EU chce nariadit vyrabat len elektromobily. Pre chudobnych je to drahe a pre bohatych ako je petr, to nedava zmysel ani cenovo ani vyuzitim. Zariadil si si bohaty zivot ako si chcel, ale mas objednane dalsie spalovaky. Ked uz nebudu, budes musiet kupit elektromobil, ktory nedava zmysel.
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Bohatý nejsem (kde začíná ta hranice?), ale auto si muzu dovolit. Hloupá dedukce z toho, ze si někdo muže dovolit auto.
Až budou povinné elektromobily, doufám, ze už nebudu muset nikam jezdit. Mluví se o 2035, dalších 10-15-20 let můžeš kupovat bazarova auta a par let je provozovat. Nedostaneš se s nimi do center měst, ale to te na dedine asi trápit nemusí. Pak už tu asi nebudeš ani ty.
Až budou povinné elektromobily, doufám, ze už nebudu muset nikam jezdit. Mluví se o 2035, dalších 10-15-20 let můžeš kupovat bazarova auta a par let je provozovat. Nedostaneš se s nimi do center měst, ale to te na dedine asi trápit nemusí. Pak už tu asi nebudeš ani ty.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Spalovacie auto ma dalsiu vyhodu, ze mozem tankovat napr iba 5l benzinu 5x za den a nechat auto v garazi 30 rokov s praznou nadrzou. Na privese si doveziem kanistre benzinu tam kde nieje vobec elektricka siet a ani tam nemusim kupovat solar ktory dava energiu len cez den a to co uklada do nejakeho uloziska vzdy su straty. V petflasi sme mali benzin do kosacky a pomohol aj autu. Akumulatoru vadi nabite na 100% a nepouzivanie, alebo vybitie pod 15% a tiez nepouzivanie. Vysiel s predajne na novom aute a po ceste domov vzplanula baterka. Dalsi mal uz takmer vybitu bateriu a bol na ceste daleko do civilizacie a stresovito sa snazil setrit. 10kg benzinu dokaze pohanat auto 200km a vydrzi v kanistri dlhsie nez energia v baterke ktorej sa pri nabijani 1/5 strati. 10kg lithiovych clankov naviac v zime 200km neprejde. V ruke vo flaske mozem doniest aj 1,5l benzinu a nieco na tom prejdem. Elektrinu v ruke neodnesiem. Baterka by bola tazka a neda sa len tak vymenit a keby aj ano, kam s tou vybitou? Bude stale tazka a zaberat miesto a po 10 rokoch uz bude slabo pouzitelna. Spaleny benzin uz nemam a kanister plni ucel uz 25 rokov na 100%
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Sorry, řešíš fakt píčoviny. Jedno velkého spiknutí zlé EU proti tobě a tvému regionu. Good luck.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Upřímně moc netuším, co je ta Tvá hladná dolina, ale ono je to vlastně jedno. Klidně se mohou odstěhovat všichni. Pokud je to takévé peklo jaké popisuješ, tak se nic nestane. Ostatní jsou výmluvy.Twisted píše: ↑ned 13 lis 16:40Odstahovat sa a nechat starych rodicov a ostatnych pribuznych bez pomoci? Ludia myslia aj na rodinu a priatelov. Deti tam maju kamaratov. Cely okres sa ma vystahovat? Kam? Pre vsetkych nie je prace v hlavnom meste a ti z jedneho okresu maju pribuznych v druhom okrese, vsetko to spolu navazuje. Ide mi o celok. Jeden sa odstahuje kupi si drahe auto a ostatni? Asi ste nikdy neboli v hladovej doline?
Kolik z těch 217T lidí bere prachy bokem? V CZ skoro všichni na min. mzdě.
Méně než průměrnou mzdu bere cca 70% lidí víceméně bez ohledu na to kde žije.
Tohle vlastně popisuješ docela luxusní život. 4 děti, hypotéka, stavíš dům, kabelovka...Twisted píše: ↑ned 13 lis 19:41Zabudate ze ludia splacaju hypoteky, maji 4 deti, platia si aj doplnkovy dochodok, poistenia,platia energie, kablovku, telefony, jedlo, darceky, spotrebice, dovolenku, bicykel, oblecenie, lieky, su na neschopenke, ocrke, stavaju dom, partnerka je nezamestnana, alebo mala rakovinu, mozgovu prihodu a je na invalidke a treba ju vozit autom k lekarovi, takze aj ked maju o 300€ viac nez minimana, stale si nemozu kupit elektromobil za 40 000€. Alebi niekto plati 300€ alimenty z 1000€ platu a este ma dalsie svoje telesne postihnute deti.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Min. mzda v ČR = že za člověka zaměstnavatel platí socku a zdrávku. Příjem těch lidí je jinde. Klasicky zaměstnanci v pohostinství. Pár jich znám, co berou něco málo nad minimum a 2-3x ročně lítaj na Maledivy nebo Bali.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
"Luxusny" zivot, lebo nevyhadzujem na predrazeny elektromobil. Uz tu ini popisovali, ako sa zije na Slovensku. Ludia chcu kupit aj ine veci, dovolenky, nie vsetky peniaze, ak ich aj zarabaju bokom minut na elektromobil.
Zaujimave to mate v CR, ked zamestnanec pohostinstva lieta na Bali. Na Slovensku su rozdiely medzi bohatymi a chudobnymi ovela vacsie a tych chudobnych je viac. Slovensko je iba otrocka montovna kde cast ludi robi na 3 zmeny alebo 12ky za 800€ a aj v statnej sprave maju tolko. A ten zvysok to su milionari.
Elektromobily horia castejsie pri nabijani, teda v blizkosti obydli, v garazi. Spalovaky na dialnici, alebo cerpacke. Na sidlisku len ked ich niekto umyselne podpali.
Vypnute spalovacie auto sa v garazi nema preco vznietit, to je vynimocne. Elektro musi byt v tej garazi logicky pod prudom bez dozoru, aby sa mohlo nabijat. V Nemecku maju zakaz vjazdu do niektorych garazi. A v podzemnej garazi panelaku nebyvaju cerpacky benzinu. Ludi su podvedome zvyknuti, ze suchy clanok v hodinkach ci kalkulacke je neskodny a vsetky baterie pokladaju za neskodne a dovolia sa a nimi hrat aj detom.
Ziadne spiknutie EU. Iba biznis. Ja na ich mieste by som robil to iste. Nevieme ake technologie maju vyrobcovia v trezoroch. Zatial je lithiovy clanok ako ho pozname, velmi nedokonaly. Sef nokie kedysi povedal, ze mohli hned do prvych gsm telefonov davat farebne displeje, ale chceli zdvojnasobit trh a najprv vypustili do predaja ciernobiele displeje.
Netreba sa hadat na financnych nazoroch, pretoze mame obaja pravdu. Iba kazdy zije inde. V Somalsku ci Afganistane si tiez nepomozu zlepsit zivot. Nie vzdy to zavisi od sameho seba. A nie je ani mozne natlacit do Nemecka dalsie 2 miliardy ludi, aby mal kazdy z nich dobre platenu pracu a luxusnu vilku. Neviem si predstavit polovicu Slovenska ako pustatinu bez jedineho cloveka vsetci odtial aj po porazke ci inteligencne slabsi co vedia robit len s lopatou by sli prosit o 3000€ plat a byvanie v Bratislave.
Vidno, ze ludia auta nechcu kupovat
https://www.autoforum.cz/predstaveni/te ... ym-tempem/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Mzda nemzda, mne skor chyba nejaky ten ciel elektromobility.
Znizenie lokálneho znecistenia? V momente ked mi pod oknami dymi uholna teplaren? Železiarne na plyn? Domy kuriace tuhým palivom? Asi by bolo o dosť vyhodnejsie elektrifikovat najskor to.
Znizenie znecistenia celkovo? Tam to skrz baterie a zdroje energie nevychadza tiez
Znizenie závislosti na dovoze fosílnych paliv? Nevsimol som si ze by sme vo výrobe baterii a v tazbe tazkych kovov boli sebestacni.
Znizenie lokálneho znecistenia? V momente ked mi pod oknami dymi uholna teplaren? Železiarne na plyn? Domy kuriace tuhým palivom? Asi by bolo o dosť vyhodnejsie elektrifikovat najskor to.
Znizenie znecistenia celkovo? Tam to skrz baterie a zdroje energie nevychadza tiez
Znizenie závislosti na dovoze fosílnych paliv? Nevsimol som si ze by sme vo výrobe baterii a v tazbe tazkych kovov boli sebestacni.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A hlavně - Evropa se podílí kolika % na světovém znečištění? 6 nebo 8? Tak nevím, zda to naše snižování něco změní.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Nějaké jednotky procent to jsou. Ale na druhou stranu Evropa je docela pidi, takže to tak nějak do průměru odpovídá.
A nutno říci, ze celkové emise jsou nějaké, ale i na tech se auta podílejí jen nějakým zanedbatelným procentem.
A nutno říci, ze celkové emise jsou nějaké, ale i na tech se auta podílejí jen nějakým zanedbatelným procentem.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW