Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Tak jsem to dneska párkrát zkusil a nemohu potvrdit, že Karoq FWD 1.5TSI 7DSG na 16" kolech má srovnatelné jízdní vlastnosti jako M2. Kupodivu
Chová se to očekávatelně. V zatáčce vše na vnější přední kolo a pomalu ven. Bez plynu i pod mírným plynem. Pořád stejně.
Ale napíšu to ještě raději jednou. To auto je fajn. Jezdí tak jak motyky očekávají, Android auto se připojuje bez drátu, volant i čelní sklo hřeje, digipalubka i infotainment fungují a mají fajn grafiku, před školkou se nebojím obrubníků, děti se do toho vejdou a kupodivu to má velký kufr. Hondamanové by pro dětí do školky a nákup v Kauflandu vlastně docela slušelo.
Chová se to očekávatelně. V zatáčce vše na vnější přední kolo a pomalu ven. Bez plynu i pod mírným plynem. Pořád stejně.
Ale napíšu to ještě raději jednou. To auto je fajn. Jezdí tak jak motyky očekávají, Android auto se připojuje bez drátu, volant i čelní sklo hřeje, digipalubka i infotainment fungují a mají fajn grafiku, před školkou se nebojím obrubníků, děti se do toho vejdou a kupodivu to má velký kufr. Hondamanové by pro dětí do školky a nákup v Kauflandu vlastně docela slušelo.
Naposledy upravil(a) HondaMan dne čtv 16 úno 13:31, celkem upraveno 1 x.
2.9T RWD
Re: Lampárna (stěžovatelna)
taky by mi to jako druhý auto nevadilo. až na tu cenu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Můžu přispět jako uživatel už třetího Karoqa v řadě (s malou přestávkou v podobě Kamiqa, který se ukázal byt příjemným překvapením). Auto jsem si nevybral, co firma dá, tím jezdím.
První dva kousky byly 1.5TSI DSG ještě předFL, výbava style+, cena někde kolem 800tkč. Motoricky to nebyla žádná hitparáda, ale když to člověk držel pod krkem, tak to i docela jelo. Zatáčky na 17’ kolech cca to co zmiňuje HM, ale když si člověk zvykl a neměl v autě protestující spolujezdce, dalo se s tím přesouvat docela dynamicky. Jinak podobné pocity, to auto není vyloženě špatné, ale je to tak pro matku s dětmi, pro mne, který jezdim 90% času sám, nesmysl.
Momentálně mám poFl 2.0TDI 110kw DSG 4x4. Výbava style exclusive, takže už neni moc co připlácet, cena někde lehce přes 1mio. Přijemné je DCC, zejména když chce člověk jet trosku svizneji. Co mi ale vadí je chování motoru, kdy v rychlostech cca do 100kmh má auto slušný odpich díky kroutaku, ve městě na starty z křižovatek ideální. Jakmile ale přeleze zmíněnou hranici, tak pružné zrychlení jde do kytek a někde kolem 170kmh ukáže na palubce pomyslný prostředníček a další zrychlení se moc nekoná. Ve stejných zejmena dálničních úsecích jela ta 1.5 snad lépe.
Pro oba společně mi pak nejvíc vadí ten podivný posaz za volantem, je to něco mezi sezenim na záchodě a na nepohodlné židli. V žádném jiném autě jsem neměl takový problém najít pohodlnou pozici za volantem, kdy na nej zároveň rozumné dosáhnu a nejsem narvany moc dopredu.
Jo a jezdim s tím cca za 8-9, nezávisle na motorizaci nebo palivu
První dva kousky byly 1.5TSI DSG ještě předFL, výbava style+, cena někde kolem 800tkč. Motoricky to nebyla žádná hitparáda, ale když to člověk držel pod krkem, tak to i docela jelo. Zatáčky na 17’ kolech cca to co zmiňuje HM, ale když si člověk zvykl a neměl v autě protestující spolujezdce, dalo se s tím přesouvat docela dynamicky. Jinak podobné pocity, to auto není vyloženě špatné, ale je to tak pro matku s dětmi, pro mne, který jezdim 90% času sám, nesmysl.
Momentálně mám poFl 2.0TDI 110kw DSG 4x4. Výbava style exclusive, takže už neni moc co připlácet, cena někde lehce přes 1mio. Přijemné je DCC, zejména když chce člověk jet trosku svizneji. Co mi ale vadí je chování motoru, kdy v rychlostech cca do 100kmh má auto slušný odpich díky kroutaku, ve městě na starty z křižovatek ideální. Jakmile ale přeleze zmíněnou hranici, tak pružné zrychlení jde do kytek a někde kolem 170kmh ukáže na palubce pomyslný prostředníček a další zrychlení se moc nekoná. Ve stejných zejmena dálničních úsecích jela ta 1.5 snad lépe.
Pro oba společně mi pak nejvíc vadí ten podivný posaz za volantem, je to něco mezi sezenim na záchodě a na nepohodlné židli. V žádném jiném autě jsem neměl takový problém najít pohodlnou pozici za volantem, kdy na nej zároveň rozumné dosáhnu a nejsem narvany moc dopredu.
Jo a jezdim s tím cca za 8-9, nezávisle na motorizaci nebo palivu
Re: Lampárna (stěžovatelna)
T6 s 5kw webastom ktore sa aktivuje po nastartovani. 2.0TDI. Niekedy stacilo oskrabat okna, spravit kilometer a pol a rucicka uz bola na 90°C. Tomu odpovedalo aj kurenie v kabine. Potom auto malo velku nehodu, pilila sa lava strana/zadna strana, natahovalo, menil sa predok vratane chladicov.
Odvtedy sa zohrieva dllho. Akoze 10km urcite kym sa vobec odlepi rucicka, potom este ide dlllho k 90tke. Celkovo sa to da zhrnut tak ze nahriatie na 90 °C trva 10-15km a 10-15minut jazdy. Olej dosiahne 90°C skor ako voda.
V autorizaku sa s nimi dotahujem uz rok aby to dali dohromady. Webasto vraj funguje bezchybne, termostat tiez. Vraj to je uplne normalne ze sa takyto dizel nahrieva aj polhodinu, a nie je to ziaden problem.
Nejaky napad co s tym? Obcas jazdim aj T5tkou, tiez 2.0TDI bez webasta, a aj ta sa nahreje za polovicnu dobu.
Odvtedy sa zohrieva dllho. Akoze 10km urcite kym sa vobec odlepi rucicka, potom este ide dlllho k 90tke. Celkovo sa to da zhrnut tak ze nahriatie na 90 °C trva 10-15km a 10-15minut jazdy. Olej dosiahne 90°C skor ako voda.
V autorizaku sa s nimi dotahujem uz rok aby to dali dohromady. Webasto vraj funguje bezchybne, termostat tiez. Vraj to je uplne normalne ze sa takyto dizel nahrieva aj polhodinu, a nie je to ziaden problem.
Nejaky napad co s tym? Obcas jazdim aj T5tkou, tiez 2.0TDI bez webasta, a aj ta sa nahreje za polovicnu dobu.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Doplatek cla v CR za zasilku zaslanou ze zeme mimo EU(Japonsko),
Hodnota zasilky 40,200JPY. Najivne jsem si myslel, ze to bude do 5000JPY.
Cesky byrokraticky aparat je vazne nenazrany.
Hodnota zasilky 40,200JPY. Najivne jsem si myslel, ze to bude do 5000JPY.
Cesky byrokraticky aparat je vazne nenazrany.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Neurobil sa popritom nejaky update na motore?abgx1 píše: ↑pon 06 bře 19:18 T6 s 5kw webastom ktore sa aktivuje po nastartovani. 2.0TDI. Niekedy stacilo oskrabat okna, spravit kilometer a pol a rucicka uz bola na 90°C. Tomu odpovedalo aj kurenie v kabine. Potom auto malo velku nehodu, pilila sa lava strana/zadna strana, natahovalo, menil sa predok vratane chladicov.
Odvtedy sa zohrieva dllho. Akoze 10km urcite kym sa vobec odlepi rucicka, potom este ide dlllho k 90tke. Celkovo sa to da zhrnut tak ze nahriatie na 90 °C trva 10-15km a 10-15minut jazdy. Olej dosiahne 90°C skor ako voda.
V autorizaku sa s nimi dotahujem uz rok aby to dali dohromady. Webasto vraj funguje bezchybne, termostat tiez. Vraj to je uplne normalne ze sa takyto dizel nahrieva aj polhodinu, a nie je to ziaden problem.
Nejaky napad co s tym? Obcas jazdim aj T5tkou, tiez 2.0TDI bez webasta, a aj ta sa nahreje za polovicnu dobu.
Neskusil si iny servis, ze by nezavisle skontroloval funkcnost Webasta?
Skus to zaznamenat ako sa to sprava na video a poslat na import spolu s nejakym doprovodnym textom. Hm?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Já jezdím občas T6.1 Transporterem a ten tedy netopí vůbec několik km. Musím to fakt držet v otáčkách, aby se to nějak rozumně zahřálo
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Pokial viem tak update sa nerobil. Iny servis skusit mozem, ale webastom to podla mna nebude. To video a import vobec nie je zly napad. Myslis ze by stacilo nieco na styl gopro na budikoch?Snowman000 píše: ↑čtv 09 bře 09:04
Neurobil sa popritom nejaky update na motore?
Neskusil si iny servis, ze by nezavisle skontroloval funkcnost Webasta?
Skus to zaznamenat ako sa to sprava na video a poslat na import spolu s nejakym doprovodnym textom. Hm?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Jo urcite to bude stacit. Cim viac info este k tomu tym viac im to pomoze. Idealne by bolo najst auto s rovnakym motorom a vybavou kde to funguje tak jak malo predtym.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Hele, nemáš v tom popisu něco špatně? 2,0 Tdi mám v T5.1. taky, ale v žádném případě se neohřeje voda na 90° po 1,5km. Když není v zátahu, trvá to i 10-15km.abgx1 píše: ↑pon 06 bře 19:18 T6 s 5kw webastom ktore sa aktivuje po nastartovani. 2.0TDI. Niekedy stacilo oskrabat okna, spravit kilometer a pol a rucicka uz bola na 90°C. Tomu odpovedalo aj kurenie v kabine. Potom auto malo velku nehodu, pilila sa lava strana/zadna strana, natahovalo, menil sa predok vratane chladicov.
Odvtedy sa zohrieva dllho. Akoze 10km urcite kym sa vobec odlepi rucicka, potom este ide dlllho k 90tke. Celkovo sa to da zhrnut tak ze nahriatie na 90 °C trva 10-15km a 10-15minut jazdy. Olej dosiahne 90°C skor ako voda.
V autorizaku sa s nimi dotahujem uz rok aby to dali dohromady. Webasto vraj funguje bezchybne, termostat tiez. Vraj to je uplne normalne ze sa takyto dizel nahrieva aj polhodinu, a nie je to ziaden problem.
Nejaky napad co s tym? Obcas jazdim aj T5tkou, tiez 2.0TDI bez webasta, a aj ta sa nahreje za polovicnu dobu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3