Elektromobily a vse kolem nich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
@Twisted
Díky za zajímavé informace ze Slovenska a přeju hodně zdraví a spoustu km bez nehod v normálních autech.
Co se týče uživatelů jako je všeználek rýha nebo všudybyl hondomuž, tito korporátníci berou odhadem minimálně 4k € měsíčně, takže se do situace vaší nebo vašich známých vůbec nedokážou vcítit.
A étrona by si mohli dovolit koupit bez problémů kdykoli, pokud by zkorumpovaní eurobyrokradi "zakázali" provoz spalováků.
Díky za zajímavé informace ze Slovenska a přeju hodně zdraví a spoustu km bez nehod v normálních autech.
Co se týče uživatelů jako je všeználek rýha nebo všudybyl hondomuž, tito korporátníci berou odhadem minimálně 4k € měsíčně, takže se do situace vaší nebo vašich známých vůbec nedokážou vcítit.
A étrona by si mohli dovolit koupit bez problémů kdykoli, pokud by zkorumpovaní eurobyrokradi "zakázali" provoz spalováků.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A co moji vnuci a ich rovesnici, ti tu snad budu? Niekto musi byt chudobny, aby bol niekto bohaty. Ak by dal sef vsetkym zamestnancom miesto 525€, 2525€, a nezvysil by ceny, tak by mu neostalo na jeho luxusny zivot. Staci si okrem mclerenu, range roveru a 2 mercedesov sefov pozriet v na finstate, obchodnom registri, google earth, katastri atd vsetko o nom. Firma mega zisky a zamestnanci minimalka a ziadne benefity.petr_riha píše: ↑pon 14 lis 07:34 Až budou povinné elektromobily, doufám, ze už nebudu muset nikam jezdit. Mluví se o 2035, dalších 10-15-20 let můžeš kupovat bazarova auta a par let je provozovat. Nedostaneš se s nimi do center měst, ale to te na dedine asi trápit nemusí. Pak už tu asi nebudeš ani ty.
Lachende Bestien: diky, pozeral som v obchodnom registri.
abgx1: Polsko a Rakusko vyraba elektrinu z uhlia. O to viac bude musiet palit uhlie. Kto byva u nas pri komine elektrarne Vojany, dycha smog aj za tych, co nabijaju auta daleko odtial.
V Rakusku nepreslo referendom spustenie jadrovky Zwentendorf za miliardy a este dlho v nej boli vsetci zamestnanci. Potom vedla nej postavili uholnu a radiacne pozadie z popolceka stuplo 3x viac. Holt mladi aktivisti, co neriesia ekologiu, ale sa chcu len prezentovat zburcovali dav. V Januari 2021 nastal u nich pokles v sieti a okolite staty vcetne Temelinu museli pomoct. Sidliskova rozvodna aj tak ide nadoraz. Ked sa to bude prerabat, budeme chodit po blate, ako vo filme Jak se stavi sidliste, alebo Zitra to roztocime drahousku a zrusia detske ihriska. A potom to raz zhori a ludia nebudu mat kde nabijat. Nikto nema u panelaku benzinovy stojan. Ti co pridu z prace posledni a zaparkuju na travniku, neostane im volna nabijacka. To bude spotreba megavatov, ak nebude vyriesene nabijanie do 5 minut na cerpackach.
Pri 250 a viac kamionoch v Calais-Dover a 250kW nabijackach, to su sialene MW. Intelignetne striedanie toto nevyriesi. Za ako dlho si ten predražený elektro kamion na seba zarobí pri nájazde 160-320km za deň a pri tej obmedzenej hmotnosti nákladu, ked ma baterka 3,4t?
Hurikan Ian na Floride poskodil elektromobily a vytvoril casovane bomby.
Obhorený kryt nabijacky vyradil Francuzom cez noc tri stvrtiny diaľnicnych rychlonabíjaciek.
Repas baterii, tie baterie uz nikdy nebudu ako nove a je rizikovejsi skrat.
Nemci vypocitali, kolko energie sa straca pri dobijaní elektromobilov, je to ako vyliat patinu nadrze.
Revolucný tahac Tesly - Len jedno nabitie sa rovna polrocnej spotrebe domacnosti.
Vykon na rychle dobitie dnes ziví cele sidliska. Nemecku hrozia výpadky elektriny, ak odstaví uhlie a jadro, upozorňuje šéf Uniperu.
Výmena spaľovacích aut by znamenala obetovať polovičnú spotrebu elektriny Česka (38 000GWh),
Keď je teplo, nenabíjajte,“ žiada Tesla majiteľov elektromobilov.
Nemecký klimatický expert varuje pred zákazmi benzinu a nafty, spôsobí pravý opak.
Nikto nevie, čo robiť s vrakmi elektromobilov, všetci dávajú ruky preč
Ťažba lithia môže poškodiť životné prostredie a pripraviť ľudstvo o vodu, ukazuje najnovjšia analýza.
Ťažba vzácnych kovov nemá riešenie, detaily odhaľujú všetky reálné dopady.
Baterie elektroaut sú väčší problém než zákaz motorov, hovorí manažer VW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Majitel firmy není Ježíšek. To máš nějaké popletené.
Každý z těch, co tam pracují za 525€ se na to mohou vysrat, založit si vlastní firmu a koupit si Range 2 a Mercedesů 5. Nic jim v tom nebrání.
A jestli se jim jejich mzda nelíbí, nic je tam nedrží.
Každý z těch, co tam pracují za 525€ se na to mohou vysrat, založit si vlastní firmu a koupit si Range 2 a Mercedesů 5. Nic jim v tom nebrání.
A jestli se jim jejich mzda nelíbí, nic je tam nedrží.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A kam pojdu robit, ked to je jedine mozne zamestnanie ako prezit? Nedostanu ani podporu na urade prace, maju povinne vydavky. To nie je take jednoduche zacat podnikat tolko ludi a ked k tomu este nemaju na podnikanie vlohy? S cim by podnikali v hladovej doline? Takych firiem je po Slovensku habadej. Vznik dalsich 217 000 podnikatelov tlaciacich sa do Bratislavy. Trh je presyteny. Staci si pozriet volne miesta na profesii. Hladaju kopu muklov, alebo par specialistov, na ktore nesplnaju prijmacie poziadavky. A babku by nechali doma platit samotnu cely dom a nemal by jej ani kto nakupit jedlo.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A koho je to problém?? To jako stát nebo majitel firmy je zaopatřovací ústav?
Všichni mají stejné možnosti - od vzdělání, až po možnost podnikat.
Všichni mají stejné možnosti - od vzdělání, až po možnost podnikat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nie je mozne aby boli vsetci sefovia firiem. To logika inak nedovoli. Samostatne zarobkova osoba nedokaze zarobit tolko ako sef velkej firmy a cim je viac konkurencie, 150 kucharok, 500 instalaterov, tym je to pre nich tazsie. Niekto musi byt chudobny ak ma byt iny bohaty. Ten bohaty je preto tak bohaty, lebo nasiel zamestnancov ktorim staci dat 525€. A ak by dali vypoved, nasiel by dalsich. Nikto sa nechce dostat do exekucie, inemu ochoreju deti, sam ochorie. Taky je zivot. Aj u zvierat uhynu slabsie kusy.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nikdo přeci nechce, aby vzniklo dalších 217 tisíc podnikatelů.
Založ firmu ty, vytvoř desítky, stovky, tisíce pracovních míst, nabídni všem trojnásobek minimálky a budete všichni happy. Ty budeš mít na auta, ostatní budou nadále zaměstnanci a nebudou pobírat minimálku. Nikdo se nebude muset stěhovat. Kde je problém? Pindat od klávesnice a čekat, co mi kdo dá, je snažší, že?
Konkrétně o lidi, kteří pracují rukama a něco umí (třeba ti tebou zmínění instalatéři, elektrikáři, truhláři, kováři, ...), je ohromný zájem. A jsou jako OSVČ placeni královsky, vybookovaní jsou třeba i rok, dva dopředu. Pokud nechceš podnikat a zaměstnávat lidi, nabídni, co umíš rukama a vydělej na tom. Od minimálky budeš sakra daleko.
Jinak je zajímavé, že o pár postů výše jsou všichni v kraji chudobní a najednou tady lítají McLareny, Range Rovery, atd. By mě zajímalo, jestli jsi někdy nějakého McLarena viděl, nebo zase blábolíš.
Založ firmu ty, vytvoř desítky, stovky, tisíce pracovních míst, nabídni všem trojnásobek minimálky a budete všichni happy. Ty budeš mít na auta, ostatní budou nadále zaměstnanci a nebudou pobírat minimálku. Nikdo se nebude muset stěhovat. Kde je problém? Pindat od klávesnice a čekat, co mi kdo dá, je snažší, že?
Konkrétně o lidi, kteří pracují rukama a něco umí (třeba ti tebou zmínění instalatéři, elektrikáři, truhláři, kováři, ...), je ohromný zájem. A jsou jako OSVČ placeni královsky, vybookovaní jsou třeba i rok, dva dopředu. Pokud nechceš podnikat a zaměstnávat lidi, nabídni, co umíš rukama a vydělej na tom. Od minimálky budeš sakra daleko.
Jinak je zajímavé, že o pár postů výše jsou všichni v kraji chudobní a najednou tady lítají McLareny, Range Rovery, atd. By mě zajímalo, jestli jsi někdy nějakého McLarena viděl, nebo zase blábolíš.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Lepší je ale pindat a ukazovat prstem na ty úspěšné.
Dalším krokem bude ty úspěšné pumpnout - samozřejmě v zájmu dobra pro ostatní. Přece mají víc, než potřebují (určí Twisteři) a proto se přece musí rozdělit! Není možné, aby oni žili v přepychu a ostatní dřeli bídu!
Takhle ne, soudruzi!
Dalším krokem bude ty úspěšné pumpnout - samozřejmě v zájmu dobra pro ostatní. Přece mají víc, než potřebují (určí Twisteři) a proto se přece musí rozdělit! Není možné, aby oni žili v přepychu a ostatní dřeli bídu!
Takhle ne, soudruzi!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Co vyriesi ked ja zbohatnem? Ti ostatni co budu na mna robit, zostanu tam kde su a problem to neriesi. Ak im dam vacsi plat zas nebudem bohaty. Riesite len mna a nie celok. Naviac mne nedovoli zdravotny stav pracovat. Je vela ludi ktorym to nedovoli zdravie alebo ine problemy. Niekto opatruje niekoho...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nějak jste se zacyklovali. Nejsem nábožný fanoušek elektra ani doprovodného socialismu, ale přecejen bych tu uvítal spíš něco k technice samotné.
Na posledních 5 stránkách jsou stále stejné příspěvky, dokola vyjasňující, že se nikdo nepohne názorově ani o píď.
Cena pro vítěze diskuse se zřejmě udělovat nebude.
Na posledních 5 stránkách jsou stále stejné příspěvky, dokola vyjasňující, že se nikdo nepohne názorově ani o píď.
Cena pro vítěze diskuse se zřejmě udělovat nebude.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe