Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Speedster pokud to není varianta Turbo, tak nemá nijak silný motor, ale sedí pekelně i s těma 175ma na předku, Turbo už asi i jede (nejel jsem) a má tuším 195 nebo 205ky na předku.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Tady pisi (a i jinde), ze to ma vepredu jen 175 i v turbo verzi
https://zeperfs.com/en/fiche1080-opel-s ... -turbo.htm
Ale tohle se zdalo dost upravene, nemel tam seriova kola.
https://zeperfs.com/en/fiche1080-opel-s ... -turbo.htm
Ale tohle se zdalo dost upravene, nemel tam seriova kola.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Dněšní kalamita na Moravě byla opravdu zábavná. Ráno jsme si přivstal v 6 a hned vyrazil do terénu. Dle předpovědi mělo sněžit a to se opravdu slnilo .
Bohužel ráno byl docela provoz, ale když jsem se dostal nad Šternberk pod kterým stálo směrem na Lipinu parkoviště kamionů, se ukázalo že provoz je velmi mírný. Tedy prvni jsem se vydal na ecce homo. Horní ůsek nad Šternberkem se neprohrabuje, což se ukázalo nad síly RWD a v první zatáčce kterou jsem se chtěl sklouznout jsem ztratil veškerou rychlost. Už jsem si myslel že tam zůstanu, ale nakonec se povedlo otočit a znovu rozjet (viz. vide). Cesta na Libinu byla prohrábnut a opravdu kouzelná. Široká a přehledná. Gumy kleber co mám na autě se zdají na sněhu docela schopné a v kombinaci se samosvorem jsem vyjel docela dost i když ještě jedna krizovka kdy jsme myslel, že jsme uvázl nastala. Ale na shrnutém sněhu byla trakce velmi solidní. Auto funguje hezky čitelně a je to hračka si sním pohrávat ve smyku.
Bohužel ráno byl docela provoz, ale když jsem se dostal nad Šternberk pod kterým stálo směrem na Lipinu parkoviště kamionů, se ukázalo že provoz je velmi mírný. Tedy prvni jsem se vydal na ecce homo. Horní ůsek nad Šternberkem se neprohrabuje, což se ukázalo nad síly RWD a v první zatáčce kterou jsem se chtěl sklouznout jsem ztratil veškerou rychlost. Už jsem si myslel že tam zůstanu, ale nakonec se povedlo otočit a znovu rozjet (viz. vide). Cesta na Libinu byla prohrábnut a opravdu kouzelná. Široká a přehledná. Gumy kleber co mám na autě se zdají na sněhu docela schopné a v kombinaci se samosvorem jsem vyjel docela dost i když ještě jedna krizovka kdy jsme myslel, že jsme uvázl nastala. Ale na shrnutém sněhu byla trakce velmi solidní. Auto funguje hezky čitelně a je to hračka si sním pohrávat ve smyku.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Měl sis naházet nějakou zátěž do kufru.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Myslíš, že by pomohlo? Ale zvládne to dost i rozjezd do kopce.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Samozřejmě, vždyť to byla povinná výbava všech žigulíků.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Ano, i turbo melo vepredu 175 sirkuVrooom píše: ↑stř 09 lis 17:30 Tady pisi (a i jinde), ze to ma vepredu jen 175 i v turbo verzi
https://zeperfs.com/en/fiche1080-opel-s ... -turbo.htm
Ale tohle se zdalo dost upravene, nemel tam seriova kola.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Mám problém. Jsem si myslel, že jsem jenom lama a bylo mi dobře. Ale když jsem zjistil, že to samý potvrzují i páni řidiči, tak mám chuť nasypat strašnej balík do úprav, protože teď už se tím krámem nedá pořádně jezdit žejo
https://www.youtube.com/watch?v=qhMCmB8yNL8&t=544s
7:40
https://www.youtube.com/watch?v=qhMCmB8yNL8&t=544s
7:40
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jestli máš prachů nazbyt Já si vždycky vzpomenu, že nejlepší čas v Mýtě jsem najel jen se svorem, ale na čerstvých gumách. Po instalaci stabíků ani podovzku jsme se mu už nikdy nepřiblížil )