Elektromobita a autorevue.cz

O všem co se týká našeho webu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

petr: když náhodou používáš vlastní kabely a prší, je to ještě větší žůžo - celý zaprasený a pak ty mokré kabely v kufru, třeba vedle nákupu z Globu v papírových taškách ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od petr_riha »

řidičBOB píše: sob 05 lis 09:52 když náhodou používáš vlastní kabely ...
No, přesně ty kabely a tuhle situaci jsem myslel.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od Sajmik »

Přední kufr a nákup z Globu zůstane netknutý :)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

Ne všechna auta to tak mají.
Navíc ono stačí za mokra/deště ty kabely uklízet ;-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
martin46
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 26 pro 20:35

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od martin46 »

... stále mám pocit že sa na tomto webe na elektromobily pozerá príliš často z politického hľadiska a naopak na klasické vozidlá z pohľadu toho správneho "petrolheadoveho".

Svojim príspevkom som chcel poukázať na dobre a príjemnejšie stránky elektromobilov. Samozrejme s násilným pretláčaním nijak nesúhlasím ale to fanúšika áut, ktorý rád číta autoforum nemusí zaujímať v prvom rade.

Z4M coupé bolo výnimočné auto, ktoré tiež malo dojazd medzi tankovanie maximálne 300km, nebolo priestranné, ale kvôli "niektorým" vlastnostiam je to výnimočné auto. elektromobily majú tiež veľa príjemných vlastností a to som chcel redakcii odkázať :)
ex BMW 320d e46 1999
ex BMW 540i e39 1997
ex BMW 330i e90 2006
ex BMW M635Csi 1984
Ex BMW M2 competition 2019
Ex BMW Z4m coupé 2006
Ex BMW e87 130i quaife
Ex BMW 530i e39
Enyaq 80x
Vw Touareg
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od petr_riha »

Tak tady nejsi na “tomto webe”, ale na diskusním fóru. Tady nikdo nic netlaci, jen lidi sděluji své názory (nezávisle na redakci píšící články).

Za jak dlouho bylo to Z4M po tech 300km ready na dalších 300km? To je to, co mnohým (nejen zde) na EL vadí. A mě zatím taky na to, abych si ho pořídil.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od Sajmik »

Kolikrát do měsíce potřebuješ v kuse ujet 600 km?
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3389
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od mattonecz »

Ja 0x. Az bude srovnatelny auto jako treba ta A4/Q5 na el za stejny prachy tak klidne. Tesla to ale urcite neni, Audi Q4 taky ne.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

600 ne. Ale Pha - Ova dělám. A ne vždy je čas někde nabíjet. Zvlášť, když tě zdrží nějaká kolona nebo objížďka.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od petr_riha »

Sajmik píše: stř 09 lis 09:19 Kolikrát do měsíce potřebuješ v kuse ujet 600 km?
Jezdím často Praha - Ostrava, Praha - střední/jižní Slovensko. A i když na tom Slovensku mívám třeba tříhodinové obchodní jednání, není tam kde nabíjet. Takže těch 2x500km nepotřebuju jet na jeden zátah, mám mezi tím pracovní jednání, ale pak bych musel řešit, kde cestou zpět nabíjet.

A ano, jezdím pravidelně i větší dálky, několikrát ročně Praha-Livorno se třemi malými pauzami (1x tankování, 2x kafe+WC, celkem tak 20-30 minut pauzírování).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Odpovědět