Maggic píše: ↑ned 21 srp 15:42
Jediné, s čím s LB nesouhlasím, že nemáme schopného vůdce, se schopností nás vyvézt z těchto sraček, i když je to běh na delší trať. Myslím si, že máme více schopných "vůdců", ale oni sami se nebudou za něj pasovat. Je na nás, aby jsme ho poznali a vyzvali.. i když je již dávno většinou poplivaný médii.
A co se nespoléhat na nějakého vůdce a uchopit vlastní osud do svých rukou? Ale to je moc práce, že? Ležet na gauči s lahváčem a nadávat, jak se proti mě všichni spykli, je mnohem snažší...
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
no jakože prováděli špionáž.
další patvar je tzv. zpiknutí. Neboli zpikování. To prováděl třeba Miška Redl s tou placenou společnicí. Bez ohledu na to, co mu o kvalitě dodaného tovaru nakecal dealer
avik1958 píše: ↑ned 21 srp 09:29
Napsal jsem, že kvalitu zpracování moc neřeším, což neznamená, že se spokojím s málem, ale že mi připadá standartní a nehodlám lézt po autě s mikrometrem a zkoumat škvíry. U klasického Mustanga si myslím, že by narážky na kvalitu zpracování asi nezazněly, protože je, aspoň myslím, také standartní. Hezký den.
U klasického Mustanga kvalitu zpracování interiéru přebije motor a jeho projev, což u Mach E nehrozí
Jinak kdo si potrpí na kvalitně zpracovaný interiér, tak si nekoupí americké auto a Teslu už vůbec, ale audinu nebo porsche
Mne udivuje, ze ti vyrobce prodal auto, ktere nestalo uplne malo penez a tobe nevadi, ze je uvnitr a vlastne i zvenku osizeny na materialech a zpracovani
avik1958 píše: ↑ned 21 srp 09:29
Napsal jsem, že kvalitu zpracování moc neřeším, což neznamená, že se spokojím s málem, ale že mi připadá standartní a nehodlám lézt po autě s mikrometrem a zkoumat škvíry. U klasického Mustanga si myslím, že by narážky na kvalitu zpracování asi nezazněly, protože je, aspoň myslím, také standartní. Hezký den.
U klasického Mustanga kvalitu zpracování interiéru přebije motor a jeho projev, což u Mach E nehrozí
Jinak kdo si potrpí na kvalitně zpracovaný interiér, tak si nekoupí americké auto a Teslu už vůbec, ale audinu nebo porsche
Mne udivuje, ze ti vyrobce prodal auto, ktere nestalo uplne malo penez a tobe nevadi, ze je uvnitr a vlastne i zvenku osizeny na materialech a zpracovani
V čem konkrétně je ošizeno? Abych se na nedostatky soustředil a případně je zakrýval vlastním tělem. Hodnocení novinářů: aktuálně.cz: výtečné odhlučnění kabiny, jízda příjemná. Autosalon.tv: povedený interiér. Autoweb: na pohled vše krásné, za interiéry prémiových kokurentů MÍRNĚ zaostává. Autojournal: skvělý elektromobil. Zpracování 90%. Vše lícuje. Ukázkově funguje podvozek. Naladění je úžasné. Co tam máte dále? Holt když v autě burácí V8 tak mu odpustíme nedostatky, ale u EV budeme nekompromisní...
Uz jsem to tu jednou psal. Tak jeste jednou a budu konkretni:
- hnusny, tvrdy, zrcadlici se plast na pristrojove desce
- obecne nicmoc plasty v interieru
- sedacky bez bocniho vedeni
- material kozenych sedacek
- kvalita lakovanj, zejmena piano cerna na exterierovych doplncich
- celkove system otevirani dveri, zejmena tech zadnich
- el zavirani kufru nema fci zavrit a zamknout
Je to klasicky ctrl+a interier fordu focus/kuga co se materialu tyce, nic vic. Bez se nekam podivat na vybehovy Lexus RX, ktery je o pul milionu levnejsi, sedni si do nej, zavri dvere, opri se a zjistis kde te ford okradl.
A prosim, nerad bych byl narcen z hejteni fordu. Moje prvni auta za vlastni byly fordy, cast rodiny u fordu pracuje uz od revoluce, bracha by si nic jinyho nez ford nekoupil. Mam tu znacku rad, ale nejvetsi smysl mi davaj modely puma, focus, kuga, nejlip v nejakym zakladu s trojhrnkem ecoboost.
Celkove uz jsem si docela dost aut koupil, ruznych znacek a koncepci. Nemam problem za auto utratit dost penez, ale nesnesu pocit, ze jsem pri tom byl okraden.