SUV s redukciou

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
slon
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: sob 08 čer 21:01

SUV s redukciou

Příspěvek od slon »

Caute, momentalne mam 2 auta, jedno na cesty a druhe na obcasny offroad na lesne pozemky (ziadny extrem, seriova navara d22). Potrebujem to zredukovat na 1 auto ktore bude 90% casu na ceste ale zvladne aj prirodnu vymytu lesnu cestu (necakam ze prejde po tazbe LKT).

Takze poziadavky su:
1) aby to nebol traktor
2) spotreba do 9l/100 na okreske
3) redukcia
4) 5 dveri
5) bolo by fajn mat uz elektronicku trakciu, na navare mam otvorene diffy bez trakcie, tym padom je to realne 4X2 a neskutocne ma to vkuse nasiera.

Rozpocet je do 8000€ +-. Myslim ze podmienky splna jedine Grand Vitara 3. generacie ale neviem ci mi nieco neuslo; asi by to splnalo este Pajero a Disko2 ale tie strasne zeru.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od HondaMan »

Proč je redukce tak důležitá? Nestačilo by něco s krátkou jedničkou nebo HDM automatem, který se občas nechal "klouznout".
Myslím, že si zbytečně zužuješ výběr.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od pavproch »

Jo, krátká jednička ( i dvojka) z výroby = nikdy sem neměl potřebu redukce (Fiat Panda 1,2i Climbing 5MT)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
slon
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: sob 08 čer 21:01

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od slon »

teraz mam na navare redukciu a uz to mi pride niekedy prilis rychle, tak preto. Automat mi nenapadol lebo mam voci nim averziu ale ak by teda bol automat ake moznosti by sa otvorili? Napada mi mooozno Xtrail? Outlander + PSA kolegovia by uz "moj" teren urcite nezvladli.Trochu som rozmyslal aj nad starym A6 allroad ale co sa tyka spolahlivosti bolo to strasne. Este je tu Terrano, ale to je tiez len 4x2 ako Navara.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od řidičBOB »

Outlander je na pikaču, bo se tomu připojuje zadek. Zkušenost mám, kdy jsem se s kamarádem snažil vyjet (jeho) Outlanderem na chatu v kopci tak 300 m pod sněhem a ledem. Když jsme se jentaktak dostali do cca 1/2 kopce, tak to zasmrdělo, rozsvítila se celá palubka a bylo po prdeli.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od Snowman000 »

No napada mi Subaru, to davalo do nejakeho roku k zakladnemu 2.0l s manualom redukciu...
Obrázek

A potom este Touareg mal v prvych dvoch generaciach redukciu, v druhej ale len s Terrain Techom, ale tam sa obavam, ze budget stacit nebude :-?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od řidičBOB »

A I.generace bude už slušná čalamáda
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od M.Z. »

Ty požadavky jsou tak na rozpočet s jednou nulou navíc
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
slon
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: sob 08 čer 21:01

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od slon »

Snowman000 píše: pon 06 úno 18:29 No napada mi Subaru, to davalo do nejakeho roku k zakladnemu 2.0l s manualom redukciu...
ano, rozmyslal som nad foresterom lenze diesel je katastrofa a benzin sa nevojde do spotreby. Plyn zasadne nechcem. Plus podla toho co som videl servisovat podvozok po jazde v terene by bolo financne peklo (kolega menil tlmice za 600/ks a podobne chutovky)

Snowman000 píše: pon 06 úno 18:29 A potom este Touareg mal v prvych dvoch generaciach redukciu, v druhej ale len s Terrain Techom, ale tam sa obavam, ze budget stacit nebude :-?
Turek by z rozpoctu vysiel len 2.5Tdi z prvych rokov, bol v uzsom vybere ale spolahlivost je biedna, tym viac ze to budu to vydojence po pubertakoch. Takisto pravdepodobne bude zrat viac nez 10.
Ty požadavky jsou tak na rozpočet s jednou nulou navíc
to zase nie, max dvojnasobok :D Ok teda, myslim ze z hovna bic neupletiem a bude to ta GV okolo 2010.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: SUV s redukciou

Příspěvek od řidičBOB »

Co se týče Turka 2.5R5 TDI, tak motoricky v pohodě - ten motor se akorát nesměl honit studený.
A pokud by to byla více-méně holota bez elektroniky a vzduchu, tak nesmrtelný.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět