Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 409
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Jaggie »

RB: tak tak.
musim jeste ale podotknout, ze vetsina aut s cenovkou okolo 30k USD a vys stejne jezdi jen ve velkych cinsky mestech a ten provoz je tam tak nechutny, ze to samo o sobe tlumi prumernou rychlost a tak riziko zavazne nehody. Venkovane, co pouzivaji prave ty levne bazmeky s obslehnutym designem ala Rols nebo Range Rover na to doplaceji uplne nejvic.

S tou vyrobou v Cine je to dost slozite. Jako firma delame dost veci treba pro BMW, vyrobeno v Cine, smotovano treba nekde jidne a nainstalovano v Nackove.
Komponenty do prevodovek treba vyrabeny v Thajsku a smontovano zase jinde. Koneckoncu OE vyrobce brzd pro Mercedes, pro ktereho take dodovame dily. Bud vyroba v nekde u rakosniku nebo v Mexiku. Oboji s kvalitou tak nejak na stiru.
A do budoucna bude jeste hure.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
jerry
Letec
Příspěvky: 3589
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Okamžikem začátku přesunu skoro výroby do Asie začal ten průšvih. Začalo se to lámat někdy na přelomu tisíciletí. Hlavní zisk jde pro výrobce, malou částí zdánlivě profituje zákazník nižší cenou, ale mnohem víc prodělává na kvalitě a trvanlivosti. V posledku už ani tou cenou ne. Viz O3 vs O4, ať zůstaneme u tématu Škoda Auto.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Tak v našem byznysu máme výroby rovnou v Číně. Jak pro gumové komponenty, tak železo/Al nebo SS (Stainless Steel :-) )
A teď je otázka, jaký level kvality tam chceš - jestli EU, tak ten výrobek je v podstatě cenově stejný, jako kdybys ho vyrobil někde tady. Hrajeme o procenta, protože teď do toho hodila vidle lodní doprava a její ceny.
Pokud ale místo kaučuku použijeme stlačenou tmu, tak jsme na 1/3 evropských výrobců, kterých mnoho není.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3589
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

"Stlačená tma" ušetří výrobci 2/3 ceny, z toho uprdne zákazníkovi 1/3 a 1/3 má doma. Zákazník má radost z výhodné ceny, ale už mu nedojde životnost dílu ani ne polovinu doby oproti původní kvalitě. Takže ve finále vydělá výrobce a prodělá zákazník. Ale výrobce je připraven dodat další "kvalitní" náhradní díl. Takže další vejvar. K tomu utrpí životní prostředí, o kterém se pořád tak velkohubě mluví, častější výrobou a transportem. Snažil jsem se popsat systém, čísla nemusí sedět úplně přesně. Pokud je to systémově jinak, tak mě oprav. Jsem jen laik, který se snaží přemýšlet. Živím se úplně jinak.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Systém sedí. Čísla více-méně taky. Dle konkrétních oborů se mohou lehce lišit, ale v globálu to sedí.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 624
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Kavis »

https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/r ... -odlozila/

Potvrzuju. Od lonskeho jara pro me objednana Scala. V lednu tvrdili, ze pujde do vyroby nejdrive v cervnu. Ve ctvrtek mi psal spravce vozoveho parku, ze stoji u dealera a po velikonocich pro ni pojede.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

Reklamujem 2.0TDI s nájezdem 15kkm. Všechno dlouhý trasy, 100km+.

Napsalo si, že mu přibejvá olej. Jakože samo. Celkem hustá feature, káčko by čuměl.
Tak odvoz do autorizáku.
Prej jsou špatný vstřiky a Škodovka to zkoumá.
V mezičase se posral i infotainment. Tak prej nejsou posraný vstřiky, ale i celej software. Jakože prej i za ty vstřiky může software.
Ale Škodovce se to nějak nezdá, tak to hodlají dál zkoumat.
Prý budeme provádět "zkoušku váhou".

Zvážíme olej, nalejeme olej, ujedeme 300 kilometrů, opět zvážíme olej, podle toho určíme, kolik nafty přibylo a podle toho něco. Co, to se ještě neví.

:ymparty: :ymparty:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5759
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od M.Z. »

Ano, tak se to dělá
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Váhový test je starý, jako Shade sama ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od HondaMan »

Co se projeví za 300km? Už někdy něco tímto testem zjistili?
Budeme si olrj půjčovat. Mě ho každých 1000km schází cca 3 deci.
2.9T RWD
Odpovědět