Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Nějak se mi nedaří vygooglit.. Superb 206 kW se dělal s jakými převodovkami?
1) verze 206kW (našel jsem 2x kody motoru CJXA, DNFE) = 6° DSG mokré spojky? typ DGS?
2) verze 200kW (kod motoru DNUA) = to už mělo 7°DSG a taky mokré spojky? A to byl už po Fl. tedy někdy rok 2019
3) verze zase 206kW = tam je 7°DSG a mokré spojky? Tyhle jsou od kdy?
Díkes
1) verze 206kW (našel jsem 2x kody motoru CJXA, DNFE) = 6° DSG mokré spojky? typ DGS?
2) verze 200kW (kod motoru DNUA) = to už mělo 7°DSG a taky mokré spojky? A to byl už po Fl. tedy někdy rok 2019
3) verze zase 206kW = tam je 7°DSG a mokré spojky? Tyhle jsou od kdy?
Díkes
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Jo mas to spravne. Vsetko boli DSG a mokre spojky...najprv 6 a potom 7.
200kw dosiel s WLTP a 206kW s FL myslim.
200kw dosiel s WLTP a 206kW s FL myslim.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Škoda Auto obecně
no tak to je teda hnus logo i auto
Re: Škoda Auto obecně
Tak prostudoval jsem si ty komentare a nelze nez konstatovat, ze je to vlastne priznane selhani marketing&PR teamu s praci s logem soucasnym.
Zvolena cesta neni originalni co do obsahu ani provedeni (ahoj Volvo, zdravime Peugeot). Stylizovane pismo je logem vzdycky tak nejak z nouze.
Presto je to posun vpred, u loga soucasneho mam trochu blok v tom sundat jej z kapoty, u tech pismen vubec. Sla by dolu a design by byl skutecne cisty
Zvolena cesta neni originalni co do obsahu ani provedeni (ahoj Volvo, zdravime Peugeot). Stylizovane pismo je logem vzdycky tak nejak z nouze.
Presto je to posun vpred, u loga soucasneho mam trochu blok v tom sundat jej z kapoty, u tech pismen vubec. Sla by dolu a design by byl skutecne cisty
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Auto obecně
Jezdime tedka dost trasy po CR a do Nackova Kodiakem 4x4
2019, LaurinKlement, najeto 70tkm, kadlekadle(musum zjistit kW) ale je to 2.0
Je to tezke, neohrabane, a co me stve nejvic, naklani se to jako Citron 2CV
Mista je hafo, ale veskere materialy jsou jako z fabie, za vylizprdel
Uplne stejne jako v drive pujcenem pasatu, clovek neni schopen slyset ridice ze zadni sesle pri jizde po dalnici 120-130
osviceny zeleny pasek na dverich sviti furt do ksichtu a ne na kliku ci madlo
lampy pro zadni pasazery, to je jeden velky joke, kuzel paprsku je asi 1cm a vubec nedosahne na kompl pri psani
Kufr bez rovne nakladaci hrany
Elektricke Zadni dvere jsou hlucne jako dva pneumaticke lisy, hodne lowcost
Canton system, spise tak pro Fabii a ne top model
Tohle koupit tak se budu kopat do prdele cely zivot,
jsou i jine modele Skodovky takhle lowcost?
2019, LaurinKlement, najeto 70tkm, kadlekadle(musum zjistit kW) ale je to 2.0
Je to tezke, neohrabane, a co me stve nejvic, naklani se to jako Citron 2CV
Mista je hafo, ale veskere materialy jsou jako z fabie, za vylizprdel
Uplne stejne jako v drive pujcenem pasatu, clovek neni schopen slyset ridice ze zadni sesle pri jizde po dalnici 120-130
osviceny zeleny pasek na dverich sviti furt do ksichtu a ne na kliku ci madlo
lampy pro zadni pasazery, to je jeden velky joke, kuzel paprsku je asi 1cm a vubec nedosahne na kompl pri psani
Kufr bez rovne nakladaci hrany
Elektricke Zadni dvere jsou hlucne jako dva pneumaticke lisy, hodne lowcost
Canton system, spise tak pro Fabii a ne top model
Tohle koupit tak se budu kopat do prdele cely zivot,
jsou i jine modele Skodovky takhle lowcost?
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Škoda Auto obecně
Jaj toho sem se presne u skudky bal. Ale nejel sem v tom tak nemohu soudit.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Souhlasím, že motor je průser 2.0 TDI 190k je to nejhorší, co se jim povedlo za poslední dobu vyprodukovat.
Ale jinak je to standardní svezení. Interiér není nijak šizený ani materiálově a ani kvalitou zpracování. Jistě, mohlo by to být lepší, ale…to může být i v S-klass.
Ne, opravdu se to nenaklání jako kachna. Ohledně rovné nakládací hrany, bych spíš chtěl znát modely, které jí mají.
Mám v práci kousky, které mají přes 200t km. Nic tam nevrže, všechno funguje a až na nějaké EGR ventily, je tam vše původní.
Všechny ty hate důvody jsou přesně podle rčení: kdo chce psa bít…
Ale chápu, pokud člověk přesedne z auta, které má cenoffku o mio výš, neuspokojí ho to.
Ale jinak je to standardní svezení. Interiér není nijak šizený ani materiálově a ani kvalitou zpracování. Jistě, mohlo by to být lepší, ale…to může být i v S-klass.
Ne, opravdu se to nenaklání jako kachna. Ohledně rovné nakládací hrany, bych spíš chtěl znát modely, které jí mají.
Mám v práci kousky, které mají přes 200t km. Nic tam nevrže, všechno funguje a až na nějaké EGR ventily, je tam vše původní.
Všechny ty hate důvody jsou přesně podle rčení: kdo chce psa bít…
Ale chápu, pokud člověk přesedne z auta, které má cenoffku o mio výš, neuspokojí ho to.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time