Onboard videa
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Bobův a Petrův názor znám Leč jde i o pokus něco ukázat a vysvětlit, že to není tak černobílé...
Chápeš to?
Re: Onboard videa
v podstate te chapu ale stejne bych nadaval do curaku jet za tebou
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Onboard videa
Určitě bych tam nestál.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- brnenska.odchytova
- Pan Řidič
- Příspěvky: 425
- Registrován: sob 03 srp 04:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28094
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
TD: ať si to řeší cajti. Jak jsem už psal - být dopravák, tak máš za to 2000 a příště si to rozmyslíš.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
TD: tahle situace mi nevadí, protože to na Liberec stále jelo v pohodě. Obdobná situace a přesto jiná je na D5 -> okruh: tam často kamiony taky vjedou do levého, frčí si to až na sjezd a pak se tam chtějí nasrat zpátky. A pak stojí oba pruhy.. BTW zrovna u té D5 a okruhu by měl být udělaný třetí pruh, který by se otvíral ve stau době, stejně jako je tomu před Mnichovem. Věčně to tam stojí a žádná nehoda tam není. A když je nehoda, tak se to nehne hodiny.
Re: Onboard videa
Ono to není jen v Mnichově, ale v Německu obecně - v případě potřeby se otevírá další pruh (v odstavném).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Předseda: Tam je to ještě okořeněný tím sjezdem v tom, že leckdo jede směr letiště - a kolona je na Brno a dá se to objet přes šrafování bez zásahu do té kolony. Úplně stejně to tam dělaj tak i osobní auta.
Samozřejmě je pak problém, když se někdo cpe zpátky a chce na Brno.. A to platí na všech příjezdech do Prahy (D8 Kbelská vs. Blanka, D1 Spořilovská vs. centrum atd) - a to platí i pro osobní auta, která to dělaj defacto legálně
Kam to stojí se dá vyčíst někde z tabulí, případně waze nebo jako ve videu CB
A hlavně u nás se operativně nic moc neřeší - vznikne kolona a nechá se to žít nějakým svým životem
Samozřejmě je pak problém, když se někdo cpe zpátky a chce na Brno.. A to platí na všech příjezdech do Prahy (D8 Kbelská vs. Blanka, D1 Spořilovská vs. centrum atd) - a to platí i pro osobní auta, která to dělaj defacto legálně
Kam to stojí se dá vyčíst někde z tabulí, případně waze nebo jako ve videu CB
A hlavně u nás se operativně nic moc neřeší - vznikne kolona a nechá se to žít nějakým svým životem
Naposledy upravil(a) Truck Daškam dne pon 21 lis 09:20, celkem upraveno 1 x.
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Tak D5 by velmi pomohlo rozšíření na 3 pruhy už od Rudné resp. od Loděnice.
2.9T RWD
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
HondaMan: Nejen D5. I D0 v Úseku Barrandov - D5. Což i v nějaký daleký vyhlídce je.. Tak snad naše děti no
Chápeš to?