Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

U OA nejde nepoužívat ;-) Jakmile se odpoutáš, brzda se aktivuje.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Snad při otevření dveří, ne?

Nebo to mají nová auta už i při odpoutání? Jako že když se budu chtít vysvléknout, budu muset zastavit? Za chvíli to auto samo zhasne motor, když si člověk bude chtít podrbat kulky... :ymsick:
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

Ty vole, 10 deka osudu...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
northwind
Pan Řidič
Příspěvky: 228
Registrován: pon 09 bře 20:31

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od northwind »

Řidič byl nějakej dědula, důchodce co jezdil pár desítek let jako taxikář. No stane se.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

petr: tam je několik podmínek. Když auto pojede a ty se odpoutáš, tak se nestane nic. Když ale budeš stát, tak se brzda aktivuje. Ale to není na závadu, protože jakmile se připoutáš a ťukneš do plynu, deaktivuje se.
Já o ní vlastně s autě ani nevím - žije se vlastním životem.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Aha, díky za doplnění. Čili te “jen” nutí rozjíždět se připoutany a nepoutat se až za jízdy (pokud ji nevypnu rucne)?
Naposledy upravil(a) petr_riha dne úte 31 led 11:45, celkem upraveno 1 x.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

V podstatě ano…
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1683
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od abgx1 »

To ale zalezi auto od auta. Napr. "novy" touran(proste posledna generacia) co sa tyka el. rucnej brzdy vobec neberie v uvahu priputany/nepriputany.

Brzda sa automaticky zatiahne len pri vypnuti motora alebo otvoreni vodicovych dveri. Aj to len v pripade ze je zapnuty autohold.
Po vypnuti autoholdu sa brzda nezatiahne nikdy. Ani po vypnuti motora, ani po zamknuti, proste nikdy. Jediny sposob je zatiahnut ju rucne.

A myslim ze rovnako sa sprava vacsina nizsej strednej triedy u VAG.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

abgx: je zajímavé, že ty to mšá vázané na autohold. Mně (Tiguan 2019) se automaticky zatáhne ručka při otevření dveří řidiče (i s běžícím motorem). Při zhasnutí motoru nikoliv, opět až na dveře. Na pásy nereaguje vůbec.

Zaráží mě, že mají tolik různých řešení, ta nesystémovost. U tebe (nevím, jaký máš ročník) bych čekal buď chování, které mám já, nebo které píše Bob (u novnějších vozů), ale ne třetí odlišné.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

jo, je pravda, že každé koncernové auto se chová trochu jinak, resp. při splnění jiných podmínek. Mají v tom chaos a čekal bych jak píšeš, že to bude tak nějak podobnější, jednotnější.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět