Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2742
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Psal jsem to na fejsbůku, ale dám to i sem...
Asi by se autor článku Jíří Soukup z TestyOjetin měl do toho kamionu někdy posadit, aby věděl jak to ve skutečnosti s tím zdržováním je - pak by možná nepsal podobně nesmyslné články.
Pro příklad třeba uvedu ten fakt, že spousty řidičů OA jede zbytečně pomalu, kdy za sebou udělají šňůru kamionů, nebo takto pomalu jedou v levém/středním pruhu, čímž je zase nemůžou předjet ani ostatní řidiči osobních aut.
Dalším jevem bývá nepoužití připojovacího pruhu a okamžité cpaní se do pravého, čímž nutí tu vytvořenou kolonu kamionů přibrzdit - a kdo ví co je "fantomova kolona" tak ví, že 10. kamion v tý koloně reálně musel zastavit.
A co se děje u sjezdů? Jedu si svou povolenou rychlostí, ze středního pruhu se přede mě zařadí osobní auto - a hamt na brzdy, protože sjíždí. A zase - fantomova kolona na světě.
No a ne každej má čas a náladu v tom pravém pruhu být součástí ony fantomovy kolony - takže se dá do levého pruhu a jede.
A k té samotné jízdě v levém pruhu - ten pruh je úplně normální, těch 80 se tam dá jet kamionem úplně normálně... Teda dalo by se, kdyby před ním nejelo osobní vozidlo pomaleji.
Vzkaz od kamioňáků nejen z Prahy: „Řidiči, už se proberte. Blokujete si Prahu každý den“!
Naučte se jezdit plynule, včas měnit jízdní pruh, naučte se používat plynový pedál, mít rozestupy a zipovat. A ona nebude existovat nutnost jezdit v levém pruhu
Vše výše napsané neplatí jen o vnitřním obchvatu Prahy, ale i o D0 (Pražský okruh) a vlastně tak nějak všude...
https://www.testyojetin.cz/zajimavosti/ ... _ryXAHrSOI
Asi by se autor článku Jíří Soukup z TestyOjetin měl do toho kamionu někdy posadit, aby věděl jak to ve skutečnosti s tím zdržováním je - pak by možná nepsal podobně nesmyslné články.
Pro příklad třeba uvedu ten fakt, že spousty řidičů OA jede zbytečně pomalu, kdy za sebou udělají šňůru kamionů, nebo takto pomalu jedou v levém/středním pruhu, čímž je zase nemůžou předjet ani ostatní řidiči osobních aut.
Dalším jevem bývá nepoužití připojovacího pruhu a okamžité cpaní se do pravého, čímž nutí tu vytvořenou kolonu kamionů přibrzdit - a kdo ví co je "fantomova kolona" tak ví, že 10. kamion v tý koloně reálně musel zastavit.
A co se děje u sjezdů? Jedu si svou povolenou rychlostí, ze středního pruhu se přede mě zařadí osobní auto - a hamt na brzdy, protože sjíždí. A zase - fantomova kolona na světě.
No a ne každej má čas a náladu v tom pravém pruhu být součástí ony fantomovy kolony - takže se dá do levého pruhu a jede.
A k té samotné jízdě v levém pruhu - ten pruh je úplně normální, těch 80 se tam dá jet kamionem úplně normálně... Teda dalo by se, kdyby před ním nejelo osobní vozidlo pomaleji.
Vzkaz od kamioňáků nejen z Prahy: „Řidiči, už se proberte. Blokujete si Prahu každý den“!
Naučte se jezdit plynule, včas měnit jízdní pruh, naučte se používat plynový pedál, mít rozestupy a zipovat. A ona nebude existovat nutnost jezdit v levém pruhu
Vše výše napsané neplatí jen o vnitřním obchvatu Prahy, ale i o D0 (Pražský okruh) a vlastně tak nějak všude...
https://www.testyojetin.cz/zajimavosti/ ... _ryXAHrSOI
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Hmmm…a platí to i pro těch x Einsteinů, co se mi na dálnici za cestu do HU namrdalo do levého 100m před čumákem a pak x minut předjížděli?? Nebo to je úplně v pohodě?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2742
- Registrován: pát 06 lis 22:10
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
To, že je mnoho řidičů OA, co nezvládají základní úkony, je fakt. Aut je mnohem více na silnicích, než kamionů, takže i procento a tím pádem i četnost výskytu, nějaká bude.
Připojovat se neumí obecně - každý den to zažívám na nájezdu od Berouna na D5. Připojovák dlouhý jak Lovosice, ale 99% řidičů (a je jedno co maj pod zadkem) se řadí, jakmile skončí plná. A nezřídka se stane, že když dám v připojováku plný a na konci se zařadím, tak na mne blikají nebo troubí, když je míjím.
