Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
U OA nejde nepoužívat Jakmile se odpoutáš, brzda se aktivuje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Snad při otevření dveří, ne?
Nebo to mají nová auta už i při odpoutání? Jako že když se budu chtít vysvléknout, budu muset zastavit? Za chvíli to auto samo zhasne motor, když si člověk bude chtít podrbat kulky...
Nebo to mají nová auta už i při odpoutání? Jako že když se budu chtít vysvléknout, budu muset zastavit? Za chvíli to auto samo zhasne motor, když si člověk bude chtít podrbat kulky...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ty vole, 10 deka osudu...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Řidič byl nějakej dědula, důchodce co jezdil pár desítek let jako taxikář. No stane se.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
petr: tam je několik podmínek. Když auto pojede a ty se odpoutáš, tak se nestane nic. Když ale budeš stát, tak se brzda aktivuje. Ale to není na závadu, protože jakmile se připoutáš a ťukneš do plynu, deaktivuje se.
Já o ní vlastně s autě ani nevím - žije se vlastním životem.
Já o ní vlastně s autě ani nevím - žije se vlastním životem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Aha, díky za doplnění. Čili te “jen” nutí rozjíždět se připoutany a nepoutat se až za jízdy (pokud ji nevypnu rucne)?
Naposledy upravil(a) petr_riha dne úte 31 led 11:45, celkem upraveno 1 x.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To ale zalezi auto od auta. Napr. "novy" touran(proste posledna generacia) co sa tyka el. rucnej brzdy vobec neberie v uvahu priputany/nepriputany.
Brzda sa automaticky zatiahne len pri vypnuti motora alebo otvoreni vodicovych dveri. Aj to len v pripade ze je zapnuty autohold.
Po vypnuti autoholdu sa brzda nezatiahne nikdy. Ani po vypnuti motora, ani po zamknuti, proste nikdy. Jediny sposob je zatiahnut ju rucne.
A myslim ze rovnako sa sprava vacsina nizsej strednej triedy u VAG.
Brzda sa automaticky zatiahne len pri vypnuti motora alebo otvoreni vodicovych dveri. Aj to len v pripade ze je zapnuty autohold.
Po vypnuti autoholdu sa brzda nezatiahne nikdy. Ani po vypnuti motora, ani po zamknuti, proste nikdy. Jediny sposob je zatiahnut ju rucne.
A myslim ze rovnako sa sprava vacsina nizsej strednej triedy u VAG.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
abgx: je zajímavé, že ty to mšá vázané na autohold. Mně (Tiguan 2019) se automaticky zatáhne ručka při otevření dveří řidiče (i s běžícím motorem). Při zhasnutí motoru nikoliv, opět až na dveře. Na pásy nereaguje vůbec.
Zaráží mě, že mají tolik různých řešení, ta nesystémovost. U tebe (nevím, jaký máš ročník) bych čekal buď chování, které mám já, nebo které píše Bob (u novnějších vozů), ale ne třetí odlišné.
Zaráží mě, že mají tolik různých řešení, ta nesystémovost. U tebe (nevím, jaký máš ročník) bych čekal buď chování, které mám já, nebo které píše Bob (u novnějších vozů), ale ne třetí odlišné.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
jo, je pravda, že každé koncernové auto se chová trochu jinak, resp. při splnění jiných podmínek. Mají v tom chaos a čekal bych jak píšeš, že to bude tak nějak podobnější, jednotnější.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time