Onboard videa
Re: Onboard videa
Čo ti vzhľadom na pomer počtu OA/NA nedáva až tak za pravdu...
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2725
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Tohle jsou počty usmrcených lidí. Nákladním autem zabiješ 5lidí jak prd, osobákem se musíš snažit
A počty zaviněných nehod jsou asi 33 500 vs. 8 000 - jenže ta nákladní doprava najede úplně odlišný kilometry.
Stačí se podívat na celkově najetý kilometry aut - v případě osobáku je 100tis. už kolikrát moc, běžně se nákladní auta prodávaj s milionem
Ještě by mě zajímala statistika (a ta se asi nedělá) nikoliv podle věku, ale dle frekvence jízd řidičů. Já se totiž skoro vsadím, že většina z těch 33 500 nehod budou "polosváteční" řidiči.
Někdy před dvěma lety bylo video DN, kdy osobák to poslal při změně pruhu pod kamion. A jedny z prvních slov co řidička (toho osobáku) řekla, že už se ji to stalo podruhý.
Nebo ted poslední kompilace u Jehly - úplně dvě zbytečný nehody. Jedna od blba co na mokru dal plnej plyn a šel do smyku, druhá co se cpe do mezery, kam se nemůže vejít
A spousty nehod taky dle mě vzniknou s tím "jede tam, ale mám přednost" - viz moje nedávná story z kruháče. A ono se stačí divat na řidiče, když se blížím rozjetej do křižovatky/kruháče - úplně bez reakce, ani pohled na mě. Kdybych jim to tam poslal, prostě by do mě nabourali.
No a nebo jeden nejmenovaný dashcamer - ten má během roka snad 5 nehod (všechny nezaviněné), ale úplně předvídatelné
A počty zaviněných nehod jsou asi 33 500 vs. 8 000 - jenže ta nákladní doprava najede úplně odlišný kilometry.
Stačí se podívat na celkově najetý kilometry aut - v případě osobáku je 100tis. už kolikrát moc, běžně se nákladní auta prodávaj s milionem
Ještě by mě zajímala statistika (a ta se asi nedělá) nikoliv podle věku, ale dle frekvence jízd řidičů. Já se totiž skoro vsadím, že většina z těch 33 500 nehod budou "polosváteční" řidiči.
Někdy před dvěma lety bylo video DN, kdy osobák to poslal při změně pruhu pod kamion. A jedny z prvních slov co řidička (toho osobáku) řekla, že už se ji to stalo podruhý.
Nebo ted poslední kompilace u Jehly - úplně dvě zbytečný nehody. Jedna od blba co na mokru dal plnej plyn a šel do smyku, druhá co se cpe do mezery, kam se nemůže vejít
A spousty nehod taky dle mě vzniknou s tím "jede tam, ale mám přednost" - viz moje nedávná story z kruháče. A ono se stačí divat na řidiče, když se blížím rozjetej do křižovatky/kruháče - úplně bez reakce, ani pohled na mě. Kdybych jim to tam poslal, prostě by do mě nabourali.
No a nebo jeden nejmenovaný dashcamer - ten má během roka snad 5 nehod (všechny nezaviněné), ale úplně předvídatelné
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Truck Daškam
Ty vole ty ses komik. “Statistika hovoří jasne” vs. “Nic hledat nebudu”, takže statistika nikde a blábol vycucany z prstu.
Ty vole ty ses komik. “Statistika hovoří jasne” vs. “Nic hledat nebudu”, takže statistika nikde a blábol vycucany z prstu.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2725
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Země je kulatá.
Pakliže mi nevěříš, můžeš si to najít sám. Když ne, tak si klidně mysli že Země je placatá - je mi to fuk a na faktech se tím nic nemění
Pakliže mi nevěříš, můžeš si to najít sám. Když ne, tak si klidně mysli že Země je placatá - je mi to fuk a na faktech se tím nic nemění
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Jasná fakta, ale pro jistotu je neodkazes. Ty ses fakt klaun
Víš, pokud se odvolavas na statistiku, data, čísla, chce to je mít podložené. Jinak vypadas jako vůl, co si ta čísla cuca z palce u nohy.
Víš, pokud se odvolavas na statistiku, data, čísla, chce to je mít podložené. Jinak vypadas jako vůl, co si ta čísla cuca z palce u nohy.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- brnenska.odchytova
- Pan Řidič
- Příspěvky: 420
- Registrován: sob 03 srp 04:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
on je trochu rozdíl, když tě nabourá zezadu osobák a kamion...Truck Daškam píše: ↑sob 13 srp 08:25 No, statistika mluví jasně - v přepočtu na najetý km osobní auta prostě bouraj i tak víc, tak nevím co je tohle za žblebt
V tomhle mě trochu sereš zas ty - vždycky tvrdíš něco, co není prdel dohledat... co sis kdysi kdesi přečet (a pravděpodobně si to pamatuješ blbě), ale máš to za jasnej fakt, kterým pak argumentuješ a lidi sou často blbí a neověřujou si to a pak papouškujou nesmysl (víc mi to vadí ve videích než na forech).
Co se přepočtů na km - tam se mi povedlo dohledat jenom tohle - jde o americkou studii a o věkový kategorie:
https://autobible.euro.cz/smrtelnych-ne ... ili-v-usa/
Nicméně - moje statistiky mluví takhle:
Počet osobních automobilů v registru vozidel je 6 366 654 ks. Registrováno je nyní celkem 616 122 lehkých užitkových vozidel, 190 452 nákladních automobilů, 21 581 autobusů a 1 274 519 motocyklů.
