V tom případě to chce gumy Vraník, to pravé pro zimní nadvládu nad okreskami
Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
V tom případě to chce gumy Vraník, to pravé pro zimní nadvládu nad okreskami
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Pneu Vraník jsem kdysi v pravěku, dal na Kadetta GSI 16v, záběr výborný, ale nešlo to zastavit. Na mokrém asfaltu klouzaly jak na ledě... Dojel jsem s tím domů a druhý den jsem je vracel a koupil normální zimáky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To jsou pečlivě vyvážené vlastnosti - na sněhu fungují výborně a na asfaltu kloužou stejně jako na sněhu
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Heh, žádný slitování s Evem ...
Ale teda Evo a fikus RS jsou jediný 4WD co jsem viděl naživo, že se přetáčí narozdíl od STI a GR yarise.
Ale teda Evo a fikus RS jsou jediný 4WD co jsem viděl naživo, že se přetáčí narozdíl od STI a GR yarise.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
U 4WD se nedá poladit geo, aby to bylo trochu hravější?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jak jsem už několikrát říkal, já jsem blbej řidič, ale...
Když se to v STI hodí do "AUTO -", tak to, pocitově, funguje tak, jak bych si představoval RWD. V zatáčce volantem víc dovnitř a přidat plyn = přetáčivej smyk. Z červený na semaforu se to na (na sněhu a na jedničku) odhrabe normálně dveřma napřed. Při jízdě rovně, na sněhu, se to od +- 4000 otáček normálně utrhne zadkem. Pocitově je i nějakej rozmáchlejší smyk taženej předkem, ne že by se to valilo přes všechny 4 kola.
A teda, opět s důrazným PRÝ, se pro 2018 změnil středovej diferák, kdyuž není mechanickej, ale elektrika. Tzn. to, co se Ing. skácel snažil těch 20 let naladit, to auto teď má v základu.
Ale já s žádným silným RWD na sněhu nikdy pořádně nejezdil a jinou Imprezu než tu svojí nikdy neřídil. Tak mě berte s rezervou
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Impreza v zimě funguje dobře, ale po aplikaci ř.j. stř. diffu od Skácela, to byl úplně jiný vesmír.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Je pravda že tady to vypadá zábavně. Tahle HB generace mi přijde nejhezčí Taková dobře nabouchaná, široký blatníky.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Tu jezdila vedoucí naší školní jídelny daily, už tak před 8 lety. modrá, zlatý kola, myslím že v jednu chvíli tam i ty správný polepy měla
před 14 dny, jak nasněžilo, jsem to auto potkal na zapadlý silničce kousek od nás. podle SPZ to bylo to auto, řidiče sem neviděl
před 14 dny, jak nasněžilo, jsem to auto potkal na zapadlý silničce kousek od nás. podle SPZ to bylo to auto, řidiče sem neviděl
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Když si vzpomenu, čím jezdili naši lidi ze školy (učitele, zástupci jídelny i vedení školy), tak o podobných si mohli nechat jen zdát… doba se posunula?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW