Lampárna (stěžovatelna)
Re: Lampárna (stěžovatelna)
No vidíš, tak to bude v pohodě
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Takhle už se opravuje i rajchu. A už před válkou. Holt green deal a multi kulti něco stojí. Příležitostně hodím foto.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Vlada fakt neopravuje trojkovy nebo mistni komunikace. Bud si to vyridte na obci, nebo krajskym hejtmanstvi.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Lampárna (stěžovatelna)
ja vim, ze ne.. mysleno s nadsazkou a prenesene.. nedaleko domu mam "nastenku" mesto informuje: a je tam jediny papir v cestine a to kde muzu pomoct ukrajine a krome toho je tam papir v ukrajinstine
Pravda vyděsí
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Jaká nadsázka? Když přijedu z Bavor do Čech, tak si připadám jako na Ukrajině.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Lampárna (stěžovatelna)
vím, že místní komunikace neopravuje vláda (resp. ŘSD) - pouze v tom byla ta nadsázka.
btw. první (nejvýše umístěný) odkaz na webu našeho města je -nečekaně- "Pomoc Ukrajině"
btw. první (nejvýše umístěný) odkaz na webu našeho města je -nečekaně- "Pomoc Ukrajině"
Pravda vyděsí
Re: Lampárna (stěžovatelna)
https://www.novinky.cz/auto/clanek/fyzi ... .seznam.cz
Neprospívá to bezpečnosti a stejně to cpou všude. Další z pokrytectví dnešní doby.
Neprospívá to bezpečnosti a stejně to cpou všude. Další z pokrytectví dnešní doby.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Pokrytectví najdem všude haldy.
Děcka, mládežníky a mladší lidi kolem +- 25už mají producenti patlátek vypláchnuté všudypřítomnou reklamou a zmáknuté přes rodiče, kteří jim ohlupující fouň koupili ve velmi útlém věku ve stylu "tumáš kohouta, padej do kouta", a přes vzájemný nátlak v jejich příslušných sociálních podmnožinách. Takže o budoucí generace zákazníků z nejširších vrstev populace mají postaráno ještě s velkou rezervou.
Chilli proč by řešili nějaké trapné zaprděné konzervy respektive extrémistické reakcionářské nepřátele pokroku ze starších generací? Nějaké testíčky mají těžce u rekta, i kdyby byly sebeobjektivnějším obrazem reality. Jde o takové prachy, že rozum zůstává stranou.
Dokud je bude stádo ve velkém kupovat, budou je výrobci vyrábět.
Proč by to nedělali?
A především, co by si počal růst růstu růstů chudáka paní ekonomiky, kterému je naprosto nezbytné podřídit většinu lidského života probíhajícího v neustálém stresu a shonu?
Děcka, mládežníky a mladší lidi kolem +- 25už mají producenti patlátek vypláchnuté všudypřítomnou reklamou a zmáknuté přes rodiče, kteří jim ohlupující fouň koupili ve velmi útlém věku ve stylu "tumáš kohouta, padej do kouta", a přes vzájemný nátlak v jejich příslušných sociálních podmnožinách. Takže o budoucí generace zákazníků z nejširších vrstev populace mají postaráno ještě s velkou rezervou.
Chilli proč by řešili nějaké trapné zaprděné konzervy respektive extrémistické reakcionářské nepřátele pokroku ze starších generací? Nějaké testíčky mají těžce u rekta, i kdyby byly sebeobjektivnějším obrazem reality. Jde o takové prachy, že rozum zůstává stranou.
Dokud je bude stádo ve velkém kupovat, budou je výrobci vyrábět.
Proč by to nedělali?
A především, co by si počal růst růstu růstů chudáka paní ekonomiky, kterému je naprosto nezbytné podřídit většinu lidského života probíhajícího v neustálém stresu a shonu?
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Mince mají vždy dvě strany. Dnešní auta už mají tolik různých nastavení a vybavení, že vše nemůže mít vlastní tlačítko. Jsou pak různé extrémy, jako třeba ovládání stěračů u Tesly nebo naschvál schované vypínání start-stop hluboko v menu. Obecně je to ale o tom, že bez obrazovky by za chvíli bylo tlačítek jako v Airbusu.
Nutno podotknout, že většina automobilek to má dobře vymyšlené a nepamatuji si, kdy jsem se za jízdy potřeboval hrabat v menu. Na dailyně při startu vypnu start-stop na 2 ťuknutí do obrazovky. Klimatizace je na 1 ťuknutí a potom obrovské +/- pro nastavení teploty. O rádio, tempomat, handsfree a infopanel se starají tlačítka na volantu.
Nutno podotknout, že většina automobilek to má dobře vymyšlené a nepamatuji si, kdy jsem se za jízdy potřeboval hrabat v menu. Na dailyně při startu vypnu start-stop na 2 ťuknutí do obrazovky. Klimatizace je na 1 ťuknutí a potom obrovské +/- pro nastavení teploty. O rádio, tempomat, handsfree a infopanel se starají tlačítka na volantu.