Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to je mnoho
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
@avik1958
Dovolím si ještě se zpožděním reagovat na váš poslední komentář.
Vážím si vaší schopnosti se omluvit - tato dovednost, ačkoli nevyžaduje nijak velké úsilí, mnoha lidem zcela chybí nebo je přinejmenším velmi zakrnělá.
Každopádně jak už zmínil můj telepatický zmocněnec honziss, v případě volby oslovování druhého tykáním či vykáním na většině i-netových fór to nepovažuju za důležité nebo dokonce nutné; natož abych se cítil jakkoli dotčen či uražen.
Naopak nepsaným zvykem fór bývá zpravidla si pěkně po soudružsku tykat, což působí mnohdy dost paradoxně hlavně u celoživotních zarytých odpůrců komunistické a socialistické ideologie a jejich příznivců nebo obecně všech bývalých či současných členů KSČ(M)/majitelů rudých knížek.
V souvislosti s tímto tématem se ovšem omlouvám zase já vám, protože kazit vám radost z hraní si s autem na baterky svými nadmíru nabroušenými a jízlivě sarkastickými komentáři jsem pravda nemusel. Příště se pokusím místo břitvy použít třeba příborový nůž. Respektive budu se snažit více rozlišovat, na koho jak reagovat - nejspíš jsem vás jako "nováčka" hned předpojatě hodil do jednoho pytle s některými zdejšími dogmatickými majiteli křišťálových koulí, kteří s budovatelským nadšením ohlašují příchod světlých zítřků naplněných těmi jedinými a pravými, ekologicky-pokrokovými, všem dostupnými a bezproblémově rychle nabíjenými osobními auty na baterky, k čemuž jim nejspíš dopomáhá pravidelné modlení u oltáře se sochou Ilona Pižma.
Věřím, že vám to nijak citelně negativně neovlivnilo potěšení z nového auta, a kdyby přece jen ano, mohlo by vám (i mi) pomoci si říct něco ve smyslu "má to se sebou chlapec asi těžké, když si potřebuje své frustrace vyplývající hlavně ze závisti ventilovat škodolibými poznámkami na adresu nadprůměrně materiálně zajištěných lidí schopných rozmarně utrácet bezmála 2 mega za auta na hraní, tak snad na sobě zapracuje hlavně v oblasti zvládání emocí a vydělávání peněz..."
Buenas noches!
Edit.Jo abych nezapomněl, po asi 20 letech provozování benzínových osobáků jezdím posledních cca 5 let na kole.
Motivace vzdát se závislosti na autíčkách byly různé - co se těch vnějších týče asi nejintenzivněji zapůsobily čím dál iracionálnější a arogantnější silniční fašimus, kamerový voyeurismus a hraní si na bukanýrské tajné agenty v podání doleváků a byrokradů.
Ale snažím se to brát z té lepší stránky a nacházet na celé situaci hlavně pozitiva - třeba to, že nejsem doživotní autofeťák, neutrácím za auta, benzín, pojistku/gumy/olej/servis atd., neohrožuju zdraví a život svůj i ostatních jízdou ve vysokých rychlostech(kterým není lidské tělo konstrukčně přizpůsobeno), nezatěžuju nervový systém stresem v čím dál hustším provozu, snižuju ekologickou zátěž na životní prostředí, více se hýbu apod.
Dovolím si ještě se zpožděním reagovat na váš poslední komentář.
Vážím si vaší schopnosti se omluvit - tato dovednost, ačkoli nevyžaduje nijak velké úsilí, mnoha lidem zcela chybí nebo je přinejmenším velmi zakrnělá.
Každopádně jak už zmínil můj telepatický zmocněnec honziss, v případě volby oslovování druhého tykáním či vykáním na většině i-netových fór to nepovažuju za důležité nebo dokonce nutné; natož abych se cítil jakkoli dotčen či uražen.
Naopak nepsaným zvykem fór bývá zpravidla si pěkně po soudružsku tykat, což působí mnohdy dost paradoxně hlavně u celoživotních zarytých odpůrců komunistické a socialistické ideologie a jejich příznivců nebo obecně všech bývalých či současných členů KSČ(M)/majitelů rudých knížek.
V souvislosti s tímto tématem se ovšem omlouvám zase já vám, protože kazit vám radost z hraní si s autem na baterky svými nadmíru nabroušenými a jízlivě sarkastickými komentáři jsem pravda nemusel. Příště se pokusím místo břitvy použít třeba příborový nůž. Respektive budu se snažit více rozlišovat, na koho jak reagovat - nejspíš jsem vás jako "nováčka" hned předpojatě hodil do jednoho pytle s některými zdejšími dogmatickými majiteli křišťálových koulí, kteří s budovatelským nadšením ohlašují příchod světlých zítřků naplněných těmi jedinými a pravými, ekologicky-pokrokovými, všem dostupnými a bezproblémově rychle nabíjenými osobními auty na baterky, k čemuž jim nejspíš dopomáhá pravidelné modlení u oltáře se sochou Ilona Pižma.
Věřím, že vám to nijak citelně negativně neovlivnilo potěšení z nového auta, a kdyby přece jen ano, mohlo by vám (i mi) pomoci si říct něco ve smyslu "má to se sebou chlapec asi těžké, když si potřebuje své frustrace vyplývající hlavně ze závisti ventilovat škodolibými poznámkami na adresu nadprůměrně materiálně zajištěných lidí schopných rozmarně utrácet bezmála 2 mega za auta na hraní, tak snad na sobě zapracuje hlavně v oblasti zvládání emocí a vydělávání peněz..."
Buenas noches!
Edit.Jo abych nezapomněl, po asi 20 letech provozování benzínových osobáků jezdím posledních cca 5 let na kole.
Motivace vzdát se závislosti na autíčkách byly různé - co se těch vnějších týče asi nejintenzivněji zapůsobily čím dál iracionálnější a arogantnější silniční fašimus, kamerový voyeurismus a hraní si na bukanýrské tajné agenty v podání doleváků a byrokradů.
Ale snažím se to brát z té lepší stránky a nacházet na celé situaci hlavně pozitiva - třeba to, že nejsem doživotní autofeťák, neutrácím za auta, benzín, pojistku/gumy/olej/servis atd., neohrožuju zdraví a život svůj i ostatních jízdou ve vysokých rychlostech(kterým není lidské tělo konstrukčně přizpůsobeno), nezatěžuju nervový systém stresem v čím dál hustším provozu, snižuju ekologickou zátěž na životní prostředí, více se hýbu apod.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To není možné, vždyť všichni elektrozastanci hovoří vždy o nějakých 15kWh.
Na dálnici spotřeba jak tank a rychlost jak konsky povoz.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Bohužel, 15kWh je takový vlhký sen. Neříkám, že to nelze dosáhnout (btw: to auto je těžší, než Touareg), ale neříkal bych tomu jízda a uměl bych na to dokonce napsasovat porušení zákona ve smyslu bezdůvodné pomalosti.
Já jezdím plynule, rekuperace na B, takže se snažím nepoužívat brzdy. A stejně pod 20 ani hovno.
Ad rychlost: tenhle model má bonus - umí dokonce 180kmh. Na spotřebu/dojezd se ale raději neptej
Já jezdím plynule, rekuperace na B, takže se snažím nepoužívat brzdy. A stejně pod 20 ani hovno.
Ad rychlost: tenhle model má bonus - umí dokonce 180kmh. Na spotřebu/dojezd se ale raději neptej
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To odpovida tomu co psal bob. Na dalnici hruza
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Slabší a lehčí Kodiaq RS 2.0TSI pojede dálnici za 8 - 10. Předpisově. Tzn. za cca 4Kč/km
Aby jel Enyaq RS za stejné peníze (spotřeba 25kwh/100km), musela by kwh stát 16Kč, aby byly náklady podobné.
Elektro/eko alternativa je už delší dobu použitelná pro lidi, kteří akceptují odlišnou charakteristiku aut.
Aby jel Enyaq RS za stejné peníze (spotřeba 25kwh/100km), musela by kwh stát 16Kč, aby byly náklady podobné.
Elektro/eko alternativa je už delší dobu použitelná pro lidi, kteří akceptují odlišnou charakteristiku aut.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A stojí teda více nebo méně? Nedávno psali, že u Lidlu se bude platit snad 15korun (dosud zdarma), na dálnici to určitě levnější nebude. Takže ten point je kde, že provoz elektroauta je dražší, protože elektrika 16Kč nestojí, nebo?
Navíc jsem omezen tím, že ne ke každému stojanu mám aplikaci, v Evropě redukci (pokud si pamatuji, někde jsem četl, že jsou konektory dle nabíječek/značek různé - je to pravda?) atd. A k tomu se na dálnici plazím mezi kamiony. To je smutná budoucnost automobilismiu.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tady se týpek https://www.youtube.com/watch?v=WYAnarkDgYE přibližuje spíše k Bobem udávaným hodnotám.
last of the V10
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kolik vůbec akt. stojí kwh?HondaMan píše: ↑pon 15 srp 08:19 Slabší a lehčí Kodiaq RS 2.0TSI pojede dálnici za 8 - 10. Předpisově. Tzn. za cca 4Kč/km
Aby jel Enyaq RS za stejné peníze (spotřeba 25kwh/100km), musela by kwh stát 16Kč, aby byly náklady podobné.
Elektro/eko alternativa je už delší dobu použitelná pro lidi, kteří akceptují odlišnou charakteristiku aut.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3