Po válce a pod nadvládou CCCP jsme se za 40 let nedostali do takových sraček jako za 30+ let "svobody a míru" pod Amíkama a jejich germlandskými/eurohnijícími poskoky.
A mnozí zdejší předdevadesátkoví "komunističtí" zkorumpovaní a zastrašení byrokradi byli ve srovnání s těma dnešníma zdegenerovanýma loutkama nejspíš charakterní renesanční vzdělanci.
Aby se základní životní potřeby jako je bydlení, elektřina, doprava apod. postupně stávaly čím dál nedostupnějšími pro většinu mzdových/dluhových nevolníků, to chce opravdu maximální míru lahodného mixu charakterové hniloby a očividné nekompetence.
A když tyhle cizopasné individua nastaví systém hospodaření zdejší společnosti tak, že se začně pomalu hroutit, budou to tytéž kreaturky "řešit" dalším přerozdělováním ze stádního a množením dalších "dávek". Samozřejmě čím víc dávek, tím víc bude třeba zaměstnat dalších úúúředníků pro jejich vyplácení a hodnocení způsobilosti ponížených žadatelů.
Ovšemže si dokážu představit příjemně teplá místečka ve stádním, takový post expertního specialisty pro přidělování "dotací" v eurohnijních strukturách bude jistě solidně ohodnocen a navíc poskytovat kvalitní potenciál k nějakému tomu odkloněníčku. Ideál každého Checha.
@avik1958
Těší mě, že jste schopen nadhledu a odstupu a nevykládáte si okamžitě jakoukoli formu kritického komentáře jako osobní útok.
Jinak si nemyslím, že maché nebo jiný étron nutně někoho nějak "provokoje", třeba na ulici spíše naopak jako tiché a nesmrdící auto.
Co provokuje, jsou propagandistické utopické vize o dostupných a vždy rychle nabitých autech na baterky pro většinovou populaci jako náhrada za spalováky, jejich "dotování" neboli uplácení kupců ze stádního rozpočtu, a v neposlední řadě neustálé lhaní o jejich "ekologičnosti".
Tím rozebíráním majetkových poměrů majitelů éaut jsem neměl zájem soudit kdo kolik má nebo nemá a jestli si to zaslouží nebo ne, spíše poukázat na naprosto zanedbatelné procento populace, které si může dovolit utratit z rozmaru 1,5-2 mega za éauto "na hraní", neboli jako několikáté auto v rodině, které de fakto vůbec nepotřebuje.
A co se týče zákaznického přístupu typu "kvalitu zpracování moc neřeším", jistě bychom mohli vypíchnout skromnost a zároveň štědrost kupujícího, který se spokojí s málem a rád dá výrobci a prodejci pořádně vydělat, protože poměr kvality a ceny ho skoro nezajímá a chce si prostě pohrát s technologickou novinkou.
Mnohem horší situace ale nastává v případě, kdy výrobci tento přístup začnou považovat za převládající u většiny zákazníků, a tomu začnou "specificky přizpůsobovat" kvalitu produkce. Viz dotované podnikání Ilona Pižma a (ne)kvalita tamních éaut. Chudák Nikola musí rotovat v hrobě nadsvětelnou rychlostí, když jeho jméno takhle zneužívá podobný hochštapler.