích černými dírami oplývajících nevím nevím.
No to máš pravdu. On dělá hezká video kde se klouže dveřma napřed, ale to jak to funguje na CZ cestách které nejsou jako sklo se člověk nedozvěděl. A popravě ty klikaté cesty jsou nejzábavnější jízdně. Ta kola co na tom jsou budou asi stejně spíš na parádu, vždyť i na těch verzích zacílených na ultimátní jízdní zážitky (CS a CSL) jsou 19 a 20 vzadu. A pokud vím stejně to mělo i předchozí CS, kdy vepředu byla menší kola.
Hoši, ptal jsem se v jiném vláknu - jaké je dnes RWD BMW? Přemýšlím o 630d, které nemá xdrive - vždy jsem měl předokolu nebo koncernovou čtyřkolku. Je dnes ten systém a SW podpora tak vychytaná, že si nemusím nad pohonem přemýšlet ani na mokru nebo sněhu? Jezdím na pohodu a klid, žádný drift nebo rádoby sportování...
Do říma... brambor2 je nemocný = napalubce nic nesfítí, motor jde pravidelně, sametově ale nemá vůbec žádnou sílu (= jabobybyl v nouzáku, dynamika třílitru je fčíl na úrovni slaboučké Pindice). A ukazatel okamžité spotřeby nejde přes 20l/100 = zřejmě něco s pal. čerpadlem/vstřikama, asi no. Halt staré auto, no.
No nic no, du volat Michalovi, kdy bude mít čas zkoumat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.