Za kolik jezdíte s benzínem?
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Souhlas. O víkendu jsem nespěchal (děti spaly a v místě příjezdu bych stejně čekal na probuzení), po dálnici 110 - 120, plynule a z Prahy do Kolína jsem dojel za 4,2/100 místo obvyklých 8/100. (nafta)
2.9T RWD
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Plynulá jízda dělá hodně. A taky ale i styl.. když vidím, že mi tam někdo vjel tak postupně dojedu na 130 namísto toho abych přiletěl a šel ze 180 na brzdy.
Na D11 ale víceméně je znát jestli člověk jede na východ nebo na západ. Protože převládají západní větry, tj. fouká ze západu na východ, tak cesta do Prahy se na spotřebě podepíše. A logicky více s čím rychlejí člověk jede.
Na D11 ale víceméně je znát jestli člověk jede na východ nebo na západ. Protože převládají západní větry, tj. fouká ze západu na východ, tak cesta do Prahy se na spotřebě podepíše. A logicky více s čím rychlejí člověk jede.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
se nedivim, ze se Pavprochovi do te Phy nechce, kdyz je i spotreba pak na hovno.
ja tedka jel eko v nedeli vecer z lizi domu, 180km
provoz jen lehky, tempomat 120, 8.3/100, dost dobry na to, ze ta dalnice ma nemale prevyseni
prvni polovina hudba pro maleho tucnaka, kdyz tam ale solim AC/DC, spotreba stoupa, zahada
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
ty svému pinďourovi pouštíš hudbu?
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
a už v japonsku zůstaneš?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Já bych zůstal. Tam si asi i po roce 2035 bude moct zakoupit něco s V8.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Polovicka by v Cesku rada pobyla, me se moc nechce(je pro to vice duvodu).
Nase pobocka je na SV Prahy, osobne Phu moc nemusim.
Co se motorizaci tyce, tak je Japonsko dost shovivave.
Jedine co zakazali, jsou diesly v Tokiu do nejakeho roku(presne tedka nevim tu hranici),
ale tzv. clean diesely od tipuju cca roku 2018 jsou tu v sirokem zastoupeni MB/Audi/BMW/Mini/Volvo/Mazda
a nemyslim si, ze by je zase zakazali.
Emise taky nijak neomezuji, spise se podrizuji normam EU. Naprosta vetsina tuzemskych aut jsou ale urceny
pouze pro Japonsky trh. Jen malo modelu a motorizaci se podiva ven.
Jedine co omezuje vysokoobjemove auta typu V8, je dan z vozidla.
Plati se kazdy rok a je zavisla od stari vozidla a objemu motoru.
Napr od 2500-3000cm3 je to nekde okolo 60k JPY. 3500-4000cm3 je to pak uz treba okolo 70-75k JPY za rok.
Navic stejne jako v Cesku, je tady co druhy rok povinna technicka, kde stempl stoji za prohlidku stoji jen okolo 3kJPY.
Ale kazde vozidlo musi zaplatit minimalni zakonne pojistne(ktere nekryje skoro nic, takze si stejne musime platit jeste pojistne u 3ti strany) statu zase zalezi na stari vozidla, u predesleho auta jsme platili okolo 60k JPY
Benzin je celkem levny, obyc 93-95 je okolo 150JPY/l a 98 je okolo 165JPY/l
Ceny ojetin jsou tak nejak podobne Cesku, ale auta maji nizky najezd.
Motoristicky je to celkem draha zeme, ale nikdo nikoho nesere. To me tady nejvice pritahuje.
Spise nez zakazovani aut, tady hrozi spise to, ze Japonci maji radi nove modely aut.
Jen male procento nadsencu, co maji radi old school (JDM[Skyline apod.], nejake ty veterany z roku 60-70) se tu najdou a ty auta se tu tak nejak udrzi.
Ale Alpina ci Mko od BMW, S/RS od Audi, AMG apod, to vsechno se srotuje kdyz ma auto najezd vice nez 150tkm. Brutalni realita.
Ano, tem Japoncum ten najezd trva dele, ale je to neodvratna situace. Zadne vrakace tady neexistuji.
Auta na trhu v roce 2035, auta vyrobena v rozmezi 2020-2025. Asi az tak ruzova situace to nebude.
Nase pobocka je na SV Prahy, osobne Phu moc nemusim.
Co se motorizaci tyce, tak je Japonsko dost shovivave.
Jedine co zakazali, jsou diesly v Tokiu do nejakeho roku(presne tedka nevim tu hranici),
ale tzv. clean diesely od tipuju cca roku 2018 jsou tu v sirokem zastoupeni MB/Audi/BMW/Mini/Volvo/Mazda
a nemyslim si, ze by je zase zakazali.
Emise taky nijak neomezuji, spise se podrizuji normam EU. Naprosta vetsina tuzemskych aut jsou ale urceny
pouze pro Japonsky trh. Jen malo modelu a motorizaci se podiva ven.
Jedine co omezuje vysokoobjemove auta typu V8, je dan z vozidla.
Plati se kazdy rok a je zavisla od stari vozidla a objemu motoru.
Napr od 2500-3000cm3 je to nekde okolo 60k JPY. 3500-4000cm3 je to pak uz treba okolo 70-75k JPY za rok.
Navic stejne jako v Cesku, je tady co druhy rok povinna technicka, kde stempl stoji za prohlidku stoji jen okolo 3kJPY.
Ale kazde vozidlo musi zaplatit minimalni zakonne pojistne(ktere nekryje skoro nic, takze si stejne musime platit jeste pojistne u 3ti strany) statu zase zalezi na stari vozidla, u predesleho auta jsme platili okolo 60k JPY
Benzin je celkem levny, obyc 93-95 je okolo 150JPY/l a 98 je okolo 165JPY/l
Ceny ojetin jsou tak nejak podobne Cesku, ale auta maji nizky najezd.
Motoristicky je to celkem draha zeme, ale nikdo nikoho nesere. To me tady nejvice pritahuje.
Spise nez zakazovani aut, tady hrozi spise to, ze Japonci maji radi nove modely aut.
Jen male procento nadsencu, co maji radi old school (JDM[Skyline apod.], nejake ty veterany z roku 60-70) se tu najdou a ty auta se tu tak nejak udrzi.
Ale Alpina ci Mko od BMW, S/RS od Audi, AMG apod, to vsechno se srotuje kdyz ma auto najezd vice nez 150tkm. Brutalni realita.
Ano, tem Japoncum ten najezd trva dele, ale je to neodvratna situace. Zadne vrakace tady neexistuji.
Auta na trhu v roce 2035, auta vyrobena v rozmezi 2020-2025. Asi az tak ruzova situace to nebude.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Teď mám 2 trasy Praha - Dusseldorf; pomalu; ideální provoz; hodně času 80 - 120; jinak okolo 150.
tam: 705 km; 6:29h; Vavg 109; 7,6/100
zpět: 705 km; 6:11h; Vavg 114; 8,6/100
Svižně 160 - 180 po dálnici, ale žádný hrot je za 12.
Pokud je cíl držet se kolem 180 tak za 15.
Karoq 1.5TSI; 110kw; FWD; 7DSG
tam: 705 km; 6:29h; Vavg 109; 7,6/100
zpět: 705 km; 6:11h; Vavg 114; 8,6/100
Svižně 160 - 180 po dálnici, ale žádný hrot je za 12.
Pokud je cíl držet se kolem 180 tak za 15.
Karoq 1.5TSI; 110kw; FWD; 7DSG
2.9T RWD
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Asi si budu muset vyhradit čas a natoči timelapse se spotřebou na dalnici a dotankováním...
Včerejší jízda Jaroměr - Č.Most, 150km/h tempomat na pohodu. Až tak 5 km před Prahou to začalo zpomalovat k cca 120-130.
Včerejší jízda Jaroměr - Č.Most, 150km/h tempomat na pohodu. Až tak 5 km před Prahou to začalo zpomalovat k cca 120-130.