BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

beaumont: S 2,0 V6 TB jsem nemel tu cest, ale jinak vsechna turba z poslednich let, ktera jsem poznal, mela zvuk nahoneny akorat vyfukem. Samotny motor mel k necemu co vydava takvy 3,0 R6 nebo 3,2 R6 hodne daleko.

Cest vyjimkam, ale obavam se, ze typicky stav je takovy, jaky jsem popsal.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

pjanda píše:Nejsem zrovna fanda dieselu, ale kdyz uz mate turbomotor, zase tak velky rozdil v charakteru to mezi benzinem a naftou neni a jediny rozdil je zvuk - turbobenzin nema zadny, turbodiesel sice odporny, ale aspon nejaky ;) Myslim, ze "beznym zakaznikum" je to jedno a ti co chteji vice si nekoupi ani ten turbobenzin...
Ani jedno ani druhe nie je dobre (pre mna), ale ked uz tak ono u dizlov je turbo nutnost (bez toho to neide) a u benzinov vacisnou staci to turbo mensie, cim sa trocha tie negativa elminuju. Takze ked mozem generalizovat tak turbobenziny su na tom predsa trocha lepsie ako turbodizle :-)
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od beaumont »

pjanda: No, on taky 2.0 V6 TB je jeden z nemnoha "foukaných" šestiválců, většina ostatních jsou čtyřválce s nic extra zvukem. A těch pár novějších V6 s turbem nebo i kompresorem zase (asi?) tlumí ty zatracené emisní normy.

Ještě mám docela rád zvuk pětiválců ve Focusech ST / RS (2. gen.), ze čtyřválců umí pěkně "zpívat" minulé MINI s kompresorem.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

beaumont píše:pjanda: No, on taky 2.0 V6 TB je jeden z nemnoha "foukaných" šestiválců, většina ostatních jsou čtyřválce s nic extra zvukem. A těch pár novějších V6 s turbem nebo i kompresorem zase (asi?) tlumí ty zatracené emisní normy.

Ještě mám docela rád zvuk pětiválců ve Focusech ST / RS (2. gen.), ze čtyřválců umí pěkně "zpívat" minulé MINI s kompresorem.
to mini potvrzuji :)
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1496
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Až lidi omrzí turba tak zase začnou atmosfery. Aneb po uhybných manévrech jsme se vrátili do předem připravených pozic ;-)
Uživatelský avatar
kurburt
Řidič začátečník
Příspěvky: 141
Registrován: stř 16 úno 15:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od kurburt »

speje to do prdele
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

jansci: Nerad bych se tu projevoval jako zastance dieselu, tim rozhodne nejsem ;-) I turba obecne jsou mi cizi a kdyz uz by muselo byt, je mi mnohem blizsi to benzinove.

Dival jsem na vec spise z pohledu marketingu BMW, ktery dnes hlasa jako prioritni uplne jine hodnoty nez charakter, zvuk ci skutecnou spotrebu motoru pri jizde odpovidajici charakteru toho ktereho auta. Paklize jsou prioritou tabulkova spotreba a emise CO2, tak proc se "zdrzovat" nejakymi dvoulitrovymi turbobenziny, diesel to zvladne lepe. A paklize zakaznici, jak BMW tvrdi, toto chteji, oceni to tez vice nez nejak mezikrok...

Zrejme je to prilis akademicka debata :-) Ostatne, pojdme se radeji bavit o tom, co pekneho jsme zazili s sestivalcovymi atmosferami ;-)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

acer.t píše:Vlastníte nebo plánujete pořízení BMW 120d, 320d či 520d? Pak můžete stádečko pod kapotou kteréhokoli z těchto modelů rozšířit až na dvě stovky koní a to bez riskování ztráty tovární záruky. Zaslouží se o to příplatková úprava s označením Performance Power Kit, která bude nově k dispozici i pro obě z novějších verzí motoru 20d.¨

jsem zvědav jak dlouho to ten motor vydrží :roll: :twisted:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-p ... -motor-20d
chipnutá 520d je můj sen :lol:
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

Deli píše:
acer.t píše:Vlastníte nebo plánujete pořízení BMW 120d, 320d či 520d? Pak můžete stádečko pod kapotou kteréhokoli z těchto modelů rozšířit až na dvě stovky koní a to bez riskování ztráty tovární záruky. Zaslouží se o to příplatková úprava s označením Performance Power Kit, která bude nově k dispozici i pro obě z novějších verzí motoru 20d.¨

jsem zvědav jak dlouho to ten motor vydrží :roll: :twisted:
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-p ... -motor-20d
chipnutá 520d je můj sen :lol:
Japonec už ne ? :mrgreen:
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: BMW Divize

Příspěvek od Deli »

Počkej, počkej... už nevim, myslíme Mazdu? :) Jinak za tu 118d bych se upsal ďáblu, ale v práci to na 95% neprojde :(
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Odpovědět