Vinou řidičů motorových vozidel s praxí v řízení do 5 let bylo usmrceno 27 % a těžce zraněno 29 % osob.
Nákladní vozidla jsou na dálnicích nebezpečnější vice než na jiných komunikacích při nehodách. Zapříčiní 39 % nehod se smrtelnými následky a 27 % nehod s těžkým zraněním. Na tomto typu komunikace tedy mají nákladní vozidla vysoký podíl na nejzávažnějších následcích nehod. Nejhorším místem je úsek dálnice D1 kolem Brna, kde kamiony bourají častěji. Na silnicích 1. tříd se jako viníci podílí na nehodách s úmrtím 10 %, na silnicích 2. tříd 8 % a na silnicích 3. tříd 6 %.
Čtvrtina (25 %) úmrtí na silnicích v Evropské unii je podle Evropské rady bezpečnosti dopravy důsledkem nehody s účastí nákladního vozidla.
Odchytávám neposlušný řidiče na kameru a občas nějaký to zvířátko na kapotu...
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2725
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
brnenska.odchytova: A proto píšu:
Když to v plný rychlosti pošlu od osobního auta osobákem, možná někdo umře. Když to samý udělám nákladákem, spolehlivě zařvou v tom autě všichni.
Kdyby se našla statistika způsobených nehod rychlostí nad 100km/h, nákladák tam nebude nejspíš žádnej.
Počty registrovaných aut do toho nemá smysl tahat, protože u nás nejezdí pouze auta registrovaná u nás a mraky těch aut nejezdí, některá dokonce ani už fyzicky neexistují. Na tohle by bylo asi nejlepší vytáhnout součty najetých km dle STK a příčíst k tomu nějaký průměr zahraničních řidičů (nebo obráceně - ze statistiky nehodovosti zahraniční řidiče odečíst).
To vychází z logiky věci (hmotnost) a nijak to nepopírám. Ona i průměrná výše způsobených škod bude u nákladních aut vyšší, protože i to je naprosto logický.Nákladním autem zabiješ 5lidí jak prd, osobákem se musíš snažit
Když to v plný rychlosti pošlu od osobního auta osobákem, možná někdo umře. Když to samý udělám nákladákem, spolehlivě zařvou v tom autě všichni.
Kdyby se našla statistika způsobených nehod rychlostí nad 100km/h, nákladák tam nebude nejspíš žádnej.
Počty registrovaných aut do toho nemá smysl tahat, protože u nás nejezdí pouze auta registrovaná u nás a mraky těch aut nejezdí, některá dokonce ani už fyzicky neexistují. Na tohle by bylo asi nejlepší vytáhnout součty najetých km dle STK a příčíst k tomu nějaký průměr zahraničních řidičů (nebo obráceně - ze statistiky nehodovosti zahraniční řidiče odečíst).
Chápeš to?
Re: Onboard videa
A kdyby se brala statistika nad 250km/h, nebyla by tam ani jedna Fabie. Tos fakt vymyslel sám tohle?Truck Daškam píše: ↑ned 14 srp 07:56
Kdyby se našla statistika způsobených nehod rychlostí nad 100km/h, nákladák tam nebude nejspíš žádnej.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2725
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
petr_riha: Nechápu - píšu přirovnání pro někoho kdo je překvapenej, že kamion zabije v poměru více lidí
Chápeš to?
Re: Onboard videa
To je přirovnání jak noha, když ten kamion 100+ nejede. Ale jestli to je z tvé hlavy, tak ok.
Co ta statistika, kterou jsi citoval, byla by? A můžu jí vidět?
Nevím, jestli ti to dochází, ale pokud je u nás coby tranzitní země podíl kilometrů nákladďáků dálnice vs. zbytek asi tak 90/10, aby ta statistika byla relevantní, musíš porovnávat nehody os. aut (a škody) také pouze na dálnicích. OA pak mají spoustu plechů (ano, i to jsou dopravní nehody) ve městech, spoustu střetů se zvěří mimo dálnice, což logicky náklaďáky nemají.
A pak mě u té statistiky nezajímá absolutní počet nehod, kde jde v 90% případů o plechy. Zajímá mě hmotná škoda (ano, "profíci" tvého ražení jí způsobí mnohem více, než amatéři v OA) a škody na zdraví/životě (ano, "profíci" jsou v tomto jako odjištěná zbraň, plechy, které mi způsobí nějaký lojza ve městě mě osobně nezajímají, ty se opraví).
Co ta statistika, kterou jsi citoval, byla by? A můžu jí vidět?
Nevím, jestli ti to dochází, ale pokud je u nás coby tranzitní země podíl kilometrů nákladďáků dálnice vs. zbytek asi tak 90/10, aby ta statistika byla relevantní, musíš porovnávat nehody os. aut (a škody) také pouze na dálnicích. OA pak mají spoustu plechů (ano, i to jsou dopravní nehody) ve městech, spoustu střetů se zvěří mimo dálnice, což logicky náklaďáky nemají.
A pak mě u té statistiky nezajímá absolutní počet nehod, kde jde v 90% případů o plechy. Zajímá mě hmotná škoda (ano, "profíci" tvého ražení jí způsobí mnohem více, než amatéři v OA) a škody na zdraví/životě (ano, "profíci" jsou v tomto jako odjištěná zbraň, plechy, které mi způsobí nějaký lojza ve městě mě osobně nezajímají, ty se opraví).
Ani mě to nepřekvapuje. Zkus si poposednout
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW