Presne tak. Kdyz pustis brzdu, auto do kopce drzi. POkud zacne couvat, je s automatem neco v neporadku. Na brzde se stoji, abys branil nechtenemu rozjeti dopredu pravebrasci píše:Tak klasický automat je stále v miernom zábere, preto keď chceš stáť na mieste (so zaradeným D) musíš stáť na brzde inak sa auto hýbe... (tu nezabudnem ako mladá vystupovala z MB E nechala zaredené D a už bola takmer vonku keď si všimla, že to auto ide a strašne sa tomu divila ) V kopci (záleži v ako strmom a aké auto) to má sily tolko aby to udržalo na mieste s tým miernym záberom...
Jinak podobnou historku mel kamarad po koupi Seville SLS, nechal na nejakem parkovisti projet kamarada a ten neznaly automatu proste na konci vystoupil a nechal tam D - auto skoncilo napichle na zelezne tyci, celni sko v prdeli, poskrabana kapota