Připojovat se neumí obecně - každý den to zažívám na nájezdu od Berouna na D5. Připojovák dlouhý jak Lovosice, ale 99% řidičů (a je jedno co maj pod zadkem) se řadí, jakmile skončí plná. A nezřídka se stane, že když dám v připojováku plný a na konci se zařadím, tak na mne blikají nebo troubí, když je míjím.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2742
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Hele o to nepolemizuju.
V případě tý Jižní spojky jsou i problém krátký připojováky (od Skalky) nebo třeba semafory za sjezdem (exit Švehlova), co natáhnou kolonu do pravého pruhu - v kterým jedou (ehm, stojí) kvůli tomu i kamiony.
A každej se je snaží objet a dostat se na ten exit - kterej stojí a celej problém se tím jen prohlubuje.. Ono i kdyby se řadil včas do pravého - musí v tom středním slušně brzdit a udělá se špunt tam, jen o XY metrů dřív.
A než se kolona kamionů rozjede, mezitím jich přijede do té kolony dalších XY.
Takže se pak nelze prostě divit, že to někdo s kamionem vezme středním/levým pruhem, aby objel exitující auta, nebo aby naopak uhnul těm v připojováku
To samý platí i na D0, zejména v úseku D5 - Barrandov, kde se děje přesně to samý
Řešení by bylo - kamiony uprostřed, pravej pruh pouze pro najíždějící/sjíždějicí auta a levej pro osobáky (stačil by úsek Spořilovská - Hostivař)
Akorát že by to nefungovalo - každej druhej byl jel v tom levým do poslední chvíle, pak přes pruh s kamionama na exit a v tom krajním pravém by se taky museli nějak předjíždět, protože přece nepojedou ve frontě
A neříkám - i kamiony by tam dělali kraviny
V případě tý Jižní spojky jsou i problém krátký připojováky (od Skalky) nebo třeba semafory za sjezdem (exit Švehlova), co natáhnou kolonu do pravého pruhu - v kterým jedou (ehm, stojí) kvůli tomu i kamiony.
A každej se je snaží objet a dostat se na ten exit - kterej stojí a celej problém se tím jen prohlubuje.. Ono i kdyby se řadil včas do pravého - musí v tom středním slušně brzdit a udělá se špunt tam, jen o XY metrů dřív.
A než se kolona kamionů rozjede, mezitím jich přijede do té kolony dalších XY.
Takže se pak nelze prostě divit, že to někdo s kamionem vezme středním/levým pruhem, aby objel exitující auta, nebo aby naopak uhnul těm v připojováku
To samý platí i na D0, zejména v úseku D5 - Barrandov, kde se děje přesně to samý
Řešení by bylo - kamiony uprostřed, pravej pruh pouze pro najíždějící/sjíždějicí auta a levej pro osobáky (stačil by úsek Spořilovská - Hostivař)
Akorát že by to nefungovalo - každej druhej byl jel v tom levým do poslední chvíle, pak přes pruh s kamionama na exit a v tom krajním pravém by se taky museli nějak předjíždět, protože přece nepojedou ve frontě
A neříkám - i kamiony by tam dělali kraviny
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Ono by taky bylo řešení, kdyby kamiony v pravém nestály na tom žlutém šrafování. To by pak OA v pohodě na exit sjelo a nemuselo zastavit prostřední pruh, že?!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2742
- Registrován: pát 06 lis 22:10
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Ne vždy. Já sjíždím často na Zahraďák a tam je to rovně volný. Akorát se tam nedostanu, protože na šrafování stojí dement.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2742
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Ono při skákání v koloně je na prd, že to šrafování ani nevidíš a ani vpravo sjezd - ve výhledu máš akorát tak kisnu kamionu před sebou. A většina to tam moc dobře nezná a jede tam jednou za uherskej rok.
Na nájezdech se na ně postavit musíš - protože kdy to neuděláš, nikdy už nepopojedeš, neustále tam budou najíždět auta (to mám připravený i do videa)
Ale pořád je tu otázka, proč tam ta kolona vůbec je. Celá spojka je volně průjezdná, a stejně to tam stojí.
Což právě popisuju v té svoji eseji
Na nájezdech se na ně postavit musíš - protože kdy to neuděláš, nikdy už nepopojedeš, neustále tam budou najíždět auta (to mám připravený i do videa)
Ale pořád je tu otázka, proč tam ta kolona vůbec je. Celá spojka je volně průjezdná, a stejně to tam stojí.
Což právě popisuju v té svoji eseji
Chápeš to?