GTD + STI
Re: GTD + STI
Ja teda byl dnes prevazit kola po Myte dost hazela od 120+ a taky to dotahl nakonec momentakem a jeste navic to bylo docela levne mi prislo bestdrive chtel 880 a tady 480 ...
Tak nevim zda to je az tak specialni vec
Tak nevim zda to je az tak specialni vec
Re: GTD + STI
Zajda: naopak. Pneuservis mame vlastni a delame to prave *rázovejma. Jsme zarizeni na kamiony a dalsi vetsi techniku, kde se to tak neproziva.
Takze mi bylo oznameno, ze mam ty stefty vsechny strzeny
Edit: přehození slovíčka
Takze mi bylo oznameno, ze mam ty stefty vsechny strzeny
Edit: přehození slovíčka
Naposledy upravil(a) Stepan dne čtv 04 srp 19:15, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Já vyvažoval před 14 dny, všechna 4 kola za 550, dotahují vždy momenťákem.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: GTD + STI
Nějak v tom příběhu nechápu kdo to tedy přetáhl když u vás se utahuje napřesno
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: GTD + STI
Jsem to psal včera z hospody už, pardon, edit původního postu.
Abych Freyovi neudělal ostudu -> Blbě to děláme my, protože na to serem. U Freye mi technik velmi důrazně doporučoval na to už nesrat a při příští návštěvě vyměnit ty štefty
Abych Freyovi neudělal ostudu -> Blbě to děláme my, protože na to serem. U Freye mi technik velmi důrazně doporučoval na to už nesrat a při příští návštěvě vyměnit ty štefty
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
GTD ve 156 000 nahlásilo nutnost kontroly předních brzdových destiček. Předtím mi je dělali ve 30, první vlastní aspoň trochu silný auto...
Zadek jsem dělal před cca 15, už to drhlo.
Tuhle odolnost materiálu hodnotím velmi pozitivně
STI dneska 2 namátkový silniční kontroly během možná dvou hodin, cca 3 kilometry od sebe. Ten první šampion se za mnou otáčel do protisměru přes pruh, ten druhej ke mně šel očividně s rukou na zbrani, což normálně dopraváci normálně asi nedělaj. Nevím, co jsem chlapcům ušatým dneska provedl, po tomhle městě jezdím takhle po nocích pořád, SPZ na autě odpovídají místnímu kraji...
Stejně tak úplně nerozumím, proč když odjížíme s kámošema naráz od hospody, ve všední den, STI + většinou nějakej starší bavorák typu E90, proč dycky fízlové s místního zašívacího místečka, vyrazí na namátkovou dechovou kontrolu zamnou...
No ale, proč sem vlastně něco píšu ->
Vběhl mi do cesta zajíc, přímo před auto, v těžce nadlimitní rychlosti, ani jsem nestihl brzdit. Zastavím, čumím na ten nárazník a vypadá docela v pohodě. 2018 STI už nemá mlhovky ani blinkry dole v nárazníku, jsou tam jen mřížky, z větší části falešný. A vypadá to, že chybí jen ta mřížka, ani žádný packy nikde nejsou pryč.
Tak se otočím, vrátím se, zajíc úplně načisto trefenej, krev nikde, mřížka vcelku v příkopu, tak jí tam cvakám zpátky a vona tam fakt drží. Nadšení
V tu chvíli si říkám, že jestli najdu v kufru rukavice (nebo se mi podaří vygooglit, že je bezpečný na zajíce šahat holýma rukama), tak ho hodím do kufru a zkrmíme ho psům.
A jak jsem se zvedl od toho nárazníku, tak byl zajíc pryč... Nevim, jestli mi připadá víc nepravděpodobný, že ho stihlo něco sebrat a já si toho ani nevšim, nebo že by to (aspoň na pár minut) přežil, probral se a zdrhnul.
Divnej den
Zadek jsem dělal před cca 15, už to drhlo.
Tuhle odolnost materiálu hodnotím velmi pozitivně
STI dneska 2 namátkový silniční kontroly během možná dvou hodin, cca 3 kilometry od sebe. Ten první šampion se za mnou otáčel do protisměru přes pruh, ten druhej ke mně šel očividně s rukou na zbrani, což normálně dopraváci normálně asi nedělaj. Nevím, co jsem chlapcům ušatým dneska provedl, po tomhle městě jezdím takhle po nocích pořád, SPZ na autě odpovídají místnímu kraji...
Stejně tak úplně nerozumím, proč když odjížíme s kámošema naráz od hospody, ve všední den, STI + většinou nějakej starší bavorák typu E90, proč dycky fízlové s místního zašívacího místečka, vyrazí na namátkovou dechovou kontrolu zamnou...
No ale, proč sem vlastně něco píšu ->
Vběhl mi do cesta zajíc, přímo před auto, v těžce nadlimitní rychlosti, ani jsem nestihl brzdit. Zastavím, čumím na ten nárazník a vypadá docela v pohodě. 2018 STI už nemá mlhovky ani blinkry dole v nárazníku, jsou tam jen mřížky, z větší části falešný. A vypadá to, že chybí jen ta mřížka, ani žádný packy nikde nejsou pryč.
Tak se otočím, vrátím se, zajíc úplně načisto trefenej, krev nikde, mřížka vcelku v příkopu, tak jí tam cvakám zpátky a vona tam fakt drží. Nadšení
V tu chvíli si říkám, že jestli najdu v kufru rukavice (nebo se mi podaří vygooglit, že je bezpečný na zajíce šahat holýma rukama), tak ho hodím do kufru a zkrmíme ho psům.
A jak jsem se zvedl od toho nárazníku, tak byl zajíc pryč... Nevim, jestli mi připadá víc nepravděpodobný, že ho stihlo něco sebrat a já si toho ani nevšim, nebo že by to (aspoň na pár minut) přežil, probral se a zdrhnul.
Divnej den
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Na denním světle záhada rozluštěna -> Podle toho, jak mám celej bok od chlupů to vypadá, že to zajda nedostal čelně ale spíš narazil do boku nárazníku, vycvakl mřížku, dostal daleko menší ránu než bych čekal (protože vlastně jenom vběhl "do zdi") a dal to v kontrmelcích podél auta.
Tak to se asi přežít dá. Gratulujeme
Tak to se asi přežít dá. Gratulujeme
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Zajic se bude chvili divit kde prisel k takovy kocovine a pak to bude dobry
Ja srazil ve velmi podlimitni rychlosti yarisem nakyho dravyho ptaka. Zastavil jsem jdu k nemu, 2x sebou skubnul, naskocil na nozicky a odletel.
Ja? Mrizka narazniku na hadry, vymena za 14tkc.
Ja srazil ve velmi podlimitni rychlosti yarisem nakyho dravyho ptaka. Zastavil jsem jdu k nemu, 2x sebou skubnul, naskocil na nozicky a odletel.
Ja? Mrizka narazniku na hadry, vymena za 14tkc.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: GTD + STI
Na Golfu jsem si nakřápl přední sklo o holuba. Vzlítal ze silnice moc pomalu.
Ale tam teda viditelně tekla krev, to už asi nebylo OK.
Ale tam teda viditelně tekla krev, to už asi nebylo OK.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Já takhle jednou trefil kočku, brzdil jsem i očima, nakonec jsem se snažil ji aspoň nepřejet kolem v naději, že ji nadjedu. Ale slyšel jsem dutou ránu a s obavou se šel podívat na ten masakr... ještě jsem ani nevystoupil a kočka pelášila pryč.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3