Elektromobita a autorevue.cz
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobita a autorevue.cz
petr: když náhodou používáš vlastní kabely a prší, je to ještě větší žůžo - celý zaprasený a pak ty mokré kabely v kufru, třeba vedle nákupu z Globu v papírových taškách
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobita a autorevue.cz
No, přesně ty kabely a tuhle situaci jsem myslel.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobita a autorevue.cz
Přední kufr a nákup z Globu zůstane netknutý
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobita a autorevue.cz
Ne všechna auta to tak mají.
Navíc ono stačí za mokra/deště ty kabely uklízet ;-(
Navíc ono stačí za mokra/deště ty kabely uklízet ;-(
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobita a autorevue.cz
... stále mám pocit že sa na tomto webe na elektromobily pozerá príliš často z politického hľadiska a naopak na klasické vozidlá z pohľadu toho správneho "petrolheadoveho".
Svojim príspevkom som chcel poukázať na dobre a príjemnejšie stránky elektromobilov. Samozrejme s násilným pretláčaním nijak nesúhlasím ale to fanúšika áut, ktorý rád číta autoforum nemusí zaujímať v prvom rade.
Z4M coupé bolo výnimočné auto, ktoré tiež malo dojazd medzi tankovanie maximálne 300km, nebolo priestranné, ale kvôli "niektorým" vlastnostiam je to výnimočné auto. elektromobily majú tiež veľa príjemných vlastností a to som chcel redakcii odkázať
Svojim príspevkom som chcel poukázať na dobre a príjemnejšie stránky elektromobilov. Samozrejme s násilným pretláčaním nijak nesúhlasím ale to fanúšika áut, ktorý rád číta autoforum nemusí zaujímať v prvom rade.
Z4M coupé bolo výnimočné auto, ktoré tiež malo dojazd medzi tankovanie maximálne 300km, nebolo priestranné, ale kvôli "niektorým" vlastnostiam je to výnimočné auto. elektromobily majú tiež veľa príjemných vlastností a to som chcel redakcii odkázať
ex BMW 320d e46 1999
ex BMW 540i e39 1997
ex BMW 330i e90 2006
ex BMW M635Csi 1984
Ex BMW M2 competition 2019
Ex BMW Z4m coupé 2006
Ex BMW e87 130i quaife
Ex BMW 530i e39
Enyaq 80x
Vw Touareg
ex BMW 540i e39 1997
ex BMW 330i e90 2006
ex BMW M635Csi 1984
Ex BMW M2 competition 2019
Ex BMW Z4m coupé 2006
Ex BMW e87 130i quaife
Ex BMW 530i e39
Enyaq 80x
Vw Touareg
Re: Elektromobita a autorevue.cz
Tak tady nejsi na “tomto webe”, ale na diskusním fóru. Tady nikdo nic netlaci, jen lidi sděluji své názory (nezávisle na redakci píšící články).
Za jak dlouho bylo to Z4M po tech 300km ready na dalších 300km? To je to, co mnohým (nejen zde) na EL vadí. A mě zatím taky na to, abych si ho pořídil.
Za jak dlouho bylo to Z4M po tech 300km ready na dalších 300km? To je to, co mnohým (nejen zde) na EL vadí. A mě zatím taky na to, abych si ho pořídil.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobita a autorevue.cz
Kolikrát do měsíce potřebuješ v kuse ujet 600 km?
Re: Elektromobita a autorevue.cz
Ja 0x. Az bude srovnatelny auto jako treba ta A4/Q5 na el za stejny prachy tak klidne. Tesla to ale urcite neni, Audi Q4 taky ne.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobita a autorevue.cz
600 ne. Ale Pha - Ova dělám. A ne vždy je čas někde nabíjet. Zvlášť, když tě zdrží nějaká kolona nebo objížďka.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobita a autorevue.cz
Jezdím často Praha - Ostrava, Praha - střední/jižní Slovensko. A i když na tom Slovensku mívám třeba tříhodinové obchodní jednání, není tam kde nabíjet. Takže těch 2x500km nepotřebuju jet na jeden zátah, mám mezi tím pracovní jednání, ale pak bych musel řešit, kde cestou zpět nabíjet.
A ano, jezdím pravidelně i větší dálky, několikrát ročně Praha-Livorno se třemi malými pauzami (1x tankování, 2x kafe+WC, celkem tak 20-30 minut pauzírování).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW