Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Napadá mě podívat se na nastavení/kódování ventilu topení.
Matně si vybavuji, že v případě nezávislého vodního topení v T6 (tady u transportera to bude asi jenom přihřívač, ale ta topná jednotka by měla být stejná) to hřeje jenom malý okruh, pro vytápění interiéru, a neohřívá celý chladící okruh motoru. Ale prý byla možnost nechat na diag. překódovat tak, aby ventil byl otevřený a nezávislé topení ohřívalo i "velký" chladicí okruh.
Já to mám defaultně v T6 nastaveno tak, že nezávislé topení opravdu motor neohřeje a ohřívá se pomalu, zhruba jak píše M.Z. Uvnitř mi fouká teplo, ale když nastartuju, tak rafička teploty vody je dole.
Jestli to abgx1 neměl původně nastaveno na ohřívání velkého okruhu, a po opravě mu to v servisu nastavili tak, že přihřívač topí jen do malého okruhu.
Matně si vybavuji, že v případě nezávislého vodního topení v T6 (tady u transportera to bude asi jenom přihřívač, ale ta topná jednotka by měla být stejná) to hřeje jenom malý okruh, pro vytápění interiéru, a neohřívá celý chladící okruh motoru. Ale prý byla možnost nechat na diag. překódovat tak, aby ventil byl otevřený a nezávislé topení ohřívalo i "velký" chladicí okruh.
Já to mám defaultně v T6 nastaveno tak, že nezávislé topení opravdu motor neohřeje a ohřívá se pomalu, zhruba jak píše M.Z. Uvnitř mi fouká teplo, ale když nastartuju, tak rafička teploty vody je dole.
Jestli to abgx1 neměl původně nastaveno na ohřívání velkého okruhu, a po opravě mu to v servisu nastavili tak, že přihřívač topí jen do malého okruhu.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Nemam, prave si pamatam ze sa to zohrievalo minimalne rovnako rychlo ako 1.4TSI v druhom aute. Dojst do 6km vzdialeneho ciela bez toho aby voda bola na 90°C bolo vpodstate nemozne.
Ak by to bolo tym ventilom, tak skor naopak, predtym to ohrievalo len motor a teraz celu kabinu.
Ak by to bolo tym ventilom, tak skor naopak, predtym to ohrievalo len motor a teraz celu kabinu.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Ty jo, neska to teda byla "výživná" cesta dom zez Pilzně - klasicky po I/19 mimo Phu, pak D1 až do Hulína a pak Kotěhůlkama dom = 8,5 hodiny, takový provoz MIMO D1 sem snad ešče nezažil, D1 byla neska jediná část, kde sem se nezasukoval ani raz. Brrr, myslím, že zas nějakou dobu sem vyléčen z toho yet na služebku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Cestování autem, je čím dál, tím větší opruz a psychopatické značení, kdy se zákazy předjíždění rozdávají, jak na Mikuláše, to krásně umocňují. Dnes jsme byli obětí nějakého kochače důchodce ve Fabii, který nás terorizoval na širokém obchvatu z Lubiny do Příbora (silnice 58) rychlostí 55km/h. Cesta široká na 4 auta, krásný rozhled a všude samozřejmě zákaz předjíždění
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Cara neni zeď kdyz jede nekdo 50 na 90 a je tam volno…
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Lampárna (stěžovatelna)
No jo, ale kdyby se tam náhodou přichomejtlo benga (jakože tama jezdí často) tak čistírna.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Sak si sa len vyhybal prekazke na ceste
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Přesně tak, objíždět překážku je povoleno i přes plnou čáru. Navíc, pokud je vidět daleko před sebe, a nic tam nejede...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Problém, kterej nevíš, že můžeš mít ->
Ráno nastartuju, jedu cca 250 kilometrů, nemám problém. V Praze (shodou náhod) stojíc vedle nějakýho JZD kamionu najednou cítím smrad. Říkám si nevadí, jedu dál.
Smrad neustává asi o pár kilometrů později. Při zastavení na semaforu si všimnu, že se mi normálně odpařuje voda z kapoty. Jak když na ní Horst Fuchs dělal vejce.
Panika jak svině, votevřu kapotu a tam na nějakým ocelovým něčem, fakt nevím co to je, leží poměrně precizně roztavené dvě kosti. Tak asi kuna no. Z kufru rukavice, dávám to pryč a asi dobrý.
Ale ten problém teprve přijde ->
Jak jsem otevřel tu kapotu, tak mi zpod toho látkovýho deklu uchycenýho na kapotě ("zvuková izolace") spadl do motorovýho prostoru fest velkej šutr, velkej tak jak půlka pěsti. Jak se tam dostal, proč by ho tam nějaká kuní svině tahala nevim, a vlastně mě to nezajímá.
Ale nevypadl spodem. Tak na něj tak čumím a rozhodně se k němu nedostanu, abych ho vytáh.
Mít v motorovým prostoru takovejhle šutr mi připadá poněkud dementní, bojím se, že tam při jízdě bude lítat a něco rozmlátí. Zároveň "pod ním" je jasně vidět ten kryt. Tzn. jen do něj šťouchnout násadou vod koštěte je úplně k ničemu, protože stejně nevypadne, jenom bude mlátit trošku jinde.
Mám šroubovák, klíč a hever. Jaké jsou možnosti?
1. Risknout to 200 kiláků domů a jestli se něco stane, tak bejt vopravdu nasranej.
2. Koupit hasák a vytánout ho. Moje přirozená lakota zapláče.
3. Vyhodit si auto na hever, sundat kryt a vyndat ho spodem. A snad se při tom nezabít.
Ráno nastartuju, jedu cca 250 kilometrů, nemám problém. V Praze (shodou náhod) stojíc vedle nějakýho JZD kamionu najednou cítím smrad. Říkám si nevadí, jedu dál.
Smrad neustává asi o pár kilometrů později. Při zastavení na semaforu si všimnu, že se mi normálně odpařuje voda z kapoty. Jak když na ní Horst Fuchs dělal vejce.
Panika jak svině, votevřu kapotu a tam na nějakým ocelovým něčem, fakt nevím co to je, leží poměrně precizně roztavené dvě kosti. Tak asi kuna no. Z kufru rukavice, dávám to pryč a asi dobrý.
Ale ten problém teprve přijde ->
Jak jsem otevřel tu kapotu, tak mi zpod toho látkovýho deklu uchycenýho na kapotě ("zvuková izolace") spadl do motorovýho prostoru fest velkej šutr, velkej tak jak půlka pěsti. Jak se tam dostal, proč by ho tam nějaká kuní svině tahala nevim, a vlastně mě to nezajímá.
Ale nevypadl spodem. Tak na něj tak čumím a rozhodně se k němu nedostanu, abych ho vytáh.
Mít v motorovým prostoru takovejhle šutr mi připadá poněkud dementní, bojím se, že tam při jízdě bude lítat a něco rozmlátí. Zároveň "pod ním" je jasně vidět ten kryt. Tzn. jen do něj šťouchnout násadou vod koštěte je úplně k ničemu, protože stejně nevypadne, jenom bude mlátit trošku jinde.
Mám šroubovák, klíč a hever. Jaké jsou možnosti?
1. Risknout to 200 kiláků domů a jestli se něco stane, tak bejt vopravdu nasranej.
2. Koupit hasák a vytánout ho. Moje přirozená lakota zapláče.
3. Vyhodit si auto na hever, sundat kryt a vyndat ho spodem. A snad se při tom nezabít.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))