Svícení
Re: Svícení
Nezlob se, ale mně tyhle žabomyší války přijdou k smíchu. Já jezdím obojím a vidím to jinak. Víc se nemá cenu přemlouvat, máme oba svůj názor.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Svícení
Tato elektrokoloběžka si už rozsvítila https://twitter.com/hzskhk/status/1559568124030099456.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Svícení
By mě zajímalo, jestli se jedná o tech. závadu, nebo se v tom někdo vrtal? Docela jsem čuměl, jak se tyhle věci tuní.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Svícení
Wolf, cinska dvoumotorova kolobezka, slabsi ma 3 kW, silnejsi 4. Vmax 80 resp. 100 kmh, dovozce alibisticky uvadi, ze maximalka je 25. Pod carou pisou, ze na silnicich provozovat nelze.
Tohle je jeden z mnoha cinskych kramu, co se tu v podstate ilegalne uvadi do provozu a prodejci si myji ruce s odkazem na veticku malym pismem vlevo dole, ze to prece ti zakaznici vedi, ze to nesmi provozovat na verejnosti.
Motorka ma vstupni barieru vicemene slozitosti ovladani, skutr uz je bliz, ale stale velky, tezky, relativne neohrabany. Tohle ne, na to vleze kazdy a jen zatahne za packu. Zatim nejnebezpecnejsi masovy prepravnik co svet vymyslel.
Tuhle jsem za jednim jel, 55 gps v obci a borec mi ujizdel. Registracni znacka samozrejme nee, aspon mel integralni prilbu.
Tohle je jeden z mnoha cinskych kramu, co se tu v podstate ilegalne uvadi do provozu a prodejci si myji ruce s odkazem na veticku malym pismem vlevo dole, ze to prece ti zakaznici vedi, ze to nesmi provozovat na verejnosti.
Motorka ma vstupni barieru vicemene slozitosti ovladani, skutr uz je bliz, ale stale velky, tezky, relativne neohrabany. Tohle ne, na to vleze kazdy a jen zatahne za packu. Zatim nejnebezpecnejsi masovy prepravnik co svet vymyslel.
Tuhle jsem za jednim jel, 55 gps v obci a borec mi ujizdel. Registracni znacka samozrejme nee, aspon mel integralni prilbu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Svícení
jerry: já teda pozoruju občas hrozný věci. Ale pokud někdo má štěstí a pitomci se mu vyhýbají a sám dokáže cyklodebilem nebýt, pak je to jen dobře. Bohužel to v praxi často vypadá podobně jako s kuřákama. Taky žádný z nich nikdy ale fakt nikdy nehodí vajgl na zem a přece je všude nastláno. A poté co se přestane dušovat jak je svatý, svůj vajgl cvrnkne někam do křoví.
Myslím že to můžem uzavřít konstatováním, že cyklistům se dostává nepřiměřených privilegií, často v rozporu se zdravým rozumem a někdy i s přírodními zákony. V silničním provozu si mají být všichni rovni.
Ještě k té fajrující koloběžce. Jak historie ukazuje, tyhle módní věci procházejí takovou křivkou. Kdysi jsem na nějaké propagační akci koupil svou první úspornou žárovku, tu s těma trubicema. Byla drahá a dobrá, asi 300 korun, svítila hezky, asi 10 let. Pak šla cena dolů, svítilo to hnusně a vydrželo asi půl roku. Apak se to zas zlepšilo, cena nízká a kvalita dobrá. Totéž proběhlo s LED světly. Mám tady E14 LED reflektorky vyráběné před mnoha lety v Jablonci a jsou dobré. A pak přišli levní výrobci. Tam to došlo až do totál havárií. V práci se nám LED trubice do záživkových světel postupně odporoučely asi do dvou let vypečené do hněda a dvě dokonce zfajrovaly plamenem a jen náhodou to neskončilo požárem. Jejich světlo někteří lidi odnášeli bolestí očí. Ty dnešní jsou v pohodě. A totéž proběhne i u těch vozítek. Výrobci ve snaze ušetřit začnou šidit náklady, Pak následuje průser, no a časem se to srovná. Akorát teda koloběžka je v pohodě, z toho se dá utéct, zahodit to někam do potoka nebo nechat stát na chodníku než to dohoří. Horší bude až zahučí půl tunová baterka v autě.
Myslím že to můžem uzavřít konstatováním, že cyklistům se dostává nepřiměřených privilegií, často v rozporu se zdravým rozumem a někdy i s přírodními zákony. V silničním provozu si mají být všichni rovni.
Ještě k té fajrující koloběžce. Jak historie ukazuje, tyhle módní věci procházejí takovou křivkou. Kdysi jsem na nějaké propagační akci koupil svou první úspornou žárovku, tu s těma trubicema. Byla drahá a dobrá, asi 300 korun, svítila hezky, asi 10 let. Pak šla cena dolů, svítilo to hnusně a vydrželo asi půl roku. Apak se to zas zlepšilo, cena nízká a kvalita dobrá. Totéž proběhlo s LED světly. Mám tady E14 LED reflektorky vyráběné před mnoha lety v Jablonci a jsou dobré. A pak přišli levní výrobci. Tam to došlo až do totál havárií. V práci se nám LED trubice do záživkových světel postupně odporoučely asi do dvou let vypečené do hněda a dvě dokonce zfajrovaly plamenem a jen náhodou to neskončilo požárem. Jejich světlo někteří lidi odnášeli bolestí očí. Ty dnešní jsou v pohodě. A totéž proběhne i u těch vozítek. Výrobci ve snaze ušetřit začnou šidit náklady, Pak následuje průser, no a časem se to srovná. Akorát teda koloběžka je v pohodě, z toho se dá utéct, zahodit to někam do potoka nebo nechat stát na chodníku než to dohoří. Horší bude až zahučí půl tunová baterka v autě.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Svícení
Klasika, byrokradi se "spřátelenými" firmami instalují za veřejné peníze tisíce špiclovacích kamer a vydírají řidiče za virtuální přestupky a la "překračování" rychlosti o pár km na přehledných úsecích, ale potenciálně velmi nebezpečné elektrické kolo"běžky" schopné jet 80-100 jsou přece úplně fpohodě woe a není vůbec zapotřebí je nijak regulovat.
O zakazování tradičních žárovek, prodeji jedovatých a nekvalitních "úsporných" zářivek nebo dnešních blikajících led "žárovek" s mizernou životností raději ani nemluvit. Fakt úspora jak vepř. Samozřejmě běžné žárovky se dál prodávají jako "tepelné zdroje" nebo "průmyslové osvětlení" apod., ale hlavně že se vyprodaly narvané sklady "úsporných" žárovek a zvýšila se cena těch klasických, takže byl udržen zcela zásadní ekonomický růst růstu růstů globálně kapitálistického letadla.
O zakazování tradičních žárovek, prodeji jedovatých a nekvalitních "úsporných" zářivek nebo dnešních blikajících led "žárovek" s mizernou životností raději ani nemluvit. Fakt úspora jak vepř. Samozřejmě běžné žárovky se dál prodávají jako "tepelné zdroje" nebo "průmyslové osvětlení" apod., ale hlavně že se vyprodaly narvané sklady "úsporných" žárovek a zvýšila se cena těch klasických, takže byl udržen zcela zásadní ekonomický růst růstu růstů globálně kapitálistického letadla.
Re: Svícení
PepaSFI: Jenom k tem usporam na nakladech. Ta zahorela kolobezka stoji 75k+. Samozrejme to nutne neznamena, ze se nesetrilo (typicky tam, kde je to nedoporucenihodne), nicmene zadna levnota typu Sencor/Gogen/Xiaomi za desitku z Datartu to neni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/