Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To je ve všech oborech. Prostě zvyk mít někoho za prdelí, kdo problém vyřeší. Známej má firmu cca o 20 lidech (obor prodej aut) a taky furt za ní chodí a potřebují s něčím poradit - s něčím, co by vyřešili sami.
Já bych zaměstnávat nikoho nechtěl. Radši budu chudej a mít klid
Další věc je, že zaměstnanec má furt pocit, že je okrádán
Já bych zaměstnávat nikoho nechtěl. Radši budu chudej a mít klid
Další věc je, že zaměstnanec má furt pocit, že je okrádán
Chápeš to?
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2161
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zaměstnavatel ten pocit nemá. On je.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Těch příběhů je nespočet. Mohu také pár přidat.
Řidič dojel zadal do mapy Mnichov, navigace ho dovedla do München. Zaparkoval mezi obytnými domy, řekl že nebude sloužit náckům a už ho nikdy nikdo neviděl.
Řidič dojel do Portugalska, zaparkoval, šel na pláž a zapomněl, kde má kamion.
Řidič přijede na rampu a začne dělat 11 hod pauzu a odmítá odjet.
Najmeš řidiče, čekáš na něj týdny či měsíce, přijde se svačinou, zjistí že v autě není lednice (jezdil kolem komína), otočí se na podpatku a odchází.
Debilů co dělají zbytečný bordel na vy/nakládce nespočet.
Řidič, který je po roce v nemocnici a rekonvalescenci do týdne rozbije kamion na stejném místě.
Terminal handling, který nezatahuje nohy u návěsu a za směnu ohne nohy na 50 návěsech a u poloviny z nich zničí i zadní vrata, protože na rampu jede "na kontakt".
Řidič dojel zadal do mapy Mnichov, navigace ho dovedla do München. Zaparkoval mezi obytnými domy, řekl že nebude sloužit náckům a už ho nikdy nikdo neviděl.
Řidič dojel do Portugalska, zaparkoval, šel na pláž a zapomněl, kde má kamion.
Řidič přijede na rampu a začne dělat 11 hod pauzu a odmítá odjet.
Najmeš řidiče, čekáš na něj týdny či měsíce, přijde se svačinou, zjistí že v autě není lednice (jezdil kolem komína), otočí se na podpatku a odchází.
Debilů co dělají zbytečný bordel na vy/nakládce nespočet.
Řidič, který je po roce v nemocnici a rekonvalescenci do týdne rozbije kamion na stejném místě.
Terminal handling, který nezatahuje nohy u návěsu a za směnu ohne nohy na 50 návěsech a u poloviny z nich zničí i zadní vrata, protože na rampu jede "na kontakt".
2.9T RWD
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ten s tou svačinou je dobrý týpek
Ad Portugalsko: nemáte ve vozech GPS? Nebo máte a jen jste museli s vystopováním auta pomoci?
Ad Portugalsko: nemáte ve vozech GPS? Nebo máte a jen jste museli s vystopováním auta pomoci?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ale ono to takhle prostě je. Na běžný problémy typu bordel v organizaci "včera jelo prázdný auto kolem a dneska ráno se tam posílá pro zboží" postupně vyzraješ. Respektive nastavíš systém tak, aby se to prostě stávat "nemohlo". Jenže určitý druhy selhání neodhalíš. Respektive pochopíš, že frázi "takhle blbej nikdo neni" nejde v praxi užít. Dycky je někdo minimálně "takhle blbej", ale spíš přijde s něčím ještě jedinečným.
Abych nekydal jenom na řidiče, něco z jinýho oboru.
Pro zákaznika se vyráběla sestava ve dvou variantách. Řeknemě A a poté A+1 s přídavnými, napevno připojenými, komponenty.
Zákazník měl vyhotoven plný návěs A+1, na základě objednávky, připravený k expedici, EXW.
Přišla objednávka na A, s tím, že se hodně spěchá. Samozřejmě, bychom to stihli vyrobit v rámci přislíbeného lead time, nicméně vedoucí směny s absolutně kamenou tváří přišel s tím, že nechá vybalit ty A+1, všechy "+1" nechá uřezat, pošle to zákošovi a poté nechá ty A+1 vyrobit znovu. Na otázku, kdo to zaplatí, řekl, že je to úplně v pohdoě, že to stihne v rámci pracovní doby...
Montážní dělník si samovolně zvýšil pracovní teplotu stroje, protože se mu líbilo, že mu to pak víc topí na nohy. 3/4 směny samozřejmě vyráběl absolutní zmetky. Nepřišlo mu to divný.
Mimochodem, německej výletník to dneska ráno zakončil přiznáním, že si včera kolem dvanáctý vytrhl mýtnou krabičku z elektriky. A že jako tušil, že by tak jet asi neměl ale už si neporadil. Tak jsem to za něj dneska byl doplácet. Zbytečně najezdil asi 150-180km. Vynásobit mu to komerční sazbou, tak chodí tejden do práce zadarmo...
Každopádně mám autentickou radost, že kluk přišel, posranej až za ušima, věděl, že se to včera jako fest nepovedlo a slíbil, že se pokusí zlepšit. Ani to není standardem a proto z toho mám radost.
Druhej řidič z úvodního postu dneska vřískal na dispečera, že se kurva měl dneska vracet brzo domů a že nemá čas se tim převozem zdržovat.
Naposledy upravil(a) Stepan dne čtv 01 zář 12:25, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak jasně, řidič, ale když chce být doma, proč by něco vozil.. co na tom nechápeš...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2828
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ale to je takový že zjistil že ta práce není pro něj a tak šel no.Řidič dojel zadal do mapy Mnichov, navigace ho dovedla do München. Zaparkoval mezi obytnými domy, řekl že nebude sloužit náckům a už ho nikdy nikdo neviděl.
U nás takhle zmizí při zácviku - hele zastav mi tady, já si skočím koupit něco k jídlu. A už nepřijde
Tak ale to asi není nic divnýho - pokud tam dojel při konci výkonu. A dřív popojet nešlo a přerušilo to postýlku hnedŘidič přijede na rampu a začne dělat 11 hod pauzu a odmítá odjet.
Naposledy upravil(a) Truck Daškam dne čtv 01 zář 12:19, celkem upraveno 1 x.
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ještě asi záleží na poměru žejo. U nás se vyjíždí kolem půl šesté a zavážejí se pobočky, co většinou končí kolem 4-5.
Pokud řidič dorazí na devátou, protože si potřeboval koupit něco ve městě v elektru, je to poněkud problém...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Řidič co si po šesti týdnech s nechodící sádrou zlomí nohu hned první den v práci, protože si šel zahrát fotbal? Všechno máme.
Já teď nedávno dostal přednášku od majitele jedné menší firmy o tom, jak ti zasraní skopčáci skoupili celou republiku a že kurva to není možný, jak se tady roztahujou, nasrat jim do ruk.
Tak jsem přemejšlel nad tou naleštěnou SQ8, kolem který jsem šel dovnitř, a říkal si, kde pán udělal chybu...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tvl. nechcete ve firmě zavést malusy formou bití rákoskou? To je na vyliskání tohleto!Stepan píše: ↑stř 31 srp 16:48 Dneska z dopravy. Aby někdo neměl pocit, že jsou to jako ez money. Dispečer mi to volal a měl pomalu na krajíčku. A to je to zkušenej a docela chladnej chlap
Nastoupil nový řidič a vyrazil na svoji první točku. Přecházel k nám z jiný dopravní firmy, kde dělal X let na velkým autě. Člověk by si řekl, že to nemůže bejt problém. Chyba lávky.
V průběhu dne volal:
1. Že neví kam má jet, že má v papírech název obce a že navigace mu ukazuje že ty obce jsou v republice dvě. Jedna 20 a druhá 300 kilometrů od něj. Byl seznámen s existencí PSČ. Tady sem si říkal hele dobrý, kluk když neví, tak volá a zeptá se, to je v pohodě.
2. Volá, že je někde v Německu, ale že neví kde přesně. Že jel z A do B a najednou je v Německu. Na dotaz, jak se kurva dokázal z trasy mezi A a B dostat do Německa nebyla poskytnuta uspokojivá odpověď. Na dotaz proč se u hranic neotočil bylo odpovězeno, že za ním jeli auta a on se bál, nechtěl zdržovat. Teď neví, jak se dostat zpátky, protože projel X zákazů a policajti na něj na parkovišti divně čumí.
3. Je 300 kilometrů od baráku, má 4 hodiny jízdy podle AETRu, zítra hlášenou dovolenou a chce domů. Dispečer prej v klidu, říká ať jede co to dá, pak zastaví, udělá devítku, ve 4 vstane, docukne zbytek a odstaví to na firmě. V 6 ráno si pro to přijde další šofér a on může jet v klidu na dovču. Jako firma na tom trošku vyteče, ale tak co se dá dělat.
Ze strany řidiče navrženo řešení, abychom pro něj dojeli osobákem na místo kde mu ten výkon dojde, odvezli ho osobákem domů a ráno k tomu autu dovezli toho dalšího šoféra, že si to dojede sám.
Zamítnuto. Za velikého křiku a vzájemného nepochopení.
Tak to bychom měli jednoho šampiona.
Další řidič složil v absolutně jiný firmě než složit měl. Shodou okolností také u našeho zákazníka. Navzdory tomu, že měl dodáky a na paletách je logo "správného" zákazníka. Nikomu to nepřišlo divný. Skladníkům, jemu, nikomu. Přišel na to až nějakej šéfík skladu, když si bral dodáky a nesl je někam na účtárnu. Samozřejmě až o X hodin později.
Na přímý dotaz, proč tak řidič B.) učinil, mi bylo sděleno, že mu náš skladník řekl, že první vykládku má ve městě XY a ve městě XY se přece dycky jezdí k tomuhle zákošovi, tak už to neřešil a jel rovnou tam.
Je to radost