Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Já už bych bajka bez (odpružené) vidle vepředu nechtěl (ale celopéro taky nechcu). A i s vidlí sem na 9,2 kg, heč. (Taky to ale stálo strašnou hromadu peněz to takhle vytunit/odlehčit.)
Btw, už tři měsíce každý víkend yezdim na bajku v trenažeru doma v garáži, už se ale oparvdu strašně těším, až přestane být to bílé a kluzko a budu moct zase vyrazit do přírody. Snad už příští víkend.
Btw, už tři měsíce každý víkend yezdim na bajku v trenažeru doma v garáži, už se ale oparvdu strašně těším, až přestane být to bílé a kluzko a budu moct zase vyrazit do přírody. Snad už příští víkend.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
ja uz bych jineho bajka nez fulla nechtel, uz nejsem nejmladsi. A ted jak mam leftynu a tlumic po velkem servisu, tak zamkle to je skoro jak pevnak
Pravda vyděsí
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Já zkusil a nechytlo mě to. Jezdil jsem tu nej Carmu od Qayron a nějakýho mid-class Scotta. Hardtail na tlustejch gumách mě ale baví více.
Už rok se přesvědčuju, že nově postaveného Dartmoore Hornet nepotřebuju měnit za Stif Squatch nebo Ti Switch9er
Hornet ale skoro nic nestál a když ho někde zahodím, tak mi to žíly netrhá. To bych se u kola za 100+ musel zase chvíli učit.
Už rok se přesvědčuju, že nově postaveného Dartmoore Hornet nepotřebuju měnit za Stif Squatch nebo Ti Switch9er
Hornet ale skoro nic nestál a když ho někde zahodím, tak mi to žíly netrhá. To bych se u kola za 100+ musel zase chvíli učit.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
pp: těch 9kg na horáče je krásných, jen teda asi moje celý kolo je tak za cenu tvojí vidle . Jsem hledal optimální poměr cena/výkon/jednoduchost a hlavně najezdím celkem prd a když už tak na štěrku a sem tam lesem, takže moje volba byla jasná - gravel s rovnýma řidítkama a tlustýma gumama na bezduších. Na chvilku jsem taky zvažoval tu uchylárnu co má hondaman - ale fatbike už byl na mě moc (i když je mi to sympatický).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Já už karbonovýho fata prodal a ve slabších chvílích na něj vzpomínám.
Teď jezdím Horneta na 27,5+ se 64° hlavovým úhlem. Hmotnost bude okolo 15 kg. Spíše trochu více, protože je permanentně obalenej bahnem. Je to takovej tank. Tlustý hliníkový trubky, tlustý kola...
Láká mě titan nebo ocel, ale priorita je jinde (školné pro děti a dokončit bydlení).
Teď jezdím Horneta na 27,5+ se 64° hlavovým úhlem. Hmotnost bude okolo 15 kg. Spíše trochu více, protože je permanentně obalenej bahnem. Je to takovej tank. Tlustý hliníkový trubky, tlustý kola...
Láká mě titan nebo ocel, ale priorita je jinde (školné pro děti a dokončit bydlení).
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
No u horských kol už trochu ustoupil trend super lehkých kol a tím jak se tvrdí terén tak se tvrdí i xc kola a jsou odolnější a těžší. Navíc se ustupuje i od vaků na záda a vrací se bidon na kola + všechna možná nářadíčka na kole, čímž taky dost ztěžkne.
Takový vtípek k nízké váze
Takový vtípek k nízké váze
Ever since i switched to carbon, my bike is now much easier to hike down all the technical features on my local trails!
Re: Cyklistické vlákno
Děti by si měly byt schopné na školné vydělat samy. Já se taky na VŠ (vc. zahraničí) živil sám a šlo to Nauč je postarat se o sebe, to bude větší investice, než je vydržovat.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Cyklistické vlákno
Přesně tak. Chceš na tu soukromou základku, kde tě naučí AJ? Sežeň 100k smrade a můžeme jít k zápisu