Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Petr: Krásná teorie. Co třeba podobně tvrdě postupovat v jiných oboech? Rozdávat milionové pokuty za Švarc u IT nebo právníků, nebo u IT a právníků hlídat práci v noci, hlídání zákoníku práce (povinná přestávka mezi směnami), co si podobně tvrdě posvítit na doktory? Přepracovaný doktor je imo nebezpečnější než řidič MKD s hodinu přešvihlým výkonem.
Ono ale kopat do řidičů je snadné. Většinou to nejsou žádní lumeni, jsou každý den na očích a jejich přestupky jsou mnohdy velmi obtěžující...
Ale ruku na srdce, kdo jede 100% podle pravidel?
Ono ale kopat do řidičů je snadné. Většinou to nejsou žádní lumeni, jsou každý den na očích a jejich přestupky jsou mnohdy velmi obtěžující...
Ale ruku na srdce, kdo jede 100% podle pravidel?
2.9T RWD
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A jestli si někdo myslí, že těch 45min přestávka něco spasí - tak je to naivní idiot a debil. Za prvé čumění do blba kdesi u krajnice fakt není pauza a za druhé drtivá většina těch natočených pauz probíhá když vozidlo stojí, ale řidič normálně vykonává pracovní činnost - někteří si ji udělaj i v koloně.Tj. 4,5h jízda + 45min přestávka + 1,5h jízdy.
Ale neříkám - jinak to moc ošetřit nejde, aby se nedalo jet v kuse třeba těch 6h. Leč bazírovat na minutách a hrotit to je taky nesmysl - například uznávat i pauzu 4x20min a netrvat na 15+30
Úplně se opomíjí kvalita přestávky a odpočinku.
Odpočinek doma s přetaženou jízdou je kvalitnější, než dodržení jízdy na minuty se spaním na pumpě v autě
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
HondaMan: Co doktoři, ale co třeba takovej fíra. Je běžná praxe, že fíra zatím dřepí přes 12h, bo má dva fleky.
Řidič je práce, která totálně vylučuje mít ve stejném oboru brigádu.
Doktor klidně může mít noční ve špitále, přes den svou praxi a makat 25h denně.
Ale tím neříkám, že má řidič taky takhle dělat - je dobře že to aetr chrání a řeší. Ovšem moc se bazíruje na nepodstatných detailech... Přitom by stačilo, kdyby orgán měl volnější ruku a pokutoval dle svého uvážení
Řidič je práce, která totálně vylučuje mít ve stejném oboru brigádu.
Doktor klidně může mít noční ve špitále, přes den svou praxi a makat 25h denně.
Ale tím neříkám, že má řidič taky takhle dělat - je dobře že to aetr chrání a řeší. Ovšem moc se bazíruje na nepodstatných detailech... Přitom by stačilo, kdyby orgán měl volnější ruku a pokutoval dle svého uvážení
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak švarc nikoho v IT neohrožuje na životě. Ale pro mě za mě, klidně ano. Máme všechny lidi zaměstnané a odvádíme za ně všechny odvody, byť nás to stojí ranec peněz. Máme konkurenční nevýhodu ve vyšších mzdových nákladech, a co?HondaMan píše: ↑pon 10 říj 08:23 Petr: Krásná teorie. Co třeba podobně tvrdě postupovat v jiných oboech? Rozdávat milionové pokuty za Švarc u IT nebo právníků, nebo u IT a právníků hlídat práci v noci, hlídání zákoníku práce (povinná přestávka mezi směnami), co si podobně tvrdě posvítit na doktory? Přepracovaný doktor je imo nebezpečnější než řidič MKD s hodinu přešvihlým výkonem.
Ono ale kopat do řidičů je snadné. Většinou to nejsou žádní lumeni, jsou každý den na očích a jejich přestupky jsou mnohdy velmi obtěžující...
Ale ruku na srdce, kdo jede 100% podle pravidel?
Mého doktora (operatér) jsem viděl mnohokrát odpoledne zdrchaného, ale naštěstí operace probíhají dopol. a po obědě. Asi vědí proč Ale tak nějak mám pocit, že nepovedená operace se dá opravit (navíc na sále není ten doktor sám), když zachrápe kamioňák, moc to vrátit nejde...
A i na tebe dotaz, kde by byla ta povolená tolerance? A pokud tu toleranci prošvihnu o kousek, už by to měl být průser? Tzn. tolernace 2 hodiny OK, ale 2:10 KO (proč? Co se za těch 10 minut může stát?) Nebo povolíme i těch 2:10? A co pak 2:15? 3:00? Atd.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Psal jsem, že každý den spím doma - z ale to neznamená, že se mi nemůže stát, že přejedu výkon.
A co bych měl dělat?
Zaparkovat na pumpě a jet domu MHD (a ráno zpět?) Ano, to by byl vážně kvalitní odpočinek - nebo to o hodinu přejet, zaparkovat a spát doma?
A co bych měl dělat?
Zaparkovat na pumpě a jet domu MHD (a ráno zpět?) Ano, to by byl vážně kvalitní odpočinek - nebo to o hodinu přejet, zaparkovat a spát doma?
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: 2x týdně můžeš řídit 10 místo 9 hodin. Do toho se Ti nepočítají přestávky, které můžeš dělat při "kterékoliv" zastávce. Pokud využíváš AETR v rámci mezí, nevidím moc důvodů, aby ses tam nevešel.
Petr: Možnost prodloužení výkonu je už i v AETR. Jde o to, že je využívána jako standardní doba jízdy. Když je potřeba výjimka, tato doba už chybí. Navýšením tolerance se nic nezmění. Byla by využívána stejně.
Petr: Možnost prodloužení výkonu je už i v AETR. Jde o to, že je využívána jako standardní doba jízdy. Když je potřeba výjimka, tato doba už chybí. Navýšením tolerance se nic nezmění. Byla by využívána stejně.
2.9T RWD
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ted kaktuálně k tématu - D0 stojí, protože tam byla kolona, většina si tam dala postýlku a ted tam dodělavíaj pauzy
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Hlavně mi uniká smysl vysokých pokut, za pár minut přejetého výkonu, když kapacita parkovišť je absolutně nedostatečná. Takhle to každý zahodí, jak mu to vyjde. AETR jako každý zákon, je velice obecný a nedokáže rozumně postihnout velkou část situací v dopravě (viz. zmíněné, vynucené parkování na dálnici, protože při následné kontrole, mu to němec, rakušák atd. nemusí uznat a dělá klidně měsíc zadarmo)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Pokud ta možnost prodloužení už nyní je, pak nevím, o čem se bavíme.
Že navýšení výjimek nic neřeší, vím a snažím se na to poukazovat, protože pak se dostaneme do pokusu udělat výjimku z výjimky.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jak jsem psal - stačí mít volnou ruku a posuzovat to individuálně a nebazírovat na minutách
Je asi rozdíl když chytí jednoho řidiče a ten má přejeto za poslední měsíc 20x a druhej tam má dva prohřešky...
Ale at nekřivdím - ono se to možná i děje a věřím, že spousty příslušníků to dělá rozumně
Je asi rozdíl když chytí jednoho řidiče a ten má přejeto za poslední měsíc 20x a druhej tam má dva prohřešky...
Ale at nekřivdím - ono se to možná i děje a věřím, že spousty příslušníků to dělá rozumně
Chápeš to?