Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já vím o nabíječce u myčky ve Westfieldu. A ta je pouze 22kW.
Na hotelu je to fajn...a co, když tam nás takových bude 5
Na hotelu je to fajn...a co, když tam nás takových bude 5
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
75kW je u druhé myčky, v té novější části. A nedávno nahodili nové 22kW i na střechu.
To je přeci jednoduchý, stačí aby tam bylo 5 nabíječek
To je přeci jednoduchý, stačí aby tam bylo 5 nabíječek
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Příště to rozepíšu, aby to šlo pochopit i přes rudý hadr...
Dnešní hybridy jsou nesmysl. Drahé, složité, zbytečné. Stejně je většina lidí nedobíjí a pak prevazují nevýhody.
Rozdíl mezi Toyotím hybridem a VAG je jen legislativní ve prospěch VAG, protože Toyoty nedosahují cíle 50g co2. V reálu rozdílů moc není.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ako obvykle vymýšľam vymyslené
https://www.quest.sk/blog/fotovoltaika- ... romobilov/
https://www.quest.sk/blog/fotovoltaika- ... romobilov/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
HM: já si spíš trhám vlasy (které nemám už 20let) z těch výhod obecně. Jakákoliv výhoda nebo dotace, je znevýhodnění volné soutěže. My, co se opravdu živíme obchodováním, se musíme snažit zaujmout zákazníka vlastním produktem, servisem, skladovou zásobou - prostě tím, že jsme lepší, si to od nás zákazník koupí. S dotacemi a výhodami umí pracovat kdejaký debil. Čili vlastně drtivá většina lidí v korporátech a všichni v EU.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Plný souhlas u oborů, které tržně řídit můžeš. Bezpečnost nebo životní prostředí ale trhem neuřídíš.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
V tomto případě ale nejde ani o bezpečnost a ani o životní prostředí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
By mě zajímalo, jak člověk bude řídit klima na planetě a který zelený mužík chce být ten vrchní ředitel? Jenom jeden to dokáže a nechal bych to na něm. Není to žádný komunista čí klimaaktivista. Jmenuje se Bůh.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak už jen krátce. Mach E jsem nekoupil z rozmaru, jak se může jevit z nešťastného vyjádření, že jsem ho nepotřeboval. Jak jsem psal, postupně se hodlám ostatních aut zbavit, protože je nebudu potřebovat a Mach E bude sloužit v rámci JČ kraje. Napsal jsem, že kvalitu zpracování moc neřeším, což neznamená, že se spokojím s málem, ale že mi připadá standartní a nehodlám lézt po autě s mikrometrem a zkoumat škvíry. U klasického Mustanga si myslím, že by narážky na kvalitu zpracování asi nezazněly, protože je, aspoň myslím, také standartní. Hezký den.Lachende Bestien píše: ↑čtv 18 srp 21:56 Po válce a pod nadvládou CCCP jsme se za 40 let nedostali do takových sraček jako za 30+ let "svobody a míru" pod Amíkama a jejich germlandskými/eurohnijícími poskoky.
A mnozí zdejší předdevadesátkoví "komunističtí" zkorumpovaní a zastrašení byrokradi byli ve srovnání s těma dnešníma zdegenerovanýma loutkama nejspíš charakterní renesanční vzdělanci.
Aby se základní životní potřeby jako je bydlení, elektřina, doprava apod. postupně stávaly čím dál nedostupnějšími pro většinu mzdových/dluhových nevolníků, to chce opravdu maximální míru lahodného mixu charakterové hniloby a očividné nekompetence.
A když tyhle cizopasné individua nastaví systém hospodaření zdejší společnosti tak, že se začně pomalu hroutit, budou to tytéž kreaturky "řešit" dalším přerozdělováním ze stádního a množením dalších "dávek". Samozřejmě čím víc dávek, tím víc bude třeba zaměstnat dalších úúúředníků pro jejich vyplácení a hodnocení způsobilosti ponížených žadatelů.
Ovšemže si dokážu představit příjemně teplá místečka ve stádním, takový post expertního specialisty pro přidělování "dotací" v eurohnijních strukturách bude jistě solidně ohodnocen a navíc poskytovat kvalitní potenciál k nějakému tomu odkloněníčku. Ideál každého Checha.
@avik1958
Těší mě, že jste schopen nadhledu a odstupu a nevykládáte si okamžitě jakoukoli formu kritického komentáře jako osobní útok.
Jinak si nemyslím, že maché nebo jiný étron nutně někoho nějak "provokoje", třeba na ulici spíše naopak jako tiché a nesmrdící auto.
Co provokuje, jsou propagandistické utopické vize o dostupných a vždy rychle nabitých autech na baterky pro většinovou populaci jako náhrada za spalováky, jejich "dotování" neboli uplácení kupců ze stádního rozpočtu, a v neposlední řadě neustálé lhaní o jejich "ekologičnosti".
Tím rozebíráním majetkových poměrů majitelů éaut jsem neměl zájem soudit kdo kolik má nebo nemá a jestli si to zaslouží nebo ne, spíše poukázat na naprosto zanedbatelné procento populace, které si může dovolit utratit z rozmaru 1,5-2 mega za éauto "na hraní", neboli jako několikáté auto v rodině, které de fakto vůbec nepotřebuje.
A co se týče zákaznického přístupu typu "kvalitu zpracování moc neřeším", jistě bychom mohli vypíchnout skromnost a zároveň štědrost kupujícího, který se spokojí s málem a rád dá výrobci a prodejci pořádně vydělat, protože poměr kvality a ceny ho skoro nezajímá a chce si prostě pohrát s technologickou novinkou.
Mnohem horší situace ale nastává v případě, kdy výrobci tento přístup začnou považovat za převládající u většiny zákazníků, a tomu začnou "specificky přizpůsobovat" kvalitu produkce. Viz dotované podnikání Ilona Pižma a (ne)kvalita tamních éaut. Chudák Nikola musí rotovat v hrobě nadsvětelnou rychlostí, když jeho jméno takhle zneužívá podobný hochštapler.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ty vole LB zas sere koukám skvělé časy za komoušů a CCCP, zlý amíci a EU to je dement ty vole. ještě si zapomněl azov na ukrajině
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw