Onboard videa
Re: Onboard videa
A 80 je akosi najnižšia povolená...
Nič medzi 80 a 130 neexistuje? Ani bočné cesty mimo diaľnice? Bohužiaľ, väčšinou pomaly ešte neznamená bezpečne.
Nič medzi 80 a 130 neexistuje? Ani bočné cesty mimo diaľnice? Bohužiaľ, väčšinou pomaly ešte neznamená bezpečne.
Re: Onboard videa
1. Nikde som nepisal ze sa jednalo o ohrozenie.
2. To ano, ale co je nahla zmena rychlosti alebo smeru jazdy?
https://ja-sr.sk/sites/default/files/20 ... 8_2009.pdf
Schvalne som to skusil laicky prepocitat(ale kedze nie som sudny znalec tak to ma 0vypovednu hodnotu) a pri rozdiele rychlosti 55kmh, 0,5a max = 0,5G mi vyslo ze na ohrozenie by musel zacat obiehat vo vzdialenosti 22,92m predomnou.
Podla satelitnych map bol v tomto momente 31m predomnou
Cize podla laickeho, nepresneho prepoctu sa o ohrozenie nejednalo. Znova vsak opakujem ze zakon zakazuje aj obmedzit.
3. Je to "uz" siesty rok. Tak ci tak mam z tejto poznamky pocit ze si si moj uprimny zaujem vysvetlil ako utok.
Som tu spravne na kurze kreativneho citania?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Ne tak úplně... jakože vůbec.A 80 je akosi najnižšia povolená...
Zákon zakazuje na dálnicích a silnicích pro motorová provoz vozidel, která nejsou schopna jet po dálnici po rovině 80km/h a nesmí být jejich konstrukční rychlost pod 80km/h
Což ovšem z té definice neznamená, že těch 80 jet musí (což někdy skutečně vzhledem k počasí nejde).
Jasně, každýmu s IQ nad 100 je jasný, že na dálnici je kokotina jet tak, aby kamiony museli předjíždět....
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28101
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
…kamiony muselY, EinsteineJasně, každýmu s IQ nad 100 je jasný, že na dálnici je kokotina jet tak, aby kamiony museli předjíždět....
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28101
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
abx: dneska jsem byl na BVV a měl bych na videu tak tucet mnohem horších manévrů - z 90% bílé dodávky.
Že mne někdo omezí, už snad ani není důvod řešit.
Na zkušenosti jsem se ptal proto, že tady vystupuješ velmi sebevědomě, jak to máš teoreticky i prakticky v malíčku.
Že mne někdo omezí, už snad ani není důvod řešit.
Na zkušenosti jsem se ptal proto, že tady vystupuješ velmi sebevědomě, jak to máš teoreticky i prakticky v malíčku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Jediny rozdiel medzi tymto a desiatkami dalsich podobnych manevrov bol ten ze tu som do poslednej sekundy netusil ze nastane. To je jediny dovod preco tu pristal.
To ze z toho vznikne shitstorm na 5stran som veru necakal Tak ci tak, myslim ze je tato tema uz vycerpana. Snad.
To ze z toho vznikne shitstorm na 5stran som veru necakal Tak ci tak, myslim ze je tato tema uz vycerpana. Snad.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28101
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
tak to ale asi není chyba řidiče s přívěsem, ale chyba řidiče ve vozidle s kamerou
Nevím, proč shitstorm. Ty ses chtěl pochlubit nějakým akčním videem, jak tě někdo ohrozil a málem poslal ze silnice a ono to tak vlastně vůbec nebylo. Maximálně tě omezil, což dneska dělá prakticky každý a počítám, že ty občas taky.
Nevím, proč shitstorm. Ty ses chtěl pochlubit nějakým akčním videem, jak tě někdo ohrozil a málem poslal ze silnice a ono to tak vlastně vůbec nebylo. Maximálně tě omezil, což dneska dělá prakticky každý a počítám, že ty občas taky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
A ja znova netvrdim opak
Ak by som som sa chcel pochvalit akcnym videom, tak este 1-2sekundy podrzim plyn, dobrzdim mu v narazniku za piskania pneumatik. Nasledne ho zacnem obiehat z prava(okolo 23. sekundy na to bolo miesta az az) a video nazvem "skurveny madar bez spatakov" miesto "I didn't see that coming" a sucheho konstatovania ze ma nevidel vo spataku.
Jedine s cim nesuhlasim je Petrovo tvrdenie ze ma nemohol obmedzit lebo som nebol v lavom pruhu. To je vyslovene klamstvo. Je uplne irelevantne v ktorom pruhu som bol.
Ak by som som sa chcel pochvalit akcnym videom, tak este 1-2sekundy podrzim plyn, dobrzdim mu v narazniku za piskania pneumatik. Nasledne ho zacnem obiehat z prava(okolo 23. sekundy na to bolo miesta az az) a video nazvem "skurveny madar bez spatakov" miesto "I didn't see that coming" a sucheho konstatovania ze ma nevidel vo spataku.
Jedine s cim nesuhlasim je Petrovo tvrdenie ze ma nemohol obmedzit lebo som nebol v lavom pruhu. To je vyslovene klamstvo. Je uplne irelevantne v ktorom pruhu som bol.
Re: Onboard videa
No mne samozrejme pride to ze to tak je.
Ako citoval cico vyssie
Ale rad sa necham poucit.
Ako citoval cico vyssie
= v momente ked kvoli autu ktore na dialnici obehuje predomnou musim menit rychlost, tak ma obmedzilo. Ak zacnem obehovat kamion 140tkou, a doleti ma auto zozadu iduce 250+ ktore som pri zacati manevru ani nemal v dohlade, tak som ho tak isto obmedzil.n) neobmedzením povinnosť účastníka cestnej premávky počínať si tak, aby inému účastníkovi cestnej premávky neprekážal,
Ale rad sa necham poucit.