Rok uvedení může hrát roli.
Nicméně 93 vs 91%, 86 vs. 78% u dětí, atd. to jsou hodnoty, které jsou fajn, ale... je třeba je umět interpretovat Navíc jsou skoro shodné.
- každý člověk je jiný (působí na něj náraz jinak)
- dětské sedačky nejsou stejné
- faktor (ne)správně nastavené židle
- a hlavně, asi jsem neviděl nehodu, která by přesně simulovala náraz crashtestu (aneb o centimetr vedle, o pár kmh jiná rychlost a výsledek by mohl být zcela jiný).
Závěrem, není asi důvod, aby jedno z těchto dvou aut bylo výrazně bezpečnější nebo nebezpečnější, jsou ± rovnocenné. Na EU trhu nejsou vyloženě nebezpečná auta (bavíme se o nových, resp. pár let starých), větší roli než bezpečnost hraje fyzika (hmotnost, deformace).
Crash testy
Re: Crash testy
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Crash testy
stejně bude většinou lepší bourat v tom passatu pač je větší a těžší. když to ale pošleš do zdi tak je lepší být lehkej
